Professionaalne roostetõrje: kas kogu auto kemikaali täis?

Rust 3 aastat 7 kuud tagasi
Eesti telekanalite kaks liiklussaadet on kutsunud üles tegema autodele korrosioonitõrjet ning demonstreerinud videos, kuidas see protseduur välja näeb. Lühidalt öeldes pihustatakse kemikaali igale poole ning vahel on ka õhk ümber auto kemikaaliudu täis.

Iseenesest poleks ju sellest midagi, aga töö tegemiseks avatakse uksi ning see sudu pääseb ka salongi. Siinkohal mõtlengi õudusega, kuidas roostetõrje eriti roniv kemikaal [nagu videoloos firma omanik ütles] kleepub või imendub salongi riidele/nahale/plastile/klaasidele.

Ei usu, et salongidetailidele määrdunud roostetõrjekemikaal oleks sealt hõlpsasti eemaldatav. Seda enam, et see kemikaal peaks auto põhja all mitu aastat vastu pidama.

Kas kellelgi on kogemusi?
? 3 aastat 7 kuud tagasi
KROWN on selle asja nimi! Muideks kõige jaburam on see,et auto rattakoopast peseb vesi selle liigagi kergelt maha! Ei usu,et see mujal ka eriti hästi püsib!?!? Selle "udu" igale poole lendamine on mindki huvitanud!
. 3 aastat 7 kuud tagasi
nende kodulehel see demo mazda, mis paremalt poolt töötlemata ja vasakult töödeldud, ussitab ka vasakult pool suht mõnuga- esimen tiib ja karbid kisuvad rebaseks ära. seega on see mögin rohkem lihtsameelsete püüdmiseks kui mingiks tõsiseks roostekaitseks.
Lõunakas 3 aastat 7 kuud tagasi
Krowni puhul on minu jaoks kõige peletavam see, et uste sisse selle vahendi pihustamiseks mitte ei võeta uksepolstrit maha vaid lastakse mingi 12mm puuriga lihtsalt robustselt ukse külgservadesse augud sisse, kust pihusti lont sisse ja pärast kummikorgiga auk kinni. Aga selle augu servades pole enam tsingi kihti ja karta on, et sealt samast augu äärest hakkab peagi roostetama.

Aga noh, nii saab odavamat hinda pakkuda kui ei hakka enne polstreid maha kakkuma.

Aga ma arvan et see roostetõrje kemikaali lõhn on kordades talutavam, kui seista foori taga mõne VAG grupi diiselauto taga. Vaadake ja jälgige, kuidas mõni VW või Škoda tahab teid selle lühikse fooritsükli jooksul ära gaasitada! Olen juba aastaid seda täheldanud ja nüüdne VW skandaal ei pane mind sugugi imestama.
Rust 3 aastat 7 kuud tagasi
Lõunakas, roostetõrjekemikaali lõhn võib ju olla ajapikku talutav, aga iseasi on just see, kuivõrd kleepuv kemikaal igale poole laiali lennates salongi seestpoolt ära määrib.
😈 3 aastat 7 kuud tagasi
See KROWN-i pasandamine on jah rõve tegevus! Muideks see imeline vahend on purgi pealt lugedes suures osas tehniline vaseliin,mis on väga odav ja lihtne aine!
njah 3 aastat 7 kuud tagasi
Võimalik tõesti, et ta väga mürgine ei ole, sest videos kes seda auto põhja alla pihustas kandis ainult mingit respiraatorit, aga silmad olid täiesti kaitsmata. Muidugi on variant mastikisiga põhi kokku lasta, see jääb vist paksemalt ning kestab kauem.
valdur1 3 aastat 7 kuud tagasi
Ootaks nüüd Autolehe kommentaari või testi sellise vahendi kasulikkuse kohta. Kui mõelda, siis uste sees olev kaitsevahend püsib pikalt, aga rattakoopad ja auto põhi saab ju kivide , liiva, veega vatti kõvasti. Kas kaitse ikka püsib? Kontrollige aasta pärast.
väike vend 3 aastat 7 kuud tagasi
Selle pärast, et rattakoobastest ja põhja alt see kaitse maha kulub, soovitabki Krown sõiduautosid töödelda iga 2 aasta tagant ja neid, millega ka maastikul sõidetakse, iga aasta. Paraja sodiga on muidu tegu küll, selles mõttes, et mul on musta värvi auto ja suvepalavusega olid kohe uste-luukide allääred kõik õlised, st otsepäike soojendas keresisemuse üles ja see, mis töötlusel pinnale oli jäänud, voolas välja.
Seda unustasid Krowni inimesed ka öelda, et autot kätte saades ja sõitma hakates tuleks äkkpidurdusi vältida, sest pidurite efektiivsus on esimesed paar-kolm pidurdust umbes sama mis plastikuks tõmbunud suvekummidel esimeses lumes.

