Jalgratturid liikluses

valdur1 1 nädal 2 päeva tagasi
Uudistes kirjas et jälle avariides on osalenud jalgratturid. Millal võetakse ükskord vastu liiklusseaduse uus punk, kus keelatakse jalgratturitel keerata rattaga vasakule ja sõita üle "sebra". Tahad pöörata vasakule, tule ratta seljast maha ja ületa jalgsi tee. Sama ka "sebra " peal.
Minu arvates oleks sellist seadust kiiremini vaja kui alkoaktsiisi seadust. Aga ega siis liiklusseaduse muudatus too riigile raha sisse, sellega aega küll. Las ratturid ja autojuhid kannatavad.
Peeedu 1 nädal 2 päeva tagasi
On mingi seadusepügal kunagi rattureid takistanud lollusi tegemast. Nad asuvad ju tavaelus hallis alas. Esiteks politsei neid eriti ei peedista kuna see on raske. Vahest tahaks ise mõnele öelda paar "head sõna" aga viuhti üle sebra ja juba kaugel. Ega politseinik kui just risti tal ees ei ole samamoodi pihta ei saa. Ja kannatada saavad nad ise. Nii, et pole prioriteet ja korrale kutsumine tülikas.
Teiseks pole tänapäeval ratastel numbrimärke ja nii kaudtuvastamine raske mitte nagu auto puhul. Ning kolmandaks ei saa ratta sõitmise luba ka ära võtta nagu jalgsi liikumise oma. Autojuhil on aga palju kaotada.
Seega paberi võivad nad vastu võtta aga elus ei muutu midagi. Ainult siis kui kogu aur ja kontoripersonal, ning abipolitseinikud suunataks kuudeks rattureid "ahistama" ja autojuhid seega jäetakse kõrvale hakkaks midagi looma.
Samas kas jälle roolis olijad ei hakka vahepeal hullu panema kui selgeks saab, et suurel vennal nendega nüüd asja ei ole.
Ideaalis peaks muidugi mõlemat tegema. Noor jalgrattur on suure tõenäosusega homne roolikeeraja ja kui ta on aru saanud, et teha võib kõike ratta seljas toob ta selle suhtumise autosse kaasa.
Jaz 1 nädal 2 päeva tagasi
No ei parane kuidagi see meie jalgrattakultuur, mis teha. Auto roolis olen juba harjunud et rattur on reeglina hooletu ja hoian ise eemale aga uskuge mind, jalgratturina on asi veel hullem. Elan Nõmme kandis ja siin on parkmetsas sõita suisa ohtlik, kulged rahulikult mööda rada ja kuratteab kust tuhiseb mingi sööstlaskuja nõlvast alla ja napikaga mööda. Oma poisil olen seepärast juba keelanud osadel radadel sõita, ohtlik on. Sporti tuleb muidugi teha, ka ekstreemsporti aga avalik pargiala ei ole selleks lihtsalt sobilik. No ja sama hooga lennatakse üle lähikonna tänavate sebrad ka... Ma iga päev Sütiste teed sõidan, olge seal ausõna ettevaatlikud, no 1-2 ekstreempidurdust kuus tuleb ratturite tõttu.
Ahto 1 nädal 1 päev tagasi
Tegelikult asi lihtne, Jalgratturi luba kohustuslikuks, nagu mootorsõidukil. Aegub ka mingi aja pärast ja vaja uuendada. Ma olen seda juba varemgi öelnud, et inimene, kes pole mitte kunagi LE läbi lugenud enda kohta( Jalakäija, rattur, mopeedijuht jne). ei tohiks liikluses osaleda. Igaüks, kes oma koduuksest välja astub, on liikleja. Sellest ka ju Liikluseeskiri.
Peeedu 1 nädal 1 päev tagasi
Luba pole praegusel hetkel isegi seda paberit väärt millele ta trükitakse. Arvate, et enamus rattureid ei tea midagi eeskirjadest. Paljudel neil on kangem autojuhi luba taskus. Lihtsalt lastakse üle jala. Keegi ju käsi ei vääna ja kui ka omast lollusest avarii juhtub siis ikka ühiskonna arvamus on nõrgema ehk tema poole kaldu.
Vaadake seda viimast prominendi juhtumit. Kõik olid netis ja muus meedias ikka tema poolel. Kuigi tegi kõik valesti.
