Unustatud ja uued autod Eestis

valdur1 2 kuud tagasi
20.03 ajakirjas oli hea ülevaade autodest, mis olid ja mis tulid Eestisse. Unustatud on nt Jugo (müüdi väikelinnas Türil), Oka, mingi elektriauto , mille jäägid olid Tallinnas Türi tänaval. Uutest autodest ilmus Fiat 500 ka koos Miniga. Eks neid automarke oli ja on veelgi. Enne artikli avaldamist oleks olnud hea foorumis autohuvilistega arutada seda teemat. Oleks saanud artikli põhjalikumaks ja pikemaks.
Peeedu 2 kuud tagasi
Kes neid kõiki mäletab. Kui hea sõnaga ei meenuta parem ole vait ja unusta. Nagu ka need igasugu kasutatud mudelid mis piiri tagant alguses sisse tulid. Mõnede aeg sai mõne aastaga otsa ja praegu räägitakse pigem Sierra või Datsun Cherry ajast. Sest teisi ei mäletata. Aga oli palju Fiat 127-t, Ritmot jne. Mis tulid ja aasta paariga siin surid.
Ja see pigem teema uurimuseks. Lihtsurelikud ei pea nii põhjalikult asju võtma. Aitab pinnavirvendusest küll.
. 2 kuud tagasi
Kunagi olid ka Ford T, Tšaika, pobi, mosse jne- peame nad kõik üles lugema? Milleks? Uus põlvkond kasvab peale ja mingi datsun neid ei loksuta.
Jaanus 1 kuu 4 nädalat tagasi
To .
soovitan mitte rääkida uue põlvkonna eest. Ei ole mitte kõik uue põlvkonna mehed/naised sellised lumehelbekesed nagu neid soovitakse kuvada. Tean isiklikult noori keda väga huvitab mis Eestis ringi on vuranud ja tean ka neid kes otsivadki selliseid autosid, et need Rootsi viia, et seal taastada (veidi paremate varuosadega) ja arvele võtta (kuna Eestis see tegevus siiski siiani mõtetu ajude.....) ( See maanteeameti jutuke hiljutises Autolehes oli nagu esimese aprilli nali millest keegi aru ei saanud. Seda juttu olen ennegi kuulnud, et me nüüd teeme ja lubame. Reaalsus on see, et ikkagi kaob auto ümberehituse mõtekus ametnikemerre ära ja reaalselt võibolla lubatakse vanal ntx vene autol vahetada pidurivoolikud lääne omade vastu ja see on ka kogu lugu). Eks see näitabki kui ühtses euroopa liidus me elame- osades liiduriikides on seadused inimeste jaoks, osades riikides karistamiseks ja ahistamiseks, eks igaüks ise näeb millises me elame. Aga see selleks.
Ise olen kuulnud, et mingi Metro liikus päris pikalt lõunapool Eestit.
Kajakas 1 kuu 4 nädalat tagasi
Mis tsaikadest ja värkidest te räägite, lugu oli ju Eestisse 20 aasta jooksul tulnud ja sama aja jooksul kadunud markidest. Neist, millel oli või tuli ametlik esindus. Gaz oli esindatud 20 aastat tagasi ja on ka nüüd - Rebella.
Jaanus 1 kuu 4 nädalat tagasi
Mingi erinev punt hiinlasi ka Eestist läbi korduvalt jalutanud. Vahepeal vaatasin, et 2010 aasta auto maksis 700 eurot :D
Peeedu 1 kuu 3 nädalat tagasi
Olen isegi selle Brilliancega sõitnud kui tulid. Neid vist mingi kümme toodi sisse aga siis vajus ära kuna ainult 1,5 tärni. Pidid kohe tulema 3 turvatärniga uuendatud mudelid aga siis tuli masu.
Ühte mis meie kanti jäi ükspäev nägin alles sõitmas. Ei ole 11 aastaga maha väliselt romuks muutunud. Eks see mudel ole Galandi tehnikal ka. Ühte nägin 40 tuhande hooldusel kunagi tõstukil. Alt küll oli siis ilus.
Muidugi kerepaneelide vahed olid natuke ebatasased aga keremeeste sõnul toona ega usakad paremad pole. Rooli tagused kangid kaugel ja plastik ka teleka tagakülg. Aga sama viga ka tolle aja Jeebil. Kõige nõmedam oli aga istmekatted mis meenutasid neid nõuka aegseid katteid mis olid mingist eritisünteetilisest veluurist. Ja salong lõhnas ka vastavalt. Nahksisuga ei olnud toona kokkupuudet. Aga sõitis normaalselt auto.
Eks 2 liitrine tekstiilsisuga maksis ka 249 900 ja 2,4 mootori ja nahaga maksis vist mingi 20 tuhat rohkem. Aga kogemata nägin lõppdiileri sisseostuhindu toona nii, et katet oli umbes 40 tuhat allaindluseks ja salongi kasumiks.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.