Siin paarist foorumist tulnud tagasiside järgi teevad Rakvere ja Türi töökojad asja paremini kui Tallinna oma.

Teine võimalus on oma auto kaheks päevaks Termakisse anda, nemad teevad sellise roostetõrje, mida ei pea tingimata iga aasta uuendama.
. 3 aastat 7 kuud tagasi
näidake mulle tänapäeval mõnda autot, mis vana escorti või ascona moodi loomulikul teel ära ussitanud.
no okei, mõned mazdad (ei tea, miks nad küll just selle margi omale demoautoks valisid...), mida omanik pole raatsinud pesta, ehk leiate jah, aga põdeda nüüd sellepärast, et põhi alt ära ussitab või rattakoopad, mis plastlogaritega kaitstud, auklikuks muuutuvad, on natukene absurdne juba.
aga eks väga autokaugele inimesele annab seda sodi muidugi pähe (või uste sisse) määrida küll.
😈 3 aastat 7 kuud tagasi
Selle pärast nad Mazda võtsidki,et oma sitta saiaks rääkida! Stiilis no näete me suudame isega roostetamise maailmameistrit sellest pruunist katkust päästa😉
, 3 aastat 7 kuud tagasi
Ma arvan, et selle vaese Mazda roostetamisele olid nad kaasa aidanud. Ma ei usu ealeski, et see niimoodi ära roostetaks, pealegi sellisel autol ei saa olla TÜV'i ning soolaseid talveteid pole see auto samuti ammu näinud. Pigem liigub see demo auto treileri.
. 3 aastat 7 kuud tagasi
Tehnoülevaatus on kehtiv kuni 07.2016

niiet kas mustalt tehtud?
Teadja automees 3 aastat 5 kuud tagasi
Kui siin mõni arvab, et uued autod ei roosteta, siis pole ta praegust 7 aastat vana autot näinud põhja alt.
See, kas väljas rattakoobastel või kuskil on roostet, see on ainult imepisike osa roosteprobleemist, seda probleemi tõesti tavaliselt ei ole 7a vanadel autodel, ka mitte tänapäevastel.
Aga kui minna põhja alla ja hakata asju lahti võtma, siis avaldub juba hoopis teine pilt, see ka muidugi sõltuvalt margist ja mudelist, aga kahjuks jah ikka kohtab.
lihtne mees 1 aasta 7 kuud tagasi
Tere!
Kes müüb eestis sellist asja,nagu ACF 50 pidi hea olema.
Neti 1 aasta 7 kuud tagasi
Google on juba leiutatud !
Rix 1 aasta 7 kuud tagasi
Mina kasutasin CorrosionFree-d kahjuks seda siinamil veel ametlikult ei müüda. Vastupidiselt Krown-ile tekitab see sellise läbipaistva kaitsekihi ja uurisin põhjalikult ka selle kemikaali teabelehte. Võib kasutada küll ainult ei paar päeva auto ikkagi pärast haiseb korralikult. Kui on huvilisi siis võin suurema laari tellida aga odav ta ei ole. PS. spray annab kehvema tulemuse kui kanistrist võtta ja jämedama otsaga püstoliga peale kanda. CorrosionFree DIY (tee seda ise) komplektil on üks lihtdüüs aga kallimal juba terve pinutäis, st. ka uste sisse, küljekarpidesse minemiseks jne
marx 11 kuud tagasi
Viljandi Krown on küll viimane koht kuhu minna.Või kui lähete siis vaadake pärast põhja alla ja saate igasugu üllatusi.Just negatiivseid.
to marx 11 kuud tagasi
Kui sul on midagi täpsemat öelda, siis anna tulla, mitte ära aja sellist üldist juttu. Või peame me sinna minema ja ise need üllatused pärast üles leidma?
Vanaisa 11 kuud tagasi
Mida ütleb margiesindus selle lisatõrje kohta? Garantii mõistes? Korralikuks tegemiseks on ju 2 varianti: kas lammutatakse polstrid-kaitsekiled maha või siis puuritakse augud. Pole kumbki just selline tegevus mis garantiid ei puuduta. Või on mingite margiesinduste ametlik koostööpartner?
Üks lühilugu oma perest ka: Juunior oma ametiautoga chiptuuningu tegi. Nu hakkas hästi lippama, väidetavalt. Nii hästi et tööandja km/kütusekulu suhet vaadates saatis auto teenindusse, miks niipalju kütet võtab... no ei ole nad seal rumalad, kaabel taha ja asi klaar. Nüüd on neil suhtuus auto ilma garantiita. Poiss saab siis liisingu lõpus endale auto ka osta. "Vabatahtlikult" loomulikult:-)

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.