Odavad autod.

valdur1 8 kuud 3 nädalat tagasi
Millal tulevad Eestis uuesti müügile uued alla 10tuh. eurosed autod? (koos maksudega, talverehvide, ohutuspaketi ja registreerimisega). Viimasel ajal on odavautode hind kerkinud juba 14-16 tuh euroni.
Sass 8 kuud 3 nädalat tagasi
nt. Dacia.. või mida täpselt mõtled & kus riigis sellised pakkumised?
valdur1 8 kuud 2 nädalat tagasi
Sass. Käi autopoed läbi ja otsi endale auto alla 10 tuh., millel tagumised uksed poleks lisavarustuses ja saabas nr 43 mahuks tagumisest uksest sisse (4-5 ukselasel). Dacia (Renault) on auto sarnane toode nagu võidex või võidel toiduaine tööstuses.
sass 8 kuud 2 nädalat tagasi
Hea Valdur1,

Küsin teist korda, palun anna teada kus riigis on suurem valik uusi alla 10 000€ autosi ja teine küsimus, mida Sa ootad autost, mis maksab 10 000€? Hetkel sain sinu teemaalgatusest aru, et soovid autot max. 10 000€ KM-GA sh. talverehvide, ohutuspaket ning registreerimine!

Jah, väikeautosi nt. Volkwsgaen UP, Renault Twingo, Toyota Aygo & Hyundai i10 on juba 9990€ piiril, aga Sinu lisatud erisoovide korral läheks hind juba lõhki. Daciat soovitasin sest Logan algab 7 490€-st ja ruumika Duster 9 990€ (viimase odavaim täisvarustus 13 290€ aga sinna hinnavahemikku mahub juba palju erinevad autotootjad ja mudeleid)

Kõikidel nendel autodel on tagumised uksed ja võrdlus saabaste ning võidexiga jääb arusaamatuks. Palun selgita, kas Audi on või ja Mercedes on vorst, samas Lada on odav viiner?
Maie 8 kuud 2 nädalat tagasi
Sa Valdur palun tee meile selgeks, mille poolest on Dacia vähem auto kui mõni teine? Sellise suhtumisega jätad endast väga s.ta mulje. Mine osta oma Volga asemel vana A8 ja naudi kui Dacia ei kõlba.
valdur1 8 kuud 2 nädalat tagasi
Vastuküsimus:- Miks ei müüda Eestis Hiina, India, Vene, Jugoslaavia autosid? Kas need on vähem autod kui Dacia? Kas Dacia Logani saab poest kätte 7490€ eest? Lada Granta hind on Venemaal 5900€
Kasutatud Dacia Duster- hind 19 900€ (auto24.ee)
Up, Twino,i10, Aygo- väikeautod ehk nagu ZAZ 965.
Kui Audi ja Mercedes on suitsuvorst hinnaga 10€/kg, siis Lada on odav viiner hinnaga 2€/kg . Hinnavahe 5 korda!!! Ja mõlemad autod viivad punktist A punkti B. Eesti inimesed tarbivad nii suitsuvorsti kui viinerit. Aga kui viinerivalik on väike? Ja raha suitsuvorsti jaoks ei jätku? Ronid prügikasti ja tarbid teiste toidujäätmeid ehk ostad eurooplaste vanu parsasid?
Eesti sisesteks sõitudeks kõlbavad kõik autod. Pole vajadust eristada Euroopa tüübikinnitustega autot ilma kinnituseta autost. Võib ju panna piirangud et tüübikinnituseta autoga Eestist välja sõita ei tohi. Aga maainimene saaks korraliku uue auto osta, millega liikuda.
Sass 8 kuud 2 nädalat tagasi
Hea Valdur1,

Dacia vastab EU nõuetele, teistes Sinu mainitud riikides toodetavad autod minu arust ei vasta EU nõuetele.
"Kas need on vähem autod?"
Ma ei oska öelda, ma ei ole nende autode sõitnud

"Kas Dacia Logani saab poest kätte 7490€ eest?"
Parandus, Dacia Logani saab poest kätte alates 7290€ eest, hinnakiri: dacia.abcmotors.ee/upload/10_Dacia/03_Pdf_hinnakiri/Dacia_Logan_.pdf

Lada Granta hind on Venemaal 5900€
Jah, hind on selline, aga kas ta vastab EU tüübikinnitustele?! Renault ei tooks teda EU turule, sest see sööks ära Dacia turuosa.

