Turboga mikromootorid

autojuht567 3 nädalat tagasi
Juba mitmeid aastaid on sõiduautodel turboga mikromootorid (nt Fordil 1,0 ja Peugeotil 1,2 jne). Kui nad välja tulid, räägiti kohe nende lootusetut vastupidavust. Nüüd on aastaid möödas esimestest väljalaskest- kuidas nad siis vastu peavad?
. 3 nädalat tagasi
Kõige parema vastuse annab internetiotsing ja siiani midagi katastroofilist või pidevat vigade jama pole näha olnud. Endal Renaulti 0,9 turbo ja 100 000 probleemideta.
Peeedu 3 nädalat tagasi
Alati tuleb uuendustega olla ettevaatlik. Ikka juhtub lastehaigusi. Nii, et vahet tuleb teha nö esimese seeria ja nende vahel mis on juba mitu-mitu aastat tootmises. Eks lisaks peab arvestama, et mõni müügimees teeb läbisõiduga eraostjale 4-5 korda aastas ära.
Nii, et korrektset infot on raske leida. Tootja hoiab moka suhteliselt maas ja need kellel on mootoriga probleeme kisavad selle eest mitme mehe eest.
Samas ega saa neist mikromootoritest ei pääse ka kui tahad uut autot mõistlikus hinnaklassis osta. Lihtsalt suur hulk tootjaid on teistest bensukatest loobunud. Nii, et parim taktika on alati autode puhul olnud osta mõni aasta tootmises olnud mudel-mootor ja hoida pöialt.
autojuht567 2 nädalat 6 päeva tagasi
Mul ka Peugeot 1,2 R3 turboga ja selle 96kw on päris võimekas sõitja. 35 tuhat probleemivabalt ees ja ega ma väga muretse, kui mul ka 10 aastaga 200 tuhat tuleb siis selle peaks ta vast ikka vastu pidama. Pigem on kõik teised mu mootoris kahtlevad ja ennustavad 75 tuhandeni sõitmist :D
Peeedu 2 nädalat 6 päeva tagasi
Autoostjad jagunevad kaheks. Liisin ja liisin uue või vana kooli inimesed. Liisin, pikendan liisingut kuni auto minu oma ja siis sõidan enda juhikarjääri lõpuni, surmani jne.
Esimestel on põhihuvi, et vastu peaks liisinguea. Pärast juba teiste probleem. Teised tahaks, et auto peaks vastu
20 aastat või 250-300 tuhat ilma suuremate muredeta. Et isegi kui ostan esimese ära põlatud auto siis oleks resurssi veel kauaks. Ja just viimase kohta on veel infot vähevõitu. Päris sama ei ole mingi autos elamine ja kodu.töö ja Selveri vahelises kolmnurgas külma mootoriga lühikeste otste tegemine.
Huvitab 2 nädalat 5 päeva tagasi
Kuidas need väiksed mootorid haagise vedamisel vastu peavad?
Jaz 2 nädalat 4 päeva tagasi
Mul nüüd 2 sõbraga tõestatud et mingil imelikul kombel õlikulu suureneb. Olen oma haagist neile laenanud, mul see raskem piduritega saba.
Ei ole teaduslik eksperiment, lihtsalt jutt et pagan kui raske ja märgutuli hakkas põlema et aeg lisada õli. Mõlemad autod mootoriga mis vaikimisi õli võtavad, üks VAG ja teine... Pagan see ka VAG vist.
Enda pere 1,6 ei tee teist nägugi, vea mida ja palju tahad (1100 lubatud täismass, sinna lähedale saab ka vahest, suvila ehitus), 1,2 justkui võtaks õli aga sinna pandi viimati hoolduses mingivedelam õli ka sisse, väidetavalt tootja soovitus. No ei tea, pole täpsemalt uurinud aga 5000 on nüüd natuke õli võtnud.
. 2 nädalat 4 päeva tagasi
No haagise veol on siiski määrav see, palju autol kilovatte kapoti all on ja millise haagise taha topid- kas suudab täiskoormaga vabalt liikuda viienda käiguga või peadki kogu tee neljandaga kõrgematel pööretel laskma ja kas vead haagist 20km või 200km ja kas iga päev või kord kvartalis.
Ei ole vist sügavat mõtet toppida väikesele tonnisele luukpärale taha tonnist haagist ja siis kurta, et auto ei jõua. Turbo teatavasti selleks ongi, et muidu jõuetust vabalthingavast saaks mingil määral võimekam mootor ja kuna haagisevedamine on lisatöö, tuleb ka mootorit vastavalt piitsutada, et lisatöö tehtud saaks.
Peeedu 2 nädalat 4 päeva tagasi
Ega kui õli üldse ei võta ka väike hirm, et äkki kütust sattub õlisse. Tase võib isegi tõusta aga määrimisomadused muidugi halvenevad.
Jaz 2 nädalat 4 päeva tagasi
Ei lubatud täismassi (sabale) oleme ikka alati jälginud. No kaalunud muidugi ei ole, lihtsalt kui raskem kaup (kivid või ehitusplaat) on ju kaal teada/arvestatav ja muude materjalidega seda kaalu eriti lõhki ei aja ka. Ikka viimase käiguga on alati sõita saadud, ilmselt peab ikka suur ülekoormus või tuuletakistus olema (nt autoelamuga mägedes) kui peab käigu alla lappama. Siin Eestis pole maanteekiirusel küll vaja olnud, ei 1,6 ega 1,2 autodega. Aga kes ikka kaalu hullult lõhki ajab sel on muidugi reaalne küll et ei jaksa vedada, ma neid killustiku ja liivavedajaid lapikute rehvidega haagistega siin Tlna-kandis aegajalt ikka näen. Ise pole nii teinud, tonni olen peale pannud (saba täismass 1500, käru paberite järgi 350 aga tegelikult on 400, kahe erineva kaaluga kaalutud) aga siis vedasin ka sõbra jeebilisega.
Need õlikulu jutud ikka pika otsa peale, meil suvilad linnakodust ikka kanti 150 km.
nael 2 nädalat 3 päeva tagasi
Kas need võrrimootorid mitte koos turbotega aparaate edasi vea
Õigem oleks küsida, kuidas turbod vastu peavad
Jaz 2 nädalat 2 päeva tagasi
Poiss ostis pruugitud suure universaali turbomikro komboga, kanti poolteistsada tuhat sõidetud. Turbo pole minuteada lagunenud, õli sööb algusest peale üle liitri välbavahega, üsna tihti on pisijamadega teeninduses. Aga pigem elektroonika pool jamab. Hiljuti seisis pea nädalat kaks mingi jubina pärast.... oleks et otsin ise laiast ilmast odavamalt varuosa aga ei, margiesinduses. Imelik.
Peeedu 2 nädalat 2 päeva tagasi
Eks turbo ole jälle lisasüsteem. Aga teatavasti üldist töökindlust iga lisaasi vähendab.Muidugi mitte palju aga me räägime ju miljonitest autodest. Nii, et kellelgi ikka juhtub. Ja kunagi juhtub pea kõikidel kui auto on vanaks saanud.
Hoopis hullem on jah see, et elektrisüsteeme tuleb kordades rohkem juurde ja need pistavad ju iga korraks ilmneva pisiasja pärast kisama. Nii, need hoiatustuled siis põlevad. Vahest asja pärast aga pahatihti esines mingi sekunine tööanomaalia ainult.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.