Millised autojuhid häirivad liikluses enim?

admin 2 kuud 3 nädalat tagasi
Siia saab kirjutada küsitluse 4. punkti vastuseid ja arutada teema üle laiemalt.
Peeedu 2 kuud 3 nädalat tagasi
Mõtlesin pikalt keda panna. Kõik kolm kategooriat häirivad. Aga häda selles, et erinevates kohtades on edetabel erinev. Kihutaja maanteel kui väga riski peal mööda ei sõida las olla. Nõelujad jah aga see on suuremate linnade probleem pigem kus on mitu sõidurada ja kõik autosid täis.
Uimerdajad kuidas kunagi. Kui ikka keegi jääb ees mingi euroliiklussõlme rägamendis mitmeks kilomeetriks aeglussõitu tegema siis kindlasti. Samuti kui maanteel puudub pikalt möödasõiduvõimalus. Aga kui vastutulejaid hõredamalt siis pole ju möödasõit väga raske.
Jäin lõpuks kõigutajate peale pidama. Esimesed kaks tulevad ja lähevad aga kõigutajate tõttu tuleb rohkem möödasõite kui F1-s. Ja seda kiirushoidikuga sõites. Samas pole mingit objektiivset põhjust enam aastast enamikel teedel niimoodi kiirust muuta.
Aga kui keegi muu siis pigem meie suure osa autojuhtide üldised valikulised ja osalt poole rehkenduse kaupa õpitud teadmised liiklus seaduse kohta.
H 2 kuud 3 nädalat tagasi
Igapäevasel maanteesõidul on minu jaoks kõige häirivamaks saanud "sabassõitjad", st autojuhid kes ei hoia minu autoga korralikku pikivahet. Ka 90ga sõites on nad mul ikka nii sabas, et kui ma peaks vajadusel pidurdama, siis on kokkupõrge vältimatu. Ja nendeks ei ole ainult sõiduautod, vaid ka suuremat sorti kaubikud.
Ma saaks aru, kui inimene sõidab eessõitjale lähedal lühikest aega oodates möödasõiduvõimalust vms, kuid osad justkui ei kavatsegi mööda minna, lihtsalt sõidavad väga lühikese pikivahega.
Mind sellised "sabassõitjad" häirivad, sest ma tunnen end ohustatuna. Aga sellistega midagi endal ette võtta on suhteliselt keeruline. Paaril korral olen korraks ohutulesid vilgutanud, et ehk tõmbuvad seepeale kaugemale, aga suurt efekti pole sellel näinud ja pidevalt ohutulede vilgutamine pole ka justkui hea lahendus.
Peeedu 2 kuud 3 nädalat tagasi
Seljas sõitjad on jah häirivad. Minu arust nad jagunevad kolme tüüpi. Lihtsalt udud kes pole pikkivahest ja sellevajalikusest kuulnud. Nendest lahti saamine on kõige raskem.
Siis oma arust mööda sõitjad kes seda aga teevad vaid juhul kui kogu riigis liiklus seisatakse. Nendega võib riskida kiiruse suurendamisega. Kui märkavad, et kipub kergelt illegaalseks juba niisamagi vast jäävad maha. Või siis minna teeserva ettevaatlikult ja hakata pisitasa kiirust langetama kuni nende närv venimise pärast ülesse ütleb ja proovivad ikka mööda minna.
Kolmas kategooria on nö kilbikandjad. Näevad kergelt ületavat autot(Olgem ausad pluss kümme spidoka järgi on ju tavaline) ja võtavad tihedalt sappa, et politseinike radari jaoks on nemad sinu nagu vanajumala selja taga. Ainus võimalus taas ettevaatlikult kiirus nii alla lasta, et närv ei pea neil vastu. Vanasti mõnikord sai vastupidi kiirust ka suurendatud päris tõsiselt kui taga oli mõni ront kes tegelikult kihutada ei suutnud. Aga enda vanus ja ajad olid teised.