"Kasutatud Dacia Duster- hind 19 900€ (auto24.ee)"
Miks selle välja tood, me rääkisime odavamaist masinast aga sa vaatad kõige rikkama varustuse ja erinevate lisade, tähtis pidi ju olema, et inimesed saaksid liikuda!?!? Kirjutasin oma eelmises vastuses, et Dacia Dusteri hinnad algavad 9 990€-st, samas kõrgeim varustusklass maksab 13 290€ (see kõige lahjema mootoriga.) Dusteri hinnakiri siin: dacia.abcmotors.ee/upload/10_Dacia/03_Pdf_hinnakiri/Dacia_Duster_.pdf

"...Ronid prügikasti ja tarbid teiste toidujäätmeid ehk ostad eurooplaste vanu parsasid?"
Miks selline väide? Eesti turul leiab hea hinnaga järelturu masinaid, mis on vähe sõitnud ja kontrollitava ajalooga: Mazda 3 1.6 77kW 2013 a. odo, 24 265 km, link: www.auto24.ee/used/2764144

"Eesti sisesteks sõitudeks kõlbavad kõik autod. Pole vajadust eristada Euroopa tüübikinnitustega autot ilma kinnituseta autost. Võib ju panna piirangud et tüübikinnituseta autoga Eestist välja sõita ei tohi. Aga maainimene saaks korraliku uue auto osta, millega liikuda. "
Euroopa tüübikinnitustele mitte vastavas autos on laupkokkupõrke korral ka suurem tõenäosus surma saada, nt. võivad puududa turvapadjad, plekk õhem jne. Milleks maainimene peab ostma nt. India auto kui varuosade saadavus ja kvaliteet on küsimärgiga?! Mina ostaksin mõned aastad vana (nt. sama Mazda 3) ja korraliku ajalooga sõiduki - mainid ka ise, et tähtis on, et viiks puntkist A punkti B. Kui soovid garantiiga, võta nt. Kia Ceed 2015 a. nendel 7 aastat garantii ning ikka mahud 10 000€ piiridesse. Maainimese jaoks ei ole tähtis, et tal oleks uus Hiina auto vaid kindel & kvaliteetne auto mis viiks teda sinna kuhu vaja.
Maie 8 kuud 2 nädalat tagasi
Euromaal on omad nõuded ja nende täitmiseks Hinna muidugi pingutab pidevalt ning varsti on siin kindlasti nende autod laiemas valikus müügil. Kunagi tegi otsa lahti Brilliance. Samamoodi on hiina rehvid lõpuks meie liitu jõudnud ja lugematud muud kaubad. Ning vähemalt hiina suverehvide kohta ei ütle ma ühtegi halba sõna- kestsid neli suve (ca 30-40 000km) ja ei läinud kõveraks ega kulunud üleliia kiiresti. Aga kui Valdur väga tahab, siis mobile.de pakub päris olematu hinnaga Brilliance- läbisõit alla 100 000 ja hind ei ületa 4000€. Ikka parem kui Volga.
Aulemb 8 kuud 2 nädalat tagasi
Rääkides Hiinas toodetud kauoades, siis hetkel hoian näpus iPhone telefoni, millel kenasti peal Assanmbked in China.
Ja omab ka CE märgistust.
küll jõuavad varsti ka Hiina automobiilid meile müüki ja saavad ka EU tüübikinnituse.
indrek 8 kuud 2 nädalat tagasi
Miks peaks hiinakad suurte hordidena üldse Euroopasse tungima kui nende koduturg on nii meeletult suur.Üles tuleb ju ehitada kogu kupatus alustades müügist ja lõpetades toimiva järelteenindusega.
Kõigepealt tuleb viia kvaliteet ja disain eurooplasele söödavale tasemele.
Näiteks ju Škoda peab oma põhituruks Hiinat kelle jaoks isegi omaette mudeleid plaanitakse.Miks Hiina ise seda auku ei täida oma toodanguga,ilmselt kas ei ole nende oma tootmisvõimsused piisavad või jätab kvaliteet ja disain soovida.
Tavakütusel autodega ilmselt pole asjal pointi aga tuleviku kütustel autodel vast küll,miks ikkagi hakata juga eilset siia vedama.
to Indrek 8 kuud 2 nädalat tagasi
Maailmamajanduse toimimisest sa veel suurt midagi ei jaga, aga Hiina majandus ületab juba nii mõnegi suurriigi oma ning miks üldse kapitalist kaupu toodab ja müüb? Loomulikult selleks, et raha teenida. Hiinas pole küll ametlikult kapitalismi, aga raha peavad nemadki teenima, et suurt rahvahulka, st riiki ülal pidada. Ja hiinlaste maailmavallutus on täiesti reaalne tulevikustsenaarium. Meie siin vanas ja pisikeses euroopas tõmbame ükskord kõrvad ligi pead ja oleme vait kui maailma suured majandused aasiast rääkima hakkavad. Teine meie jaoks nö varjusurmas olev riik on India, kus ka miljardid inimesed toitu, eluaset ja palka nõuavad.
