3,9 või 4,1

valdur1 1 aasta 2 kuud tagasi
Mis vahe on auto kiirendusel 0-100 3,9 sekundiga või 4,1 sekundiga? Mida annab 0,2 sekundit? Kas saab kiiremini surnuaeda?
Aulemb 1 aasta 2 kuud tagasi
Selliste tavapäraste kiiruste juures ei olegi mingit vahet.
Kuid kui vaadata seda 0.2 sekundit laiemalt, siis I kosmilise kiirusega läbib sõiduk selle ajaga 1.56 km ja II kosmilise kiiruse juures juba 2.24 kilomeetrit ehk kahe sõiduki vahe on 680 meetrit 0.2 sekundiga.
Õnneks maapealsed sõidukid selliste kiiruseni veel ei jõua.
. 1 aasta 2 kuud tagasi
näiteks 100m jooksus annab isegi 0,1 sekundit vahel kuldmedali. mis vahe üldse mõõdetavