Nissanil külas

Jaanus 2 kuud 3 nädalat tagasi
Lugesin suure huviga artiklit kus Autoleht käis disaini vaatamas. Väga meeldivad sellised artiklid. Loodan, et võtate sellised huvitavaid reise veel ette. Isiklikult sooviks sealt Venemaalt uudiseid näha. Niva oli Autolehes, aga kui internetis ringi kolada, võib näha selliseid masinaid mida pole uneski näinud. Ehk on Autolehel huvi ka neid tehaseid külastada ja näidata kuidas Venemaal selle autoehitusega lood on, eriti meil täiesti tundmatute masinatega. Lääne masinad juba suht enamus nähtud ja ega nad teineteiset eriti erine ka. Eks sellele aitab kaasa väikese grupi omaduses olemine.
Olen mees keda huvitab protsess algusest lõpuni ja sellised kirjutised on eriti mõnusad lugeda :)
Peeedu 2 kuud 3 nädalat tagasi
Venemaal on suurte tootjate monteerimistehased mis toodavad sama kraami mis lääne omad. Muidugi Polo sedaani jne. siin ei ole. Siis natuke kohalikke väikseid värkstubasid. Aga enamus imeriistu siiski tuleb Hiina poolt. Sinna ennast sisse smuugeldada on palju raskem. Isegi Venemaa omadesse oli tükk tegemist tissesaamisega.
Jaanus 2 kuud 3 nädalat tagasi
Hiinasse ei saadaksi. Aga Venemaa on suur ja lai ning ülimärg. Ja sinna soodesse on venelased ikka väga ulmelisi masinaid ehitanud. Need ongi need imevidinad mille hingeeluga sooviks rohkem tutvuda. Ühe masina nimeks näituseks on Sherp. Ning ilmselt eestlastele tuttavam Tigr. Muidugi on veel Burlak.
Sellised: www.youtube.com/watch?v=lPP2v_t1SNw
www.youtube.com/watch?v=YsPJ3JCElXA
Matkaautod Urali baasil www.youtube.com/watch?v=i7uAK4Z1DFk
Vanemast ajast on selline pill: www.youtube.com/watch?v=nVOaDfGOPGs
Seal ikka ainest on. Oleme idanaabritega poliitilise komejandi pärast suhteliselt kaugeteks jäänud. Tavaline venelane pole selline nagu neil see riigijuhtide kamp ja oskavad ka need tavalised inimesed päris põnevaid süsteeme luua.
Peeedu 2 kuud 2 nädalat tagasi
Eks sisse lastakse siis kui neile on see kasulik. Ega midagi uut ei olnud ka öelda. Kes pikemalt autouudiseid on jälginud siis sisuliselt samamoodi on asi aastakümneid käinud. Noortel jah oli uudiseks kuidas autosid projekteeritakse.
Praegu tundus, et Nissanil oli kasulik natuke juhtkonnaskandaalide ja Brexiti tõttu Euroopa tootmise kokkutõmbamise ajal ka positiivset kajastust meediasse tekitada.
Jaanus 1 kuu 4 nädalat tagasi
Huvitav mõtteavaldus Peeedu. Mõtlen just seda, et polnud midagi uut. Olen nagu aru saanud, et Eestis on kaks paberkandjal tehnikaajakirja ja eestikeelseid internetilehtesid on ka kümmekond kus infot ammutada, aga eesti keelse info kohapealt on see ka suht kõik. Või on Teil ehk soovitada mõnda eestikeelset lehte kus saaks lähealt lugeda autode hingeelu kohta, seda sügavamat poolt? Automoto foorum on selline ajaloo hõnguline ja seal isegi rasketehnika ümberehitamise projekti üles riputanud (kuidas vene traktorist teha midagi metsaveoks).
Ei ole ma isegi enam esimeses nooruses, aga pean nentima, et kui keegi oleks tatika ajal rohkem suunanud sinna autode ja autoehitamise poole, elaks võibolla isegi Rootsis ja ehitaks maailma parimaid autosid aga see selleks.
Mina olen arusaamisel, et noori tuleb innustada ja julgustada mõtlema, lugema ja uurima. Nii sünnivad legendid kes osalevad suurtes projektides ning toovad au nii endale kui ka Eestile.
Eesti nii pisike, maavarasid meil ei ole ja lollidekoolist ka alles mõned kümned aastad vabad. Meie riigil ei jäägi muud üle kui investeerida kogu oma ressurss inimeste haridusse, et eestlased vähemalt millegi poolestki oleks maailmas esirinnas. See varaste ja pättide maine pole nüüd küll asi mille pärast maailmas uhkust tunda, aga paraku sellise kuvandi on kaasmaallased meist laia ilma loonud.
Niiet mina siiski seaisukohal, et pole ükski artikkel liiga tühine ja infot tulebki võimalikult palju inimestele jagada, ainuke edasiviiv jõud siiski siin maailmas-informatsioon.
Peeedu 1 kuu 4 nädalat tagasi
Vanus on mõnikord eelis. Härra Kuuse on koguni disainimisest raamatu kirjutanud juba krooni ajal. Ega peale paranenud 3D mängu arvutil sellest ajast midagi uut ei olegi juhtunud. ikka voolitakse makette samamoodi välja ja on antud lähteülesanne mis klassi autot on vaja ja mis ajameid kasutatakse, et keegi liiga väikest mootoriruumi ei teeks.
Ja autoajakirju on Eestis ikka olnud. Omaaegne Tehnika ja Tootmine küll oli ainult osalt seda. Aga parimatel aegadel on korraga kolm ajakirja olnud. Praeguste kõrval veel Autobild olnud aga eks vahepeal tuli ja läks veel autoajakirju.
Jaanus 1 kuu 4 nädalat tagasi
Ja, ajakirju on olnud, ka Kruuda ajakiri, aga praegu on nii nagu on. Tehnika ja Tootmise numbreid mul siiani terve hunnik alles ja väga tore aegajalt sirvida ja uurida. Kuuse tegemistel hoian silma peal, targa ja mõnusa kirjakeelega inimeste meistriteostel peabki silma peal hoidma. Aga siinkohal nagu jääbki see kirjutiste rivi suhteliselt seisma. Internetiga aga see lugu, et nii paljud soovivad lihtsa vaevaga saada ajakirjanikeks. Kuna olen tehnilise inglise keelega ka veidi tuttav siis on nende tõlkemeeste artikleid kohati piinlik lugeda. Ja sellepärast ka loen ka kuulan eelkõige inglise ja vene keelset tehnikameediat.
Aga eks see ajakirjaniku ametikoht peale euroliiduga liitumist muutunud siin maarjamaal rohkem tõlgi ametiks, ei tohi ju kirjutada enam kõigest vabalt nagu Vabariigis meedia kirjutas, aga see selleks.
Olen siin ikka sugulaste ja tuttavate lastele öelnud, et peale ITimehe ja pangakrantsi on veel teisigi ameteid. Üks põnn näiteks peale jutuajamist otsustas suureks kasvades saada sama tubliks inseneriks nagu seda on Rootsis superauto juures töötavad Eesti insenerid.
Ja selliseid meil riiki juurde ongi vaja ju. Kõige jaburam on oma last või tuttavate last maha teha ja öelda, et nad ei saa hakkama niiet valmistagu ennast ette miinumumtasuga tööks plekkputkas keset põldu mille sinna välismaallased ehitasid, et eestlasi orjastada. Aga liiga palju lapsevanemaid kasvatavad Eestis endiselt oma lapsi sellel põhimõttel. Ja sellepärast soovingi, et liiguks võimalikult palju kasulikku infot.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.