Ekraanid

autojuht567 4 kuud 3 nädalat tagasi
Viimases ajakirjas jälle kirutakse ekraani sisse pistetud kliimat.... Kui tihti seda kliimat kruttida vaja on? Mul näiteks on aastaringselt 21c peal ja ei kruti absoluutselt ja kuna esiklaasile puhumine, tagaklaasi ja peeglisoojenduse ja siseringluse jaoks on eraldi nupud väljas, pole mul kliima menüüsse üldse asja. Aga igas ajakirjas kirutakse kliimamenüüd ekraanis... Mossel oli koguaeg vajareguleerida, sest seal polnud automaatikat.
Peeedu 4 kuud 3 nädalat tagasi
Mul samuti 21 peal ja vahest vajutan ka esiklaasile suunamise nuppu. Aga harva. Pigem korralik tuulutus ja ajalehed mattide all hoiavad udu akendest eemal. Kuna palju lühikesi otsi siis harva ka tagaklaasi kütte nupp ja istmesoojendus leiab kasutust. Muidugi kuna auto tööl seisab siseruumis saab aknad paokile jätta ja tuulutada. Aga kui udu tekkib siis auto enamasti selline leige ja pigem läheb käiku lapp. Nii, et paar korda aastas tekib akna sisepinnale jäide.
autojuht567 4 kuud 3 nädalat tagasi
Esiklaasile puhumist on hommikutti ikka vaja aga selleks on nupp eraldi. Ekraani all on kliima aga seal on auomaatne kõik (vurr, suunamine jne) ja temp 21c peal. No ja kui tulekski tahtmine seal midagi muuta siis kindlasti ei pea seda elusurma küsimust kusagil ootamatus kohas tegema...
InsigniaAnäouuendus 4 kuud 3 nädalat tagasi
Ühel autol (mille nime ma ei nimetaks) on muidu kliima jaoks ilusti eraldi füüsilised nupud, aga istmete soojendus/ventilatsioon on puutetundliku nupuga millegipärast ja siis peab kinda alati käest võtma, kui tahad sisse lülitada. Välja lülitamise ajaks muidugi kindaid lihtsalt enam käes ei ole - roolisoojendus on mõnus ja kiire.
. 4 kuud 3 nädalat tagasi
No kui kurta selle üle, et tuleb korraks kindad käest võtta, siis on probleem inimeses, mitte autos. Üha pehmomaks muutume.
POOK 4 kuud 3 nädalat tagasi
Eks see ikka mugavam on, kui kliima ja igasuguste soojenduste/jahutuste põhifunktsioonid on eraldi korralike nuppudena välja toodud. Ma ikka kliimaautomaatikul aegaajalt temperatuuri nuppe näpin. Mu autol on muidu kõik väga hästi selle koha pealt, aga kojameeste soojenduse sisselülitamiseks pean menüüsse surfama minema, kuna selle jaoks ei raatsitud eraldi nuppu panna. Väga hästi on lahendatud aga istmete soojenduse/jahutuse asi, millele on "auto" reziim, mis siis ise otsustab, millal soojendada ja millal jahutada.
. 4 kuud 3 nädalat tagasi
KUI tihti sul neid kojameeste soojendusi vaja on? Ma suudan kõik talved ilma mingi soojenduseta ära sõita ja ei hakka nööri otsima.
Kunagi oli häda, et keskkonsool nuppe paksult täis ja ei leia midagi üles, nüüd häda, et kõik on ekraani taga peidus. Ärge hädaldage või ostke omale lihtsad autod. Kui müügisalongis käib võidujooks, et kes rohkem lisavarustust osta suudab, siis saategi sellised käkid, mida peab kogu aeg näppima. Sõita saab ka lihtsa autoga.
Nojah 4 kuud 3 nädalat tagasi
Kliimanupud eraldi on igaljuhul head. Automaatrežiimi ei kasutagi üldse. Tavaliselt on puhur astmel 2 ja sooja keeran vastavalt hetke soovile peale-maha ja kärab hästi, ilma võimendatud puhumiseta, mida automaatika tekitab. Lisaks on manuaalne nupust juhtimine hea kui tuled jooksmast vms õue tegevuselt ja paned kiirelt rohkem puhuma ja enda suunas, varsti jälle vähemaks. Ei kujuta ette, et peaks ekraani kaudu seda ajama. Auto valikul on see ka kriteeriumiks olnud, et nupud olemas. Kes laseb kogu aeg automaatrežiimis, siis pole tõesti vahet. Minu poolest võiks istmesoojenduse nupud jälle olemata olla, ei mäletagi millal kasutasin viimati.
autojuht567 4 kuud 2 nädalat tagasi
Istme soojendused on ka minul täielikult tarbetud, sellel autol olen 2 aasta jooksul 1 korra kasutanud...
valdur1 4 kuud 2 nädalat tagasi
Kas istmesoojendused välja lülitanud?
