Sõiduauto kõrgemaks ehitamine

valdur1 2 nädalat tagasi
Sõiduautosid on tavaliselt ümber ehitatud madalamaks. Ja selleks on müüa erinevaid tuuningukomplekte. Tõstetakse tavaliselt maastikuautosid. Aga kas on müüa tõstmiskomplekte nt. Citroen C3 tõstmiseks mingi 10 cm? Aga 5 cm? Maainimesele hädavajalik.
Pel Meen 2 nädalat tagasi
Toppisin kasehalu hoovastiku vahele , nüüd hundai nagu hummer .
Jaz 2 nädalat tagasi
Kunagi sai neid tehtud üsna mitu, paar Golf kahte, üks Golf üks, mingi Renault oli, üks enda Peugeot 106, sõbra Audi 100 nn sigar ja edasi juba hulk jeebilisi aga see pole hetkel vist teemaks. Lühidalt - 90date autodega polnud mingi probleem, reeglina sai lihtsalt vedrutaldrikud kõrgemaks tehtud (kere küljest lahti, vahepuks, kokku,) no oli selline isetegemise aeg ja väikse kuluga oli auto kohe hulka ägedam.
Piirajaks on esiveolistel pooltelgede libisemisulatus diffris ja tagaveolistel siis kardaanvõlli nuut, no see viimane on lihtsam lahendada. Aga ise tehes alustaks lihtsalt vedrudele lisapinge tekitamisest, kas kummirõngas alla - vanasti lõigati transportöörlindist- või siis isegi tennisepalle pandi vedrude vahele, ka see töötas😄
Lihtsaim lahendus muidugi kõrgema profiiliga rehvid, kas samal või suuremal veljel aga sealgi omad nüansid mahtuvusega +võimalik probleem ülevaatusel. Head nuputamist!
valdur1 2 nädalat tagasi
Tänan. Aga need iseehitamised vist ülevaatajatele ei meeldi. Mäletan et tennisepallid pandi keerdvedrudesse auto (vaz) jäigemaks muutmiseks et saaks raskemat koormat pakiruumis vedada. Rattakoopad C3-l ei võimalda kõrgemaid rehve kasutada. Ja jälle ülevaatuse probleem.( saab muidugi ülevaatuseks normaalsed rattad alla panna.)
Kaak 2 nädalat tagasi
Valdur, mul on pakkuda Citroeni komplekt , mis teeb selle 50 cm kõrgemaks. Kaasas on ka väike redel , et ilusti autosse saada.
Peeedu 1 nädal 6 päeva tagasi
Kunagi mingitel hämaratel asjaoludel sai tööle muretsetud natuke tehases tõstetud halva tee paketiga liikur. Ja ka juhitavus oli selle 2 sentimeetri tõttu rabedam. Kas ei oleks lihtsam auto hankida vastavalt kasutuskohale kui hakata ehitama ja lasta ennast ülevaatusel või vaata, et mõne üliaktiivse politseiniku poolt ka teel kottida.
valdur1 1 nädal 6 päeva tagasi
to kaak. Palju maksab? Kas pilte ka on?
Jaz 1 nädal 2 päeva tagasi
Ma sattusin kunagi töö kaudu Prantsusmaal ühe pere juurde kus peremees tegeles 4x4 sõidukite remondigi ja ümberehitusega, oli tal vastav ettevõte. No sinna mudasmüttajate poole oli asi ikka kaldu, hobiteema rohkem. Suht vähe levinud ja seetõttu kallim teema oli kogu see 4x4 värk seal kandis üldse, iga päev ikka jeebilist ei näinud, mitte nagu meil. Kuna mind asi natuke huvitas siis sai asja natuke uuritud ja selgus et sealmaal on mudasmüttajaist hoopis populaarsem sõidukuklass 2wd. Kui nüüd natuke tõlkemootori abi kasutada ja panna googlesse otsing prantsuse keelena tuleb infot kui küllusesarvest. Eelpool mainitud C3 on sealmaal levinud projektika toorik ja usun et igasugu kõrgenduskitid saadaval. No äkki on tellida kallid aga asja uurides ideid saab vast ikka ja miks mitte siis ise järgi teha. Niiet kui pole lihtsalt jutujätkuteema on kusagil ilmaotsas ikka lahendus olemas😁

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.