Kas moodsad autod on ikka nutikad?

Mallori 3 nädalat tagasi
Tere. Lugesin seda teemat päris huviga. Kahjuks oli nii nagu ma ka arvasin. Katseid viisid läbi sakslased kes pigem eelistavad Saksa mudeleid. Nii Gripis kui ka Kilovatikunnides on see eelistus selgelt näha. Ja Saksa ajakirjad sammuti ei üllata oma hinnangutega. Ma pigem vaatan neid artikkleid kriitiliselt kus eelistatakse ainult oma riigi autosi. Kui Top 5 on ainult ühe riigi autod sisi see on pigem kasutu artikkel. Jah lõpuks pettusin.
autojuht567 2 nädalat 6 päeva tagasi
Niikaua kui autod ei "räägi" eesti keeles, pole vahet... Kui juba saksa keelest sakslasest ei saada aru siis murrakuga võõrkeeles veel vähem...
. 2 nädalat 6 päeva tagasi
Mida nutikam auto, seda targem peab olema juht, muidu tekibki olukord, kus auto võtab juhtimise üle, aga ka temal on nutikuse piirid ja pauk on lihtne tulema. Esmalt peab juht selgeks tegema, mis olukordades auto nutikas on, aga kui loedki vaid manuaalist, et auto pidurdab ise, siis ühel hetkel võib see pidurdus nii vales olukorras toimuda, et kogu nutikus muutub nutuks.
Peeedu 2 nädalat 6 päeva tagasi
No eks uued nipid ole kallid ja seetõttu tulevad nad ennekõike luksmasinatesse kus hinnalisa pole nii nähtav. Aga selles kategoorias saksmanid ruulivad üle ilma ja kui keegi vaataks Saksa Lexuse, Toyota, Kia jne müüki siis pole see seal nii supersuur.
Samas auto väljatöötamine on pikk protsess ning nagu mobiilidega teame lähevad asjad kiiresti hapuks. Osa asju raske teha taskus või muidu autos vedeleva mobiili baasil nagu automaatpidurdus või reahoidja aga paljud fuksioonid on lihtsalt põlvkondi autost ees, sest ka uues automudelis ollakse paar-kolm aastat rauas vähemalt ajast maas ja raud hakkab mingil hetkel ka tarkvarale kitsaskohaks. Sama vana mobiil on juba peksupoiss uute kõval.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.