Veel saab seljaselajatest lahti igasugu kiiruset piiravate märkide mõjupiirkonna lõpus. Näiteks asula lõpu märgi all auto võimeid näidates. Enamus selliseid kiirendab ikka poole või allagi gaasiga. Ja kui lendstardist lähed ära nagu Tänak kiiruskatsele saad vahe sisse ja vast mõneks ajaks rahu. Enne võiks pisitasa tema elu veel raskemaks teha piirangu alal vaikselt kiirust veel lubatust allapoole suruda.
ben z car 2 kuud 3 nädalat tagasi
Tagumikus kükitajad ja suunatuledeta massinad !
Nojah 2 kuud 3 nädalat tagasi
Viimase aasta jooksul või nii on suurenenud, nii et on järjest rohkem märgata, uuemat tüüpi ökouimerdajate arv. Tegemist linnaliiklusega, seisab pikk rivi kõrvaltänaval punase taga oodates pööret peatänavale, kus mõne maa (nt 100m) pärast järgmine foor. Kõrvaltänava foor läheb roheliseks, hakatakse ilusti liikuma, kuniks esimene, siis teine ja kolmas märkavad pöörde ajal või peale seda, et etskae ees on punane foor 100m pärast, lasen hääästi aeglaselt nüüd edasi, et ei peaks seal foori all peatuma vms. Tulemuseks siis, et kõrvaltänavast jõuab ära sõita väike arv autosid, kuna esimesed või mõni neist otsustas hakata ökotama. Mis toimub selja taga, nende venimise tulemusel, ega see neid huvita. Sarnaseid ökoummikuid tekib ka muidu sujuvas hõreda liiklusega kohtades.
Ilgelt häirib, et paljud ei saa aru tõmbluku meetodist kahe rea koondumise kohas, olgu kas ühe rea lõppedes või seal takistuse ilmnedes. Selle asemel, et sõita rahulikult rea lõpuni ja järjest kõigile ootuspäraselt vaheldumisi ümber reastuda, hakatakse tihti võimalikult vara teise ritta pressima. Isegi kui liiklus pea seisab mõlemas reas, ka siis ei suudeta minna alles siis, kui eessõitja on ära reastunud, vaid täitsa suvaliselt pressitakse.
Peeedu 2 kuud 3 nädalat tagasi
Kuna auto juhtimine on lausa inimõigus ja paljudes hajaasustus piirkondades paratamatus siis paratamatult ei saa vähemandekatel roolimist keelata.
Küsimus on drillis, et neist vähemalt keskpärased juhid saaks. Aga kuna liiklusjärelevalve on nõrk, kohati ebapädev ning keskendunud vaid 2-3 punkti täitmisele siis pole juhil mingit vajadust ennast peale lubade saamist edasi arendada. Seetõttu üheltpoolt ebakindlus roolis nagu palju on näha ja teiselt väga pitsilised teadmised reeglitest.
Ja kui sellele lisandub veel ülbus ja enda tarkuse ülehindamine juhtub see mida teedel tänavatel näeme.
Kaak 2 kuud 3 nädalat tagasi
Landcruiserite juhid
. 2 kuud 3 nädalat tagasi
Sabasistujad, kolonnitekitajad ja need, kes ei suuda kolonnitekitajast mööda sõita, et kolonn laguneda saaks. Aga kuna nii tavaelus kui ka liikluses ei ole tänapäeval eriti kombeks teistega arvestada ja mõista, et võid oma tegevuse või tegevusetusega paljusid teisi häirida, siis ilmselt asi paremaks ei muutu. Ja muidugi suunatuledeta sõitjad, eriti ringidel.
Jaz 2 kuud 2 nädalat tagasi
Ei tea miks aga viimasel ajal jälle valged kaubikud mis suunanäitamiseta reast ritta sõeluvad. No üleeile just oli üks tüüp Tammsaare-Järvevana trassil nii ebaadekvaatse käitumisega et helistasin vastavale infoliinile, Susi hotelli juures võeti maha. Kas nüüd minu kõne peale ei tea, eks jäi teistele ka silma.
Teine seltskond on natuke võibolla ebatavaline aga klassifitseerub "traktor hiiglasuure haagisega" kategooriasse.
