Uued autod Autolehes

Jaanus 1 kuu 4 nädalat tagasi
Tekkis selline huvitav küsimus, et kas Autolehe ajakirjanike takistab uute autodega testisõite tegemast eelarve või on seal muud põhjused? Nimelt selline auto nagu BMW X7. Kuna televiisoris käib kas ETV või Youtube siis olen juba nii mõned kuud tuttav X7-ga. Kuna Autolehe toimetus autoga sõita saab, kiita ja laita? Või olen midagi maha maganud ja see testisõit on juba tehtud?
Üldiselt kui inimestele pakub huvi kuskohast YT saab infot uute autode kohta siis soovitan Doug Demuro-t, Carwow ja muud sellised inimeselt inimesele hinnangud uutele ja vanematele autodele. Kui kellelegi pakub huvi kuidas Lamborghini ehitatud on, soovitan vaadata Goonsquad-i kuna neil praegu üks ülesehitamisel.
Kui aga soovite näha kuidas mehed ehitavad autot siis soovitan Bad Obsession Motosporti, neil Mini/Mitsu varsti valmis ja tuleb selline projekt mis peaks iga rallisõbra kõrvad liikuma panema. Rohkem infot nende Youtube lehelt.
vaz 1 kuu 3 nädalat tagasi
Vaadates mis siin Foorumis toimub siis hakkab see värk ära väsima .
Jaanus 1 kuu 3 nädalat tagasi
To vaz, mis siin foorumis toimub? Ma ei ole väga tihe külastaja ja ei tea. Ehk valgustate?
vaz 1 kuu 3 nädalat tagasi
Paar inimest siin lobisb ja ongi kogu lugu .
:( 1 kuu 3 nädalat tagasi
Aga miks peab ajakirjanik sinu eest sõitma sellise autoga, millega sa ise ei julge või mida sulle lihtsalt proovimiseks ei anta? Kui ajakiri ei saa sõidetud, siis on ju olemas Turuuuringud ja Kantar Emor, kellelt uurimus tellida, las küsitlevad ja katsetavad.
Parm... 1 kuu 3 nädalat tagasi
Päris imelik jutt õnnetu näo poolt!?
:( 1 kuu 2 nädalat tagasi
No kas pole piisavalt riiklikke- ja eraorganisatsioone, kes uued autod enne turulepaiskamist läbi katsetavad, Kas sponsoritest sõltuvad ajakirjanikud on need kõige õigemad asjapulgad? Umbes sajandivahetusel sattus kätte mingi USA "consumer magazine" (mis kuulutati tollases TEMT-i järglase autokateedris keelatud kirjanduseks), kus üksipulgi seletati, kuidas sealmaal autode testimine käib. Testijateks kutsutakse näiteks Brasiiliast või Argentiinast juhusliku valikuga 100 katsetajat, kellel antakse ette 20 äratundmatuseni muudetud autot, ning neist kahe viimaseks jäänu kohal ripub kahtlus, kas ikka on tegu õige asjaga. Väikeste mööndustega võid juba ette arvata autoajakirjanike lemmikud, enamalt jaolt on nendeks hallid diiselmootoriga sakslased.
Peeedu 1 kuu 2 nädalat tagasi
Mida teevad need meie turuuuringufirmad. Tegelikult on mingi tuumik kes koostab küsimustiku ja siis hulk mammisid pensionilisa teenimise eesmärgil hakkavad helistama.
Siis saadab enamik asisemast rahvast neid pikalt. Neil pole aega. Ja siis hakatakse lahkeid inimesi kuritarvitama iga nädalaste küsitlustega. Ja lõpuks kujuneb välja grupp suhtlemisvaeguses vastajaid.
Ja mis puutub autosid siis uus auto on mõnel üksikul inimesel ja millegipärast ta eelistas just seda paljude variantide seast. Järelikult kui tabataksegi kolm esimest autoostjat pole mingit objektiivsuse jälge.
Kunagi kui USA-s oli moes iga auto nullist disainida sai inimese ära petta aga tänapäeval kes üldse oskab autost tagasisidet anda tunneb ära millega tegu, sest ekraanid jne silma all olevad asjad on suhteliselt reetlikud margi osas.
Autoajakirjad on osa reklaamist mida autofirmad teevad. Kui Eestis mudel X pole mingi tegija pole ka tootjal huvi autoajakirjanike kutsuda ja neil lasta autot proovida. Või lükatakse edasi kuna tarneprobleemide tõttu kulub hulk kuid kui tegelikult saad auto osta.
Lihtsurelik aga kui midagi pähe võtab tahab kiiresti saada. Autoajakirjade tutvustus on hea ja odav reklaam entusiastile. Palju kallim on tampida teles ja meedias osta lehekülgede kaupa reklaame. Eks sedagi tuleb teha aga avapauguks oleks hea tutvustav materjal autoajakirjas, natuke puhast ostureklaami ja peaasi, et auto ilmuks tänavapilti. Nii tekib ka autokaugel inimesel huvi uue toote vastu.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.