Sass 8 kuud 2 nädalat tagasi
Hiina müüb juba oma masinad Euroopas nt. Volvo.
Teemasse tagasi, Valdur1 ilmselt ootab Eestisse 3000-4000€ väikeautosi, millel rool ja pedaalid.
Peeedu 8 kuud 2 nädalat tagasi
Enamasti tähendab hind alates masinat mille varustuses on puudujääke. Isegi Loganil vähemalt varem puudus kindalaeka kaas kui võimalikult madala hinna peale läksid.
Kahjuks sellistest autodest valdav enamus ei unista. Võttes keskmiseks kiiruseks autosõidul 50 kilomeetrit tunnis kui linnasõitu ikka harrastatakse siis tuhande kilomeetri läbimiseks istutakse 20 tundi roolis. 8 tuhandega 160 ja 16 tuhandega 320 tundi. Ehk siis sama palju kui on töötunde kuus või kahes. Need on keskmise kasutaja läbisõidud. Ja loomulikult tahaks need tunnid veeta võimalikult mugavalt.
Lisaks euronõuded karmistuvad ja kuiga Dacia saab kasutada Renaulti eelmise põvkonna tehnikat siis paratamatult heitmenormide pärast pidevalt tuleb midagi täiustama hakata. Iga jubin aga tõstab hinda.
Nii, et pigem arenenud maades auto minimaalhind tõuseb kui langeb.
to peedu 8 kuud 2 nädalat tagasi
Kui istud järjest kümme tundi roolis, on mugavus oluline, aga keskmine inimene istub hommikul 20 min ja õhtul samapalju ning selle aja kannatab ka odaval taburetil ära. Seega 23 tundi ööpäevas auto seisab.
Peeedu 8 kuud 2 nädalat tagasi
Keskmine inimene võib tõesti tööpäeval 2X20 minutiga piirduda aga eks tal ole ka muid nädalalõpu sõite. Ning kui selline võimalikult odavalt auto ostja sõidab aastaid nagu tavaliselt...Pigem selles hinnaklassis teevad ilma kasutatud keskautod ja sarnased kus mugavuslisasid on ja mootor võimsam. Päris plankline turu odavaima uue auto tahtjaid ei ole nii palju. Autot ostes enamus tahab midagi mida varem oma Ladal näiteks ei olnud.
Ja asi pole ainult istmes. Tänavusel suvel konditsioneer näiteks. Talvel klaasi- ja istmesoojendus millest lugu peetakse.
20 aastat tagasi Golf 4 odavaim hind oli 149 900. Ehk alla 10 tuhande euro. 1.4 MPI mootor ja kolm ust. Tagaklaasi soojendus ja vist 2 turvapatja aga viimases pole ma kindel. Kogu lugu. Hakkasid natuke võimsamat mootorit, tagauksi ja veel nipetnäpet vaatama ja oligi järsku auto 60% kallim.
to peedu 8 kuud 2 nädalat tagasi
VW strateegia ongi küsida raha kõikvõimaliku lisavarustuse eest, aga kui oled kogu selle nänniga auto täitnud ning maksad kaks korda rohkem, siis kas auto sõidumadused sellest muutuvad? Kas auto tehniline vastupidavus sellest paraneb? Kas auto omamiskulud langevad? Mitte midagi ei muutu paremaks, istumise all on ikka seesama golf mis alghinnagagi. Kont ja püsikas on elementaarsed lisad, igasugu munadesoojendus ja muu kraam üsna küsitav, aga kui tunned rõõmu nänni olemasolust, siis keegi ei keela. Kes aga tahab lihtsalt igapäevast töökindlat transporti, ei maksa kunagi üleliia, sest autot ostes kulutused alles algavad. Kes aga tahab end auto orjana tunda, võib seda rahakest ju laristada. Paraku eestlaste ainus võimalus end kellegina tunda või etendada tegijat ongi läbi autode. Muud väärtused on meil üsna olematud.
Sass 8 kuud 2 nädalat tagasi