Ma tihti saartel käin ja seetõttu neisse laevale/laevalt konvoidesse ka satun, no miks pagana pärast on vaja traktoriga laevalt maha sõites kohe uhama panna autode ees? Seisa see 2 või 5 minutit sadamaparklas ja lase autod minema. Arusaadav et põllumehel vaja ka oma sõidud teha, lihtsalt... no pole ju nii kiire kui traktoriga liigud?
Metsaveotraktoreid ja muud ülegabariidilist kola vedavad rekkajuhid igatahes teevad seda alati, eks nad ei saa või ei tohi ka 90-ga sõita oma suurte veostega. Või on lihtsalt viisakad:-)
nael 2 kuud 2 nädalat tagasi
Uimerdajad häirivad, nii linnaliikluses kui maanteel (nemad neid kolonne tekitavadki)
Arumaeisaa kuidas saavad sabassõitjad häirida. Mind küll ei häiri mis minu taga toimub, kui just tagurdamisega ei tegele. Tahab keegi sabas jõlkudas, siis ma ei piparda, las jõlgub
. 2 kuud 2 nädalat tagasi
see sabasistuja sõidab sulle kohe tagant sisse kui mingi ootamatum situatsioon peaks tekkima ning järsemalt pidurdad. ja selliseid avariisid on olnud piisavalt, küll rohkem liinaliikluses, aga ka maanteedel.
ilmselt oled ka ise sabasistuja tüüpi, vastasel juhul need pussunuustajad häiriksid küll.
nael 2 kuud 2 nädalat tagasi
Tead täpp, kui igasuguseid ootamatusi kardad siis ära sõida. Maanteel võib peamiselt loom teele hüpata või vastutuleva auto juht infarkti saada ja otsa keerata, aga siis ei jõua sa ise ka pidurdada. Linnaliikluses kiirused väiksesed ja tegevus piirdub plekimõlkimisega. Üldjuhul on linnas tagant otsasõidu põhjuseks tähelepanematus, tegeletakse muude asjadega lisaks. Need linnaliikluses tohutu pikkivahe hoidjad ajavad ikka vihaseks vahest. Autokoolis kunagi õpetati, et valgusfoori taga seistes on vahe 20 cm. Tänapäeval saab eessõitja juba närvivapustuse kui seisad 50 cm kaugusel
Maanteel mulle ei meeldi teiste taga sõita, ikka kohe võimalusel mööda kasvõi tervest kolonnist aga kui keegi sabas püsib, siis see ei häiri. linnas hoian väikest pikkivahet uimerdajatega, et nood leiaks gaasipedaali või roniks esimesse ritta
. 2 kuud 2 nädalat tagasi
Mina ei karda, sõidan juba üle veerandsajandi probleemideta, aga kui mulle loom ette hüppab, võin mina veel jõuda pidurdada, aga p..enuuskija paraku mitte ja tema kõksust minu vastu võib olukord veelgi hullemaks minna ning minu auto kraavi lennata. Ja pikivahe on seadusega paika pandud nii linnas kui maal ja kui keegi seda ei tea, süüdistagu iseennast.
Peeedu 2 kuud 2 nädalat tagasi
Maanteel paratamatult oleme juhina natuke lõdvestunumad. Esiteks lihtsalt ei suuda paar tundi kogu aeg olla 100% juhtimisele pühendunud. Mõte läheb rändama jne. Isegi kui tahaks on enamasti maanteesõidud põhiaeg suhtelised igavad ja sündmustevaesed.
Seetõttu kui miskit järsult toimub ongi läheb reageerimisega rohkem aega. Seepärast ongi pikkivahe vajalik. Ise samuti mõnikord teen möödasõidu ainult pikema vaatevälja või eessõitja kõikuvkiiruse pärast. Endal mugavam ja ohutum pärast.
Teadja mees 2 kuud 1 nädal tagasi
Enim häirivad mind ülbed autojuhid, kes teevad ülbeid ja ohtlikke manöövreid ja täiesti ajuvabasid ja ootamatuid.
Näiteks maanteel pimedas kurvides, kus ette ei näe, möödasõitad, samuti väga napilt möödasõitjad, mis on väga ohtlik.
Autojuhid, kes ei pea kinni 50 ja 70 alades, nagu ka 30 aladest või kes muidu räigelt kihutavad.

