Superminide test

Ragnar 2 kuud 2 nädalat tagasi
Tere, kas oleks võimalik, et millalgi tehakse ka superminide klassi autode test? Huvitav oleks teada, millises arengujärgus on valdavalt linnasõiduks mõeldud autod.
. 2 kuud 2 nädalat tagasi
no arenevad täiega- varsti hakkavad lendama ja kohvi keetma. või mida sina neilt ootad?
Ragnar 2 kuud 2 nädalat tagasi
Aga milleks tehakse keskklassi masinate teste, sa ninatark 😁😁😁? Ma arvasin, et need ammu juba ka kohvi jahvatavad või polegi autod veel nii arenenud? Kuna mul pole vaja telefoni näppida sõidu ajal, siis viimasel ajal ei saa minu Citigost reeglina ükski BMW, Mercedes ega muu ligi 5 korda kallim auto kiiremini liikuma ja kui lahe on sellega veel ringteid kiirelt läbida (ok siin abiks ka kindlasti viimaste aastate pidev ringraja kogemus muude masinatega), kui 2 kätt on roolil või töö juures parkida, kuhu keskklassi masin enam vahele ei mahu. Sõidetakse WRCdki ju väikeklassi autodega.
Ehk huvi pakub, millised mootoriarendused on käsil erinevatel supermini klassi tootjatel?
Kas tuleb uusi mudeleid peale?
Kas sellised sõidulusti pakkuvad autod nagu Up GTI tuleb kunagi ka Eestisse?
. 2 kuud 2 nädalat tagasi
teste tehaksegi selleks, et sinusugesed ostaksid. nii mõnus on ju toetuda kellegi arvamusele ning omale auto osta ja olla rahul õige valikuga.
mis puutub küsimustesse, siis mootoriarendused on igati arenevad. pannakse silindrid ritta, kes paneb kolm, kes neli, vahel pannakse turbo ka külge, mõni suisa hübriiditseb või elektrifitseerib ja asi muudkui areneb.
uusi mudeleid tuleb nagu vändrast saelaudu kui kasvõi škoda uudiseid lugeda, aga superminide osas pilt vist hetkel nii hea ei ole, sest kõik on orienteeritud linnamaasturitele ja ekraanidele.
up ja hopp stiilis autosid kindlasti veel tehakse, aga ilmselt alles siis, kui linnamaasturite buum lõpeb. hetkel lihtsalt pole aega pisiasjadega jamada.
valdur1 2 kuud 2 nädalat tagasi
Punkti (täppi) ei huvita väikeautod. Tema alla 5 liitrise bemari autot autoks ei pea.
Aga uudised- võrdlused väikeautode klassis võiks küll lugeda. Smart vs Up,
Bensiin vs diisel, hübriid , elekter. 3 silindrit vs 2 või 4. Turboga või ilma. Opel Ampera (Chevrolet Volt) stiilis autod
Uudised väikeautode sportvariantidest, lisavarustusest, hindadest meil ja mujal.
Peeedu 2 kuud 2 nädalat tagasi
Väikeauto on ennekõike tarbeese kuigi on ka edevamaid elustiili omi.
Tarbeeseme ostjat huvitab eelkõige hind, vastupidavus ja kasutuskulud. Ja tänapäeval mingi väike vidina silmapilgutus vast ka. Kogu kapotialune ning muu tehniline plära iga päev muutub vähemtähtsaks ka suuremate autode puhul. Uus põlvkond on pigem bitiusku.
Väikeauto ostja vaatab hinda, kütusekulu ja mõni kuumaverelisem ka kiiruse ja kiirendusnäitajaid. Ja kasutuskulud ja vastupidavus on esmatähtsad, sest selline klient loeb oma nappi raha meil eriti.
Loomulikult võib ja peab ka selliseid võrdlusi tegema aga samas on ajakirjanduslikult igavad ning seetõttu tehakse harvemini, sest kogu tehniliste uudiste tulevärk on enne käinud läbi suuremate autode puhul.
Seetõttu kipub teema tagaplaanile jääma. Autoväljannete jaoks paljus tüütu kohustus, sest nende lugejad unistavad suuremalt ja tegijate enda jaoks vähe väljakutseid pakkuv.
. 2 kuud 2 nädalat tagasi
Valdur kukub nüüd käpuli- igapäevaselt sõidan 0,9l turbobensukaga. Väga hea pill ja foori all jätab bemmid kaugele maha.