Autojuht 1 nädal 1 päev tagasi
Jalgrattur peab enne sõidutee ületamist olema veendunud, et tee ületamine on ohutu ja ületama sõidutee jalakäija tavakiirusega - see on eksamiküsimuses õige vastus, vale vastus on aga selline - autojuht peab sõiduteed ületavale jalgratturile alati teed andma.
Peeedu 1 nädal 1 päev tagasi
Just äsja võttis koju tulles naabrimees nööbist, et tunned seadusi temast paremini Sellised varasemas keskeas liibukates mehed näitasid keskmist sõrme kui törtsu signaali said üle ülekäigukoha kihutades.
No kindlasti on sellistel meestel autojuhiload taskus. Mis on kindlasti mitu kraadi kangemad kui ratturitele hakatakse väljastama nagu ülalpool pakuti.
Aga kui juba seda mõtet edasi arendada siis tuleks jalgsi liikumise load ka ära teha. Paljud üldse ei oska ohutult jalgsi liikuda. Tehnoloogia jalavõru näol on ju olemas kuidas saaks kontrollida ega nad kodunt välja ei läinud.
nael 1 nädal tagasi
Uutes eksamiküsimustes sees ka olukord, kus autojuht ei peaks jalgratturile teed andma ja sama kiirusega edasi sõitma, aga õige vastus testis on see, et kui autojuhina näed et rattur hoogu ei vähenda siis laseb ikkagi ratturi läbi. - parim õpetus käib ikka läbi oma vigade, aga see õppimismeetod tahetakse välistada
Lisaks jalgratastele on viimasel ajal popiks saanud ka elektrilised tõuksid, millega annab päris kiiresti liigelda ja ega need kiiruga vaadates suurt erine ka tavalistest. Ja saa sa siis pööret tehes aru, kui kiiresti selline sebrani jõuab
Jaz 1 päev 12 tundi tagasi
Nüüd siis Bolti tõukasid Tallinnas ka. Hakkab sama jama mis Helsinkis... Ega midagi muud ole teha kui ikka ise veel tähelepanelikum olla, kui igapäeva-rattasõitja veel mingit liiklustaju omab siis neid tihti võõras linnas ilma igasuguse juhtimiskogemuseta mänguasjarentijaid tuleb lausa karta.
Peeedu 1 päev 10 tundi tagasi
Tartu jalgratta algatus näitas suurepäraselt inimloomust. Kui tasuta saab kasutame ja lõhume nagu barbarid. Vähemalt päris arvestatav osa inimestest on sellised ja reeglite alla saab neid painutada ainult karmilt käsi väänates.
Liikur 1 päev 2 tundi tagasi
Tegelikult pole vahet millega liikled, jala,rattaga või autoroolis, kui oled viisakas ja teistest hooliv. Kui oled egoist ja mats, siis selleks jääd ka liikluses, olenemata sellest, mida momendil juhid. Pole mõtet vastandada rattureid ja autojuhte, kõik oleneb inimesest.
valdur1 23 tundi 3 minutit tagasi
Laenutõukekad on tõeline peavalu juhtidele. Ootaks kiiresti valitsuselt ja riigikogult LE muutmiseks tõukerataste määramisel liiklusvahendina. Aga arvata on et selline tegevus on neile raskem kui euroliidu lippude üle vaidlemine kuskil saalis.
Peeedu 22 tundi tagasi
Kui arvestades autode ja juhilubade hulka võrreldes rahvaarvuga siis peaks enamus täiskasvanutel ja elujõulistel autojuhiluba taskus olema. Ma kohe ei usu, et need selle vanuserühma jalgsi liikujad kõik kes vaatamata sebrale tormavad või jalgrattal tuhisevad ja muid autojuhile muret tekitavaid olukordi loovad oleks ilma juhilubadeta.
Neid lihtsalt on liiga palju. Mingi osa on kindlasti mölakad kellel on imeline võime isiksus ümber lülitada autojuhi seisukohalt paadunud jalgsiliikuja omale.
Alik 19 tundi 56 minutit tagasi
Jalakäijast "paadunud autojuhimölakaks" samamoodi.
Peeedu 9 tundi 57 minutit tagasi
See ongi imelik, et kes roolis on olnud peaks teadma millega kergemad liikumisviisid peavalu tekitavad ja ise samas olukorras peaks püüdma kaasjuhte mitte traumeerida.
Kahjuks on olemas reageerimisajad ja pidurdusteekonnad. Juhi suhtelisest kitsast vaateväljast ja muust rääkimata. Nii, et kindlasti on mölaksid aga pahatihti lihtsalt pole aega reageerida kui kõik nii äkki juhtub.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.