Autolehele uus idee küsitluse kohta?!

pedaal 1 kuu 1 nädal tagasi
Kas autoleht võiks teha küsitluse piirkiiruse kohta?

Väljaspool asulat oleks kevadest sügiseni lubatud 100 ja talvel 80km/h või peaks kiirustega kõik jääma nii nagu hetkel on?
autojuht567 1 kuu 1 nädal tagasi
kevadest sügiseni 100 ja talvel 90 oleks ok, 80 jutuga mine.... Kui ilmad või teeolud on kehvad, saab alati aeglasemalt sõita ju
vaz 1 kuu 1 nädal tagasi
Kas iseendal analüüsi võime kadunud , on ikka põlvkond .
Peeedu 1 kuu 1 nädal tagasi
Ja mida see küsitlus annaks.
Esiteks saaks mobiliseerida kiirusehuvilised ja see kes teel kuidagimoodi teisi takistades liigub on nii autokauge, et selline autolehe küsitlus tema arvamust ei kajasta. Saame toredad arvud.
Teiseks võimudele on see küsitlus savi. Nemad ajavad oma rida. Ega õlle ja kütuseaktsiisi kohta virisemine ei aidanud. Noh vähemalt paljud saavad alko puhul Lätist võtta aga kütuse kogused nii suured, et arvestades, et enamus rahvast elab Põhja-Eestis siis raske kogu kütus Lätist tuua. Venemaal käimine on enamasti viisa jne takistute tõttu mittekodanike lõbu.
. 1 kuu 1 nädal tagasi
pole siin riigi veel ükski küsitlus midagi muutnud. praegu laob maanteeamet igale poole hoopis 80 märke. ilmselt teeb mõni ametnik kuskil diplomitööd ja see on töö praktiline osa. see, et need nende leiutatud 80ne kohad on eluaeg olnud ka 90ga sõidetavad, ei huvita seal ametis kedagi.
Peeedu 1 kuu 1 nädal tagasi
Ükskõik mis number on märgil ikka sõidetakse Eestis kolme kiirusega. Lubatust nats suuremaga. Vaevu lubatud ja täielikult teisi pidurdades. See tõmblemine lihtsalt teisel tasemel jätkub.
Aga naljakas on see kust on võetud arvud, et värsketes 80 paikades tõesti varem lubatud 90-a ei sõitnud enamik. See ju üks põhjendus.Reaalses elus pole küll muidugi kui mingi ekstreemilmaga selliseid kohti näinud.
pedaal 1 kuu 1 nädal tagasi
Ega sellega ei olekski plaanis midagi muuta, lihtsalt arvamusküsitlus, mis näitaks, kas autojuhid on huvitatud piirkiiruste tõstmisest või langetamisest (vastavalt hooajale). Mina oleks küll sellega nõus, et talvel viidaks kiirused 80 peale ja suvel selle eest saab 100ga lastud.