VW äristrateegia on selline ja mis parata, alternatiive turul on. Küll ma ei nõustu väitega, et sõiduomadused sellest ei muutu & Sa ise tood ka välja, et AC ja püsikiirusehoidja on elementaarsed, paraku mainitud viimane on samuti nt. VW osadel mudelitel lisavarustus. Kõik sõltub sellest millised vajadused ostjal on, see mida pead Sina elementaarseks võimalik, et teise jaoks juba liig või vastupidi. Mina võtaks juba kliima ja adaptiivse püsika, sest sõidan ca. 4000 km kuus ning oluliselt see auto lõpphinda ei mõjutaks. Siiski eestlaste üldistamine, et uhke autoga oled tegija on liig, kindlasti on "säravad" kes elavad ema korteris, aga auto peab viimane olema. Samas tean tuttavaid kes elavad uues majas, aga autod tavalised 5-7 a. vanad ning välja ostetud. Inimeste prioriteedid on erinevad.
Peeedu 8 kuud 2 nädalat tagasi
Ei maksa isiklikuks minna, sest tegelik automüük näitab midagi muud kui meeletut soovi omandada elementaarauto nagu sa püüad väita. Rahvas hääletab rahakotiga ja tema soovid ongi tegelikult tõde millest tootja lähtub.Eks auto ole valdaval enamusel kasvõi kuskil peidetult kukla taga ka natuke uhkuseasi. Autode ostustatistika näitab, et päris paljast autot ei taheta osta. Isegi need kes tulevad uut autot valima tagaveolise Ladaga mis peres mitu aastakümmet ei soovi samasugust elementaarautot. Vaid midagi ikka juurde ka. Mis sest, et iga lisavidin vähendab potensiaalselt töökindlustja tõstab hinda.
Osad vidinad oled sunnitud ostma euronormide pärast aga teised kasvõi naabrimehe pärast.
Kui mõelda mis tegelikult konditsioneer ja püsikiirushoidja maksid kui need olid valikus siis on tegu vähemalt 10% kui mitte 20% odavauto hinnast. Isegi India Tata elementaarauto priojekt vajus ära, sest rohkema raha eest saab seal turul Toyota Starleti. See on pisut suurem ja võimsama mootoriga kuigi mugavuslisasid samuti pole.
Peale selle kui me räägime liisingust siis kuumaksena tundub hinnalisa väga väike,
Selle tõttu enamik ka neist kes läheb kohale imeväikse hinna pärast kui diiliks läheb maksavad paar tuhat rohkem, sest alghinna varustus neid ei rahulda.
to peedu 8 kuud 2 nädalat tagasi
Ladaga on selline teema, lao ta kasvõi pilgeni täis igasugu lisasid, on sõitmine temaga siiski paras piin, sest sõidumugavus ei kõlba tänapäevastandardeid arvestades mitte kuhugi. Sama on ka paljude teiste uute autodega- kui pead roolis istuma pikki tunde ja lõpuks väljud autost valusa selja ning kumisevate kõrvadega, ei aita siin enam ka täislaks lisasid- auto kui sõiduvahend neist paremaks ei muutu. Selles osas ongi paljud ostjad valel teel- vaadatakse alghinda, baasvarustust, lisade loetelu ja lõpphinda ning siis arvatakse, et see sobib rahakotiga küll. Väike proovisõit ka ei anna erilist aimu auto sõiduomadustest ning tihtipeale on emotsioon uuest autost suurem kui kaine mõtlemine ning alles pärast ostu mõne aja pärast hakkab vigade loetelu endast märku andma. Enne tuleb välja valida auto, mis praktilise poole pealt on peaaegu ideaalne ja alles siis lisasid uurima. Aga vähemalt minu jaoks on elementaarsed lisad kõigil olemas, seega saan keskenduda autole- kütusekulule, mootori omapäradele, sõidumugavusele ja muudele paljudele nüanssidele, mis jäävad aastateks minuga ja ei tohi hakata närve sööma. Aga tänapäeval vaadatakse pigem kui suur ekraan armatuuril ilutseb ja kuiseda ei ole, pole ka autol mõtet. Minu laps nõudis ka ekraani ja sai selle, aga mina sain mulle ja perele sobiva auto. Kõik jäid rahule.
Peeedu 8 kuud 2 nädalat tagasi
Ei ole üldse vaja kogu aeg endale vastu rinda taguda. Eks igaühel ole omad põhimõtted aga see ei tähenda, et teised kõik on lollid jne. Isegi kui põhimõtteid ei ole on need omaette põhimõte. Kui tegelikult olla pisut lähemal automüügile siis pole sinusuguseid palju.