Ragnar 2 kuud 2 nädalat tagasi
Kuna 90% sõitudest linnas, siis pole mõtet kontorisse ja tagasi igapäevaselt ka palju suurema autoga minna. Kui järgi mõelda, siis ongi see elu kõige väiksem auto, mida omanud olen, aga vähestel ka mõne aasta vanune oma isiklik, mitte liisingu oma ja uuena ostes sai ka kõik lisad soetatud peale, mis vajalikud olid ja mugavust lisasid. Ega sellelgi on viletsa tee pakett peal ja kliirens üle 15 cm, mis linnas eilse ja tänase hange puhul koos korralike rehvidega kinni ei jäta. Labidat pole igatahes veel vaja läinud, kuigi autos olemas.
Alati vastavalt vajadusele võimalik ka erinevaid autosid lisaks rentida, isegi nii teinud, aga arvestades sellega, et viimase 10 aasta jooksul on reaalselt vaja läinud alates 6,5 meetrisest kaubikust, kraanaga kastikani ja Jaguarist ja BMWst kuni elektriautoni välja, siis ratsionaalselt vaadates omangi autot, mida vaja üle 50% ajast ja muu puhul kasutan renditeenust. Arvestades globaalset linnastumist, siis lõpuks väsib ka kõige suurem maasturi fänn suurema osa linnasõitude puhul oma suurest maasturist ja soetab midagi efektiivsemat asemele. Eestlased pole kahjuks või ka valdavalt õnneks veel nii rikkad, et enamus leibkonnas oleks 2 autot, millest üks ja väiksem linnas liikumiseks ja mahukam pikemateks pere väljasõitudeks. Kusjuures suvisel ajal üksi liikudes on kesklinnas parim liikumisvahend üldse mopeed. Rattateedel vurad tipptunnis nagu kuningas mööda kõigist ummikus passijatest ja seda legaalselt.
. 2 kuud 2 nädalat tagasi
Eestlased on ilmselt piisavalt rikkad, et osta suuri ja mõttetuid (linna)maastureid, aga ilmselt piisavalt lollid, et ei saa aru väikeauto eelistest linnatänavail ja linnalähiümbruses. Ja just täpselt nii võikski olla, et kui vaja pikemaid sõite perega teha, rendid suurema auto, mitte ei oma seda.
Peeedu 2 kuud 2 nädalat tagasi
Minul on paar väikest kogemust halva tee paketiga ja vähemalt neil juhtudel oli juhitavus nati kehvem kui ilma selle lisata sarnasel autol. Lühikestel linnaotstel ei häirigi aga pikkadel maantee omadel küll.
Ise saan suurepärast normaalkõrguse autoga hakkama. Aga tarbijal tekib valikukoht kui natuke maast rohkem lahti tahab saada. Kas halva tee paketiga tavaauto või algusest saati kõrgem linnamaastur. Viimane pahatihti näeb ka natuke parem välja kui paar sentimeetrit algdisainist kõrgemale tõstetud tavaauto.
Ragnar 2 kuud 1 nädal tagasi
Olen 2000 keskel saanud istuda soome sõbra uues BMW M3s ja vot see oli tõeline “puutaburett munakiviteel”. Halb sõidumugavus suhteline mõiste. Peale seda ei nurisenud enam ka talinna teede üle nii palju. Antud mudelile isegi kõrguse lisamine väga hullult ei mõjunud, aga isiklikult Volvo S60 baasil tehtud kõrgema kliirensiga masin ei meeldi, kuigi muidu tegu hea autoga.
Peeedu 2 kuud 1 nädal tagasi
Hea kogemus tuli ka meelde. Esimesel Tiguanil oli alguses lühikest aega mittemadaldav sportvedrustus. Oli tavasakslase moodi jäik ja hästi juhitav ning samas ikka kõrgem auto. Aga see kadus valikust mõne kuu pärast. Eks poolkogemata selline masin sattus siin proovikaks aga arvata võib, et tootmisarv suht olematu.
valdur1 2 kuud 1 nädal tagasi
Tiguan - supermini?
Peeedu 2 kuud 1 nädal tagasi
Teema läks valdur üle juba halva tee paketile ja üldse vedrustusele ning linnamaasturite peale. Eks nendest väiksemad kipuvad superminide turuosa kallale.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.