"Järjekordne"

Erik 3 nädalat 3 päeva tagasi
Tahtmatult või mitte, pani Autoleht mersu-džiibi artikli pealkirjaga naelapea pihta. See on autonduse üldine diagnoos. Või mis autonduse, tarbimisajastu oma.
Ajal, kui isegi tulihingeline autoarmastaja ei suuda enam vahet teha ühe margi autode põlvkondadel ega isegi mitte mudelitel, on see võtmesõnaks. Tarbige, tarbige, tarbige, näe, uudismudelil on salongivalgustuse toonide nupp ära kaotatud ja asendatud häälkäsklusi mõistva vidinaga. Seitmes keeles. Lisakeeli saab alla laadida. Väikese raha eest. Lisavärvitoone ei saa. Need tulevad "faceliftingu" käigus.
Veel tosinkond aastat tagasi oleks öelnud: "Ohhoo, uus!"
Tänapäeval: "Ahah... järjekordne... oot, millega, räägid sa, see kolmesaja seitsmes seebika osa lõppeski? Maria sai ikka mehele? "
Peeedu 3 nädalat 2 päeva tagasi
Vastupidi. Kui uuel ja vanal mudelil on raske vahet teha isegi autosõbral siis seda vähem lihtinimesel. on sel ka oma loogika.
Ei paista omanik kohe luuser välja kui eelmise põlvkonnaga sõidab. Ja see kellele auto on "vaesuse varjamise mitte rikkuse näitamise" jaoks on rahul.
Eks need "ikka sõidad 307 ja vana naisega" ole omamoodi klass. Tänapäeval on anonüümne auto tegelikult õnnistus. Eks igaüks liikluses eksib ja kui auto väga karjub raha ja erilisuse järele ollakse pardavideot jagamas või muidu netis haukumas rohkem. "Noh mingi 307 eks see üks äpu ole. Ei ole mõtet kellama hakata.
Eks samas võib see olla tootjal risk, et sõidetakse vanaga edasi ja seda vähem ostetakse tootjalt uusi. Muidugi tänapäeva keerukuse ja kulude optimeerimise juures ja sellest tulenevate rikete kasvu juures kas tahetaksegi kaua sõita. Müüakse maha ja keegi saab odavama raha eest head tunnet kohata ja võib-olla kui edukamaks saab ongi margitruu uue ostja jälle konksu otsas.
Samas eks vidinatega meelitatakse ostjaid ligi aga täna tundub, et selles ollakse natuke ajast ees.Tundub, et enamik kel on raha uue jaoks, ehk siis keskealised ei kasuta murdosagi oma auto nutivõimalustest. Hea kui on laps kõrval näppimas, sest enamike jaoks on võimalused üle võlli.
Salongis kätteandmisel käiakse võimalused kiirelt läbi aga aju vastupanuvõime on piiratud. Ja kes see viitsib omaniku käsiraamatut nii väga uurida ja autos kõik võimalused läbi käia.
Aga eks kõigil on oma arvamus ja tootjad püüavad laveerida miljardeid uuringutele kulutades nii, et margil oleks mainet kasautatud autode turul ja uu mudel tekitaks elevust piisavalt paljudes.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.