Küsitlus: milline oli positiivseim autosündmus 2018. aastal?

admin 7 kuud 1 nädal tagasi
Siia teemasse palun kirjutada vastused, mida polnud küsitluses pakutud. Ka üldine arutelu on teretulnud.
Aulemb 7 kuud 1 nädal tagasi
Pakun omalt poolt 1+2 sõidurajaga teed, kui veidigi liiklusohutust tõstvad kilomeetrid
. 7 kuud 1 nädal tagasi
Et siis ca kilomeetrine lõik, kus mööda saavad ehk ainult kaks autot, on väärt sündmus? Arvan, et selline rahakulu on tõesti märkimisväärne, aga asja praktiline väärtus üsna olematu. No olgu, olen natukene ülekohtune ja mõni lõik on ka pikem kui km, aga miks need pisikesed jupid valmis tehti, ei saa aru. Ahjaa, kummipostid keset teed on ka väärt värk. Gonsiori ka?
valdur1 7 kuud 1 nädal tagasi
Pakun välja esimese muutsuuna rajaga tänava Tallinnas
Sass 7 kuud 1 nädal tagasi
Esmase positiivse mulje on jätnud elektroonilised liiklusmärgid. Sõitsin detsembri esimesel nädalal Tallinnast Haapsalu poole, ning 2+2 lõigul hommikul oli jäide ja märkidel 90 km/h piirang, samal päeval peale lõunat tagasi tulles oli manteetee lumest sulanud ja puhas ning temperatuur plussis, elektroonilistel märkidel 110 km/h piirangud väljas. Soovin, et seda kasutataks lisaks 2+2 lõikudel veel nt Tallinnas Järvevana teel kus see aasta tehti ajaline märge lisatahvliga 19:00-07:00 lubatud kuni 70 km/h, ülejäänud päevasel ajal 50 km/h - viimasest paljud ei saa aru, sest 50 numbrit eraldi väljas ei ole ja harva näen, et järgitaks kiirpiirust, muutuv liiklusmärk vastavalt 50 & 70 oleks seal väga meeldiv lahendus. Teine postiivne lahendus on Waze äpis lumesahkade nägemine, rakendust kasutan, aga lumesahka teel kohates eelnevat hoiatust ei ole teinud või on GPS'iga varustatud ainult teatud masinad?
Autojuht 7 kuud 1 nädal tagasi
Jah, muutuva teabega elektroonilised liiklusmärgid on väga hea saavutus ja eks tulevikus lisandub neid vaikselt juurde. Hea oleks, kui kõik 2+2 oleks nendega varustatud aga hind ei luba seda niipea. Maksumus on kuskil ühel lõigul ca 50 tuhat (4-6 märgi puhul), lisaks veel elektrivõrguga liitumine, mis lisandub hinnale, sest liitumispunktid on enamuses teest kaugel.
GPS-iga on varustatud kõik lumesahad, mis riigiteedel liiguvad. Iseasi, kas Waze rakendusega kõik liidetud on?
Peeedu 7 kuud 1 nädal tagasi
Ahvatlev on märkida muidugi Tänak või Lõuna-Eesti ralli ära. Samal ajal Haabersti ring asub minu jaoks pea kuu peal.
Pigem tuleviku suunatuselt on tõesti tähtsaim sündmus elektroonilised tablood kui neid sihipäraselt kasutatakse. Juhtidel ühelt poolt kergem ja teiselt poolt sunnib neid ka oma mälumugavusest välja tulema. Liiga suur hulk tänasest liiklusest toimub harjumuse mitte märkide järgi mis täna on üleval.
Laialdasem tabloode kasutamine vast sunnib juhte tähelepanelikusele ja harib neid ka natuke kehtivate liiklusreeglite osas.
vaz 7 kuud 1 nädal tagasi
See et on pöhjust naaberriiki tihedamini külastada .
autojuht567 7 kuud 1 nädal tagasi
Olen ka elektrooniliste tabloode poolt, Pärnus hakkasid just tööle ja sopper!

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.