Kütusekulu mõõtmine

valdur1 11 kuud 1 nädal tagasi
Huvitaks, mis Autolehe lugejad arvavad, kui kütusekulu mõõtmiseks pannakse kirja veel üks mõõt- kütusekulu täispöördemomendil. Praegu on - linnas, maanteel, keskmine. Näiteks, palju kulutab kütust Mersu AMG max. pöördemomendil 700N/m
Maie 11 kuud 1 nädal tagasi
Sa valdur mõtle ise ka natukene.
Peeedu 11 kuud 1 nädal tagasi
Mõteu number oleks aga selle eest SUUR. Täispöördemomenti kasutab auto lühiskest aega kui sedagi. Enamus üldse ei kasuta seda vaid ettevaatlikult kriibivad gaasi. Pigem oleks vaja kütusekulu mõõtmisel võrdluseks kasutada madalamat õhutemperatuuri kui praegune keskmine Eesti suvepäev. Näiteks sõidu alustamine miinus 10 juures mis pole liiga ekstreemne enamuses Euroopas ja Põhja-Ameerikas ning ka Hiina sisemaal kus seda võib ette tulla ja kus on enamus maailma autosid. Lisaks veel Kõiksugu istme- klaasi- jne soojendused sees kuniks salong soojaks muutub. Ja teha läbi sama mõõtetsükkel. See arv oleks palju elulähedasem.
Maie 11 kuud 1 nädal tagasi
Teiesugused tõesti ei saa aru sellest numbri mõttest ja võrdlevad seda mingi hallmetallik diisli igapäevakuluga.
Peeedu 11 kuud tagasi
Lihtsalt selle numbriga pole elus miskit peale hakata. See kütusekulu on hetkel kui max väände pööretel tõepoolest pedaal põhjas hoitakse ja raske kiirendus on. Samadel pööretel ühtlaselt kulgedes on kütusekulu numbrid kordades ja kordades väiksemad.
Esiteks 99% vaikselt pigem meelitab gaasiga kui raiub pedaali põhja kiirendamisel enamasti. Tubli kolmveerand autojuhte ei tea isegi, et on mingi väändemoment. Nemad teavad hobujõude või kilovatte kui sedagi. Mõni kelgib nende hulgaga teisel on tegu pigem kindlustuse hinna teemaga, sest varem olid just need kindlalt hinna aluseks. Kolmandal on täitsa suva hea kui teavad millist kütust ja kuidas paaki valada.
Tegu on lihtsalt teemaga mille huvilisi on maailmas vast samapalju kui eestikeelsel Autolehel lugejaid. Nii, et hakata veel mingit kahtlast eluvõõrast katset nagu neid autonduses palju on olnud sisse viima on suht mõtetu. Ei näita ta ju midagi reaalset laiemaid hulki huvitavat. Pigem nõrga mootori puhul on keskmine kulu samadel kiirustel suurem kui lõdvalt töötaval võimsal. Nii, et väljapakutud info elus osutuda vastupidiseks kuna võimsam ei tööta nii pingutatult kuigi väljapakutud katses kindlasti lööb pika puuga.
Elu on kahjuks hall-metallik-diisel. Selline teema on aktuaalne võidusõidumootorite konstrueerijatele kuna kütusekulu on paljudes sarjades normeeritud või harvemad tankimispeatused annavad eelise.
to peedu 11 kuud tagasi
Teemaks on AMG mersu mitte suvaline penskari korolla. Püüa aru saada, milles point.
Kaak 11 kuud tagasi
Kui kaua saab sõita Bugatti Veironiga täiskiirusega kuni paak tühjaks saab.
valdur1 11 kuud tagasi
täiskiirus ei tahenda alati täit pöördemomenti.(vist). Aga keegi on pikalt ja laialt seda teemat tutvustanud www.tqhq.ee/dir.php?id=30
Kaak 11 kuud tagasi
See eelmine minu postitus oli küsimus. Vastus on 12 minutit, Valduril oleks vaja täpsustada, et millistel pööretel. Uued elektrooniliselt juhitavad mootorid näitavad sama momenti laias vahemikus nii umbes 1500-6000 p/min sõltivalt mootorist. Momendi tipp on maha lõigatud , et mitte jõuülekandele viga teha. Kütusekulu on erinev ju , kas on 1500 või 3000 p , moment sama.
looder23 11 kuud tagasi
sitt masin siis see AMG kui pole kütuse hetkekulu mõõtjat peal.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.