Rumalate manöövritena võiks veel välja tuua näiteks ristmikel anna teed või stop märgi taga kõrvale ronimine, kus see ilmselgelt pole ettenähtud ja kus ma ei oska seda oodata, nii võin talle oma veokiga külge keerata, kuna ei oska sellise pressijaga arvestada.
Sellepärast on äärekividega kitsad ristmikud head, nad ei saa pressida sinna.

Samuti häirivad autojuhid, kes paremakäe ristmikel ja aladel sellest aru ei saa, et kehtib paremakäe reegel ja kimavad suvalt.
Siis väga häirivad autojuhid, kes rikuvad liiklusseadust ja arvavad, et peaks neid igale poole vahele laskma, kus nad ringteel valest reast välja pressivad või lõppeva sõiduraja korral keelualal edasi sõidavad ja ennast jõuga vahele pressivad, sellest oli ka kuulus video, kus üks kaubikujuht nii tegi ja tal veel õigust ülegi jäi ja räuskama kukkus.


Ei tahaks küll seda kirjutada, aga tõesti häirivad penskarid, kes linnas 20-30ga sõidavad ja suvalt ilma suunata oma pöörde kuskile teevad.
Aga selliseid on tegelikult veel, kes ilma suunata pöördeid teevad.

Samuti häirivad suured kihutajad, kes väga agressiivselt sõidavad ja ristmikul tugevalt pidurdavad, selle asemel, et varakult juba sujuvalt, ohutult ja ökonoomselt aeglustama hakkavad.
ja muidugi need, kes mu auto tagaotsas kinni sõidavad häirivad väga.
nael 2 kuud 1 nädal tagasi
Teadja meest häirivad sisuliselt peaaegu kõik teised liiklejad
Vaeseke, kuidas ta nii veokijuhina töötada saab
. 2 kuud 1 nädal tagasi
millises palatis veokijuhid on?
Teadja mees 2 kuud 1 nädal tagasi
Nael, sinu jutust võiks praegu järeldada, nagu normaalseid autojuhte polekski, õnneks enamik siiski on, kuid sinus tekivad küll tõsised katlused, kui sellist liiklemist normaalseks pead, mida mina ei salli.

Kahjuks on liiklusülbikuid muidugi liiga palju ja kiiruseületajaid.
Selles osas mulle meeldivad, et Tallinna linna ka neid kaameraid tekib, mis kiirust ja punase tule ületamist võtavad, saab ehk korra majja neil ristmikel.
Jarmo 2 kuud 1 nädal tagasi
Mind häirib kõige rohkem linnaliikluses fooride ebakorrapärane töö ja sealt saavad kõik probleemid alguse tegelikult.
Vaadake mis toimub , pole ju võimalik normaalselt nn rohelises laines sõita väga pikalt ehk siis tekivad pidevalt pidurdamised ja kiirendamised ja mida enam neid on seda hullem sest inimesed kes on väiksema sõiduoskusega ei saa ju sellega hästi hakkama ja tekivadki ummikud.
Olen üritanud ka linnavalitsusega asja paremaks muuta aga see oli nagu peaga vastu sein jooksmine ja põhimõtteliselt üteldi et fooride töö ongi nii meelega reguleeritud et linna sisse nii palju autosid ei tuleks korraga???
Muidugi siinkohal ilmselt ei arvestata et välja kah ei saa ju linnast???
Ühesõnaga enne kui ei saa fooride töötsüklid paika ei hakka olukord paremaks muutuma linnaliikluses!!!

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.