Küsitlus: milline oli lõppeva autoaasta suurim miinus?

admin 7 kuud tagasi
Siia teemasse palun kirjutada vastused, mida polnud küsitluses pakutud. Ka üldine arutelu on teretulnud.
Kaak 7 kuud tagasi
Aasta auto KIA Stinger. Ei toeta ja ei saa aru, mis põhimõttel see ajakirjanike punt neid valib. Tundub et kriteeriumiks on , kui mõni teemas uustulnuk saab millegi uuega nii enam vähem hakkama ehk antud juhul siis väikeautode ja linnamaasturi tootjalt Kialt tuli enam vähem OK sportauto.. Kui nii vaadata - ei ole selles autos midagi innovaatilist. Ei ole sportdifrit, või ultra kütusesäästlikku nelivedu, ei silindrite väljalülitamist, adaptiivset õhkvedrustust jne. Kiirendus on kesine sel autol sportauto kohta ja kütusekulu suur. sisedisain kopeeritud jne.
nael 7 kuud tagasi
Maanteeameti kummipostide ja pidurdussaarte lembus
Ja kui Tallinna eraldi võtta siis Gonsiori tänava lahendus (hea et ise ei pea sealkandis igapäevaselt liiklema)
Aulemb 7 kuud tagasi
Liiklussurmade ja raskete liiklusõnnetuste jätkuv kasv
Peeedu 7 kuud tagasi
No see pole just viimase aasta eripära aga tulemused on kohale hakanud jõudma. Nõrk liiklusjärelevalve meie üliõhukese politsei poolt. Mis on kaasa toonud kihutajad. Kui varem sõideti spidomeetri pluss kümne klubist harva mööda siis viimane aasta nende arv päris kõvasti kasvanud.
Isegi vene turistide liikluskäitumises on muutus toimunud. Varem pigem valdav enamik oli väga korralike liiklejaid kuna trahvid valusad. Aga praegu eriti pisut paremate autode poolt on kihutamiste arv kasvanud kõvasti. Kui ikka maanteel tuleb vahelejäämise puhul otsida kellegi peale pandud needust mitte viga endas siis on midagi valesti,
Eks need teelt väljasõidud ja laibad näitavad, et karistuse saamise hirm on kõvasti vähenenud.
Muidugi ei tohi minna teise äärmusesse aga politsei peaks teedel nähtav olema.
Nojah 7 kuud tagasi
Natuke küll seonduvalt küsitlusega, aga täpsemalt, et negatiivne oli bensiini aktsiisi tõus 2018.aastast 10% ehk ca 5 senti liitrilt. Irooniliselt võiks küsida, et kas sama meelekindlalt suurendab riik ka kulutusi teede korrashoiuks, milleks ju see aktsiis on ette nähtud. Nagu teame, ei ole see mitte nii ja selle asemel tahab riik vastupidi hoopis hulga kohalike teede pidamise KOV kaela panna. Kaheldav, kas aga aktsiisiraha ka kaasa antakse.
Eks see riigi ja ametnike mõtteerksus paistab samamoodi eespool juba mainitud kummipostide ja kivisaarekeste uljas rajamises, selle asemel et teid või sõidutingimusi parandada. Iga teeremondiga lisatakse hoopis täiendavad kiiruspiirangud, postid, saared, kõverikud jne, nii et selle nn remondi tulemusel tuleb hakata senisest hoopis aeglasemalt sõitma, lühendatakse möödasõidu alasid, nii et mis sellest remondist siis lõpuks kasu on?
Autojuht 7 kuud tagasi
Suurimaks miinuseks lisan veel kütuse solkimist, mis järgmisel aasta(te)l veelgi suureneb.
