Octavia Kristjan Ojang

Parm... 1 kuu 3 nädalat tagasi
Tere,

Imestama paneb ikka küll see tänapäevane nägemus. Auto omamine ongi nii kallis ja PEAB kallama paaki bensiini sellise raha eest?! Kuidas selliselt saab? Mitte ühtegi näidet hübriidiga võrreldes ja eriti veel Octavia Cng mudeliga! Arvuta, palju oleksid siis raha kulutanud ja kad ikks maksaksid kahekorde autohinna liisingu jooksul. Silmaklapid peast ja hakkame mõtlema inimesed. Neid tavalisi bensu- ja diiselautosid peaks boikote erima, sest muidu autotootjatel polegi mõtet midagi uut ega paremat pakkuda. Oleme ju kõigega rahul. Paneme mõne käigu käigulastile juirde ja jälle mõned aastad vaikus. Naeruväärne!
Jõudu kaasamõtlemisel ja natuke uuemate lahenduste otsimisel!
Nojah 1 kuu 3 nädalat tagasi
Kui eeldada, et kogu 94 tuh senise km keskmine kulu on ka 6,8 siis on bensu peale läinud ümmarguselt 8300 eurot selle 41 kuu jooksul. Kuhu on aga läinud veel 5500 (kulud 13800 ilma liisinguta) Autopesu ja 6 hooldust? Kahtlaselt suur summa.
CNG on paraku palju uimasem bensukast, kallim vist ka ja kas paagitäie läbisõit ka väiksem pole? Mis hübriid oleks siis Octaviaga võrreldav, sama mahutavuse ja mugavusega? Selle hind oleks juba paras pirakas.
:( 1 kuu 2 nädalat tagasi
Mulle tutvustati mõni kuu tagasi Renault üllatavalt odava hinnaga elektriautot, millele tuli rendiaku kaasa. Pakuti ka kalkulatsiooni ja võrdlust bensiiniautodega erinevate läbisõitudega ning eks nad samasse suurusjärku sattusid.
Peeedu 1 kuu 2 nädalat tagasi
Renault üürib sulle aku eraldi. Nii saab hinna alla aga aga kuumaksena maksad aku renti lisaks ja see teeb kuusumma suuremaks. Ning ei teki ka momenti kui ühel hetkel on auto koos naha ja kõrvadega minu. Iga kuu tiksub akurent edasi. Kui palju sõita siis pole vahet aga kui vähe siis rendisumma vanemal autol sööb palju raha.
Eks autohankijad on kahes parteis. Ühed liisivad ja teised ostavad auto, et ei oleks liisingukulusid ja saaks pärast odavamalt läbi. Ning loomulikult on raskel ajal lihtsam enamikul autosõitmist piirata ja hooldusi edadi lükata kui liisingut maksta
Parm... 1 kuu 2 nädalat tagasi
Eks ma seda cng silmas pidaain jah, kuna Octavial see olemas. Ja pole see palju kallim. Asi pole ka ainult rahas, vaid mõttemaailmas. Kuidas saaks mina teha midagi paremini jne. Aga artiklis pole isegi poole sõnaga selliseid mõtteid. Kas bensu ja diisli kiitmise eest saab raha? Ei saa nii kitsa silmaringiga olla ju. Cng läbisõit väiksem - kuhu te kogu aeg sõidate järjest, et 400km ei piisa?
Lihtsalt kui öeldakse, et see ongi auto omamise hind, siis see on ikka suur Vale ja mitteteadmine või mittetunnistamine, et peale haisevate diislite ja bensukate on ka muid lahendusi!
Peeedu 1 kuu 2 nädalat tagasi
No arvestage ikka, et tegu on artiklite sarjaga minu auto ja sellega kaasnevad kulud ja mured. Ja muidugi rõõmud ka. Nii, et hakata CNG elektri jne võrdlema on teiste materjalide teema.
Samamoodi võib Ojangu rehvivalikut hakata kritiseerima. 94 tuhande juures on ostuga kaasas olnud rehvid juba läbi ja miks just ostis mille ostis. Äkki kuskilt saaks odavamalt ning odavama brändi.
Millegipärast oma autode rubriik pidevalt tekitab foorumis uusi teemasid. Sest kellegi jaoks on alati miskit valesti. Tegu on konkreetse auto eluga. Tema lagunemise ja kuludega millega omanik kokku puutub. Pigem mõeldud selleks, et lugejad vaataksid oma autoraha elu laiemalt kui ainupartei dogmat.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.