Suur osa on pahatihti emotsioonil ja autodest reaalselt ei tea nad midagi. Üldistavalt ikka aetakse uhkust taga. Kütusekulu vaadatakse ka aga hea müügimees teab, et see on teooria ja tegelikult kulub rohkem ja püüab asja pehmendada, et pärast klient ei tuleks rusikatega vehkima, et mis neli, pool tegelikult üle kuue.Selliseid esineb ka.

Sõiduomadusi näiteks roolitunnetust enamus ei oska hinnata.Kiirendus antakse tavaliselt nullist ning mõnel hakkab ila jooksma . ja seda kuidas näiteks 70 pealt 100-ni tõmbab ja kas selleks tuleb ka käigukangiga vehkida- see on raketiteadus kuigi manuaali puhul tähtsaim mõnusa sõidu puhul. Vähemalt minu arust.

Väga levinud on nö kaart varukas. Tehakse hinnapäring ja siis võetakse teise salongi pakkumine välja. Aga x selle hinna sees annab tasuta talverehvid ja lõhnakuuse. Kas lööd üle. Sõiduomadused ja margi-mudeli järelturu väärtus pole tähtsad. Ühed nelja ratta ja rooliga kõik. Ostjal peab jääma tehingust hea tunne, et talle tehti suurem allahindlus kui naabrimehele ja mõnikord võrreldakse täitsa erinevaid autosid. Ja praktilise poole paika panekust pole enne juttugi.

Ja nö petrolheade jääb järjest vähemaks. Õnneks on veel margitruusid ja neid kellel on kuskil peas mingi astmestik, et mersu on rohkem kui volkar jne. Neid paljalt kallima hinnaga salongist minema ei peleta. Samuti saab neile müüa õhema rahakoti puhul luksmasinaid otse saksast mille ülevalpidamisega nad hakkama ei saa. Autokauge tavajuht kellel sõiduk on liikumisvahend hindab kulinaid ja tahab oma raha eest neid järjest rohkem.

Mina olen juba ammu loobunud tuttavatele soovitamast midagi konkreeteset. Ütlen vaid, et pane kirja mis autol peab olema. Ja mis keretüüp peab olema. Nii on salongis pilk selgem ja tähelepanu hajub vähem. Ja soovitan, et vaataks ainult neid marke mille esindused on kodukoha lähedal, et rikke puhul su garantiilist autot saja kilomeetri taha remonti ei veeta ja pead pärast sellele järgi minema.

Ja siis pesen käed puhtaks. Nigunii osad armuvad salongis pisikese punni asemel metallikpunasesse keskautosse. Ja kümne aasta pärast ei loeta ette kui kalleid remonte ja hooldusi on auto vajanud.

Nende elu ja raha ja nemad sõidavad. Ise valin muidugi teiste kriteeriumite järgi aga need ei lähe 90% tänastele autoostjatele korda. Ja edaspidi veel vähematele.

Muidugi natuke juhused ära rikkunud ja hellikuks muutunud ning mõnigi mugavuslisa mul peab lihtsalt olema, sest kogemata olen kastanud autot millel see on ja enam ilma ei taha.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.