Peeedu 7 kuud tagasi
Remondi sisu on tee aeglasemaks ja seega ohutumaks tegemine kohtades kus on midagi juhtunud või muidu torkab silma. Aga kust nad need andmed mille kallale minna võtavad. raha ju napib, et kõike teha... eks ikka oleme ise liikejatena põhjust andnud. Nii, et igal liikluspaugul on tagajärjed kõigile liiklejatele. Seega tuleb hulle vaadata selle pilguga, et nende pärast me sõidame läbi nurgaga nõelasilmade...Naudime pea viie kilomeetrist kummipostialleed jne.
valdur1 7 kuud tagasi
Minu arvates suurim miinus on see, et kiirteedel on piiratud kiirus. 4 realistel peaks olema 200+km/h. Mis aastal tuleb?
Sass 7 kuud tagasi
Valdur1, Su pann ei lähegi nii palju välja, vaheta õli ära
ert 7 kuud tagasi
Kahtlemata kütuse solkimine. Veel häirib, vähemalt meite külas, et lund ei sahata vaid uputatakse kloriididega ...nii, et loigud taga. Ja kõigele lisaks veel õigustatakse, et enam polegi võimalik korralikult sahata kuna teed on neid igasugu jurasi massiliselt täis ehitatud.
vaz 7 kuud tagasi
Need kohutavad eorokraavid ,peab vist auto müüki panema . Ja muidugi igasugused postid ja saared , nõuka ajal sai juu niisama hakkama .
Peeedu 7 kuud tagasi
Neid eurokraave on tehtud juba 20 aastat. Peaks juba harjunud olema ja ei mõtle sellele, et äkki sõidan sisse. Jah esimesel korral oli päris hirmutav aga aastakümnetega harjub ära. Praegu tundub, et pigem on hirmukoht W raudade vahel sõitmine. Kuigi igapäevane kogemus näitab ühel teelõigul, et eelmise aasta ehtatud jupil enamikul jänes püksis aga kilomeeter edasi 7-8 aastat vanal lõigul kannatab sajaga lasta samadel autojuhtidel küll kuigi W-u ootab ka seal.
Eks sama ole ka nende saarte ja põigetega. Kui juht on konsentreeritud juhtimisele nagu peab kannatab lubatud ja pisut kiiremini sõita küll 99% ajast. Häda on selles, et juhtidel tekib maanteetuimus ja tegeletakse ka kõrvaliste asjadega. Ega muidu suvel kuival teel nende saarte pealt märke maha sõideta.
valdur1 7 kuud tagasi
Milleks siis Eestis Lambod ja Ferrarid kui pole kuskil kihutada?
Nojah 7 kuud tagasi
Selleks on ringrajad, mitte maksumaksjate raha eest ehitatavad ja hooldatavad teed, et mõni üksik saaks end välja elada. Ehk tasuks teemas püsida?
Peeedu 7 kuud tagasi
Karta on, et need kõige kallimad autod on siin registris tegelikult Venemaal. Lihtsalt maksude optimeerimine. Venemaal on tollid ja nii rikkad käivad pidevalt välismaal nii, et pole ka võimalik hõlma hakata, et tegelikult sa elad siin ja registreeri auto ümber. ning maksa ränka tolli.
Eestis rahaga eputamise kultuur on vähearenenud ja rikkamate seltskonnas sallitakse sellist naabrist parem veelvähem.
Chris 7 kuud tagasi
Tallinna LV kasvav autovaenulikkus + kütuse solkimine.
autojuht567 7 kuud tagasi
Halvimaks asjaks, et sõiduoskamatus üha süveneb... Maanteel sõidab keegi aeglaselt aga mööda ei suudeta sõita ja kui mööda ei lähe siis pikivahet ei hoita, et järgmine saaks mööda. Niikui natuke lund tee ääres, on kiirus alla 60km/h! Nagu esimest korda nähtaks lund... Fotoradari ees käib meeletu pidurdamine- 90 alas läheb ikka pidur 70 peale ja 70 alas 55... Saamatud juhid jäävad üha enam silma...
234 7 kuud tagasi
+1
vambola 6 kuud 3 nädalat tagasi
Kütuse solkimine, MNTameti loendamatud lollused, politsei puudumine tänavalt, jne.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.