Samas, miks mitte tõsta lubatud rehvimustri jääksügavust 1-2mm? Mina oleks poolt ja sellega saaks kaotada ka liig vanade pastelde kasutamise.
Peeedu 1 kuu 1 nädal tagasi
Mis asi see talv on. Vahel teeolud ametliku talve ajal paremad kui suveajal. Kui hakata nii kalendriga paugutama siis head nahka ei tule. Vähemalt mitte enne kui kõik kiirusemärgid on elektroonilised. Füüsiliselt lihtsalt ei saa operatiivselt plekist märke pidevalt ümber tõsta, et sobiks teeoludega mis võivad muutuda mitu korda päeva jooksul.
Iga mõne aasta tagant on talv pea olematu või tuleb maru hilja ja kui kuude kaupa lihtsalt kiirust piirata pole enamiku jaoks hea lahendus.
.... 1 kuu 1 nädal tagasi
pedaal selline primitiivne (maanteeameti kabinetitarkade taoline) tegelane, kes arvab, et mingite piirangutega saab elu ideaalseks, aga ei suuda mõelda laias plaanis, et mõistlik juht oskab ka ise vajadusel kiirust vähendada kui teeolud kehvad või saamatut juhti ei aita ka millimeeter sügavam rehvimuster või 10kmh väiksem kiirus, samas hakkavad sellised piirangud normaalsete juhtide ajusid komposteerima, sest kui ta on siiani kõik aastaajad suutnud teha õigeid valikuid nii kiiruse kui rehvide osas, siis miks järsku peab mingeid nõmedaid piiranguid järgima hakkama. reaalsus on selline, et kui kehtestad 80, siis paljud hakkavad sõitma 70ga, sest esiteks spidokas valetab ja teiseks on tegu inimesega, kes alati alla piirkiiruse sõidab ehk siis tema normid on 90ne puhul 85 või siis kehtestatava 80ne alas 75.
paneme parem kohe 40, siis ei tunne ka traktoristid ja mopeedautode kulid end halvasti.
kui meil toimub üks liigsest kihutamisest tulenev avarii päevas, siis kas selles on süüdi kõik ülejäänud tuhanded juhid, kes samal päeval ja ka homme ning ülehomme suudavad avariideta sõita? mõnede jobude või saamatute pärast karistada kõiki korralikke inimesi- kuidagi normaalseks on see meil muutunud...
dziibi omanik 1 kuu 1 nädal tagasi
Võiks küsitleda ka teatud auto tüübi dziibiks nimetamise kohta. Mitte keegi maailmas sellist russitsismi ei kasuta, aga meil on millegipärast kõik Jeebist kehvemas konditsioonis dziibud, suuremad kipuvad maasturid olema.
Kehv on see eputamine naljakate võõrsõnadega.
Peeedu 1 kuu tagasi
Dziip pole russisism vaid maasturite hüüdnimi teise maailmasõja ajal. Legende miks just selline nimi on palju. Aga kuna venelastele saadeti sellisi autosid 60 tuhande ringis siis said ka sealsed arendused taolise üldnime.
Praegu on tegu ühe variandiga eestikeelse maasturi kõrval. Pigem igaühe keelekasutuses ja kadakasaksluse-pajuvenelase tänapäevases variandis kui peen tahetakse olla. Või kuidas peres kombeks. Kui ikka omal ajal peres Uazikuga sõideti ja see oli dziip siis raske ümber harjuda maasturiga.
Sama on Zigulliga, Leningradiga jne. harjumuse jõud.
dziibi omanik 1 kuu tagasi
JP tähendaski seda tõlget russitsismi ja ka muudel maadel kasutatud nimele.Legende pole, see oligi nende autode nimi (general property) See aga, et iga sitast riistapuud kutsustake Jeebiks, on küll kentsakas. Isegi venelased kutsuvad igatsugu jama pargimaasturiteks, Tublid autuzurnaalikad aga ristivad kõik üks kui õnnetud, selle dziibi nimega , mis kahjuks on ikka eestis võõrsõna. Kentsakas kui selliselt halvustatakse "Jeep" nime Nõuka ajal kutsuti 4x4 autosid ikka Wiilisteks kui taheti eputada.
Panfilov 1 kuu tagasi
dziibi omanik - Peeedul on ikka tegelikult õigus küll ja see mida sa öelda püüdsid on General Purpose ja kuidas need lood olid saab lugeda nt siit en.wikipedia.org/wiki/Willys_MB. Saad ühtlasi teada, et maastureid džiibiks nimetades ei solva see sugugi Jeep marki masinaid.
valdur1 1 kuu tagasi
Kõik maasturid ei ole džiibid. Mõni kutsub oma autot villiseks, teine niivaks, kolmas uaziks. Nimi ei riku autot.
Küsitlusi, mis midagi eesti riigis ei muuda, võiks ju ikkagi korraldada. Lugejatel kommenteerimise võimalus ja oma arvamuse avaldamise koht. Ka foorumis on ju ise võimalik küsitlus tekitada.
Peeedu 1 kuu tagasi
Ajakirjandusliku teksti üks põhireegleid on hea loetatavus ja elavus. Väga mage on tekst kus pidevalt korratakse ühte sõna.
Uus X on maasturimõõtu aga päris maastur ta ikka ei ole kuna erinevalt pärismaasturist puudub jaotuskast.. Tegelikult saab X maasturi tellida vaid esiveoga jne.
Seetõttu otsitakse samatähenduslike sõnu. Eesti keeles on maasturi üks vaste jeep. Tänapäeval SUV ja pargimaastur ka teema. Nii, et artiklites mängitakse sünonüümidega ehk samatähenduslike sõnadega. OK eks igav vastel on oma nüansid aga normaalse teksti puhul ühest autost saab niigi aru millega täpselt tegemist. Kui keegi tunneb, et sellega kellegile liiga tehakse siis see on tema probleem. Kui Autoleht näiteks väga rangelt kuivikteksti viljeleks poleks seda väljaannet ammu olemas.
.......... 1 kuu tagasi

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.