Iseparkivad autod

Nojah 9 kuud 1 nädal tagasi
Tahtsin lihtsalt ära märkida, et iseparkimise test oli päris hea mõte Autolehelt! Pole ühegi sellise masinaga sõitnud, või vastavat lisa kasutada taibanud. Viimasele autole sai küll mõeldud, kas võtta prooviks haagise parkimisabi. Samas see päris kallis. Nüüd selgus, et juba tavaline parkimine käib masinatel üle mõistuse. Päris kummaline, kuna tehnika oskab tänapäeval asju väga täpselt teha, et kuda see rooli pööramine siis nii keeruliseks on osutunud? Ja muidugi, et mõnedel vahemaa tee servaga erinevaks kujunes eri katsetel, kuigi väga lihtsate andurite teema. Kui nii võtta, ega erilist usku isesõitvasse autosse ei tekita, kui juba parkimine, mis on väiksel kiirusel, osutub ülikeeruliseks.
Sass 9 kuud 1 nädal tagasi
Lugesin ka ise seda artiklit, sooviks nüüd järgmises lehes sama testi vähe kangemate mudelitega. Nt. S-klass, LS, A8, 7 seeria.
valdur1 9 kuud 1 nädal tagasi
Ja kui see test on ka tehtud siis paluks testida Teslat erinevaid mudeleid.
Peeedu 9 kuud tagasi
Mulle on demonsteeritud ja proovida lastud neid asju lastud kui teema oli veel väga uus. Juba aastaid tagasi. Muidugi eks esinduses oli kõik välja mõõdetud nii, et sujus ladusalt juba toona.
Reaalses elus muidugi on tundmatuid palju rohkem. Kes vähegi on kasutanud tagurduskaamerat teab kuidas lumi ja sopp võib kõik ära nullida. Sama on ka teiste anduritega.
Kui elektroonikal kõik on nagu õpikus siis asi toimibki aga kui mitte...
Ega ilmaasjata värvimehed ei ütle, et tagurdusanduritega autode pampri remonte tuleb väga tihti ette. Usaldatakse neid aga pahatihti need paanitsevad varakult ja harjud mõttega, et ruumi on aga siis on mingi väike takistus ikka kahe silma vahele jäänud.
Ise pead ikka ka asja teadma. Tänapäeval auto nurgad enamasti libamisi nii, et juhil neid raske tajuda. Sellepärast võiksid nõrgemad parkijad osta väiksemaid autosid ja/või sellise taguotsaga kus gabariit paremini tuvastatav. Ehk siis luukpärasid, universaale, osad SUV-d ja mahtuniversaalid.
Parklates näeb pidevalt juhte kes ei suuda ona pea viie meetrise sedaaniga tagurdada.
Aulemb 9 kuud tagasi
Vaadates parklates ringi, tundubki et tegemist on iseparkivate masinatega - kes ratastega ühel pool joonel ja kes teisel pool, lisaks need iseparkurid, kes suudavad joone täpselt rataste vahele sättida.
Nojah 9 kuud tagasi
Tänases kõrgtehnoloogilises maailmas peaks arvama, et viltu või mööda parkijad on ise parkivad juhid, ja ideaalselt parkivad masinad on tehnika poolt parkima pandud. Aga tundub, et täna veel vahet pole, kõiki võiks veel tehnika kasutamises süüdistada.
Peeedu 9 kuud tagasi
Nõrgad parkijad peaks proovima otsida endale koht kust saab lihtsamalt sisse ja välja. Üle Eesti on paljudes parklates kaks parkimiskohta üksteise järel. Näiteks otsima koha kus need järjest vabad ja sõitma ederpidi üle esimese kasti. Nii saab välja ka nina ees. Jääb tagurdamine ära ja ederpidi enamvähem peaks saama kasti keskosale pihta.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.