Aga mitu korda autot kasutanud?
Aga tegelikult võiks olla suur ekraan nagu Teslal, aga mittepuutetundlik. Servades nupud.
Tegelikult ka küsimus, kas mitme ekraaniga uutel autodel on rooli tagune ekraan ka puutetundlik või saab seda juhtida keskekraani pealt.
. 4 kuud 2 nädalat tagasi
tegelikult võiks esiklaasi asemel olla ekraan- kaamerad näitavad pilti ja ise võid seal igasugu asju näppida. nagunii rooli taga ainult näpitakse. kel ekraani pole, näpib tilli.
Aulemb 4 kuud 2 nädalat tagasi
Esiklaasi ei saa näppida, näpujäljed jäävad peale ja halveneb nähtavus.
Lisaks on esiklaasi ka käeulatusest väljas.
. 4 kuud 2 nädalat tagasi
vot see on, kui inimene ei oska lugeda...
selgelt kirjutasin- esiklaasi asemel ekraan ja kaamerad projitseerivad sinna pildi.
Nojah 4 kuud 2 nädalat tagasi
Lisaks on vendi lahendus nupuga hea linnavahel. Pea iga päev satun mõne haisva diisli sappa, saab siis kohe nupust õhuringluse siseringile panna ühe vajutusega. Kohati ajavad rämedat läppa välja, olgu uuem või vanem diisel.
. 4 kuud 2 nädalat tagasi
aktiivsöega salongifilter pidada diislisurma vastu aitama. ei tea, pole ise proovinud, aga haisevad need dislaraiped küll.
Peeedu 4 kuud 2 nädalat tagasi
Üldiselt kui filter pole oma aega ära elanud siis aktiivsöega filter aitab. Mul tundub, et hakkab vanaks saama. Või praegune niiskus pärsib toimet aga viimasel paaril päeval on hakanud diislihaisu tundma andma.
K 4 kuud 2 nädalat tagasi
ei aita aktiivsöega filter diisli haisu vastu. Aastaid juba kasutan.
Peeedu 4 kuud 2 nädalat tagasi
Minul küll on aidanud. Vahest näed, et ees peab ikka tulema midagi kui diisel tossab aga sees pole tunda. Ja olen sattunud Kohtla-Järvele. Autos õhk normaalne teen ukse lahti ja keemiahais on tahtnud jalust niita. Aktiivsüsi püüab ka lõhnu edukalt.
Eks muidugi auto peab tihe olema, et töötaks tuulutus ainult läbi filtri ja õhk lahkuks ettenähtud avade kaudu tagant. Ning oleks tagatud kerge ülerõhk autos.
Aga nagu varem ütlesin filter hakkab mul otsa saama või see kõva märg lihtsalt on lihtsalt ta töövõimet pärssinud, sest viimasel paaril päeval on tossulõhna kui ees läheb mingi surnud diisel tunda.
talupoeg 4 kuud 1 nädal tagasi
Piiri peab pidama ja valikuid olema. Ohjeldamatu ekraanitamisega justkui tühistatakse kompamismeel ja nutitamisega - mehaaniliste seoste olulisus.
Pakuks kahte testülesannet.
Esimene: "Oihh!!!" ütlemata lülitada välja elektripliit peale seda, kui seal on moodsate puutetundlike "nuppude" läheduses tunnike aega keenud viieliitrine supipott.
Teine: Pista taskutesse nuputelefon ja nutitelefon ja proovida pimesi valida, ütleme, 112.

Peale ülesannete lahendamist kõndida mööda mehaaniliste difrilukkudega enda Subaru Cherokeest ja sõita väljalülitamist mittevõimaldava kaapeväldikuga noorema tütre Peugeot Avensis i30-ga läbi lumehangede uue nutiseadme järele.
Peeedu 4 kuud 1 nädal tagasi
Kui autost saab isesõitja pole ju mingit kompimis- ja lihasemälu vaja nagu praegu-pedaalitad, kangitad ja roolitad juhikohal.Ja kui veel saaks sõrmed nii pudetaks, et nutiseadmed sagedamini peost maha kukuvad ja sulle saab uue müüa siis majandus areneks nii mis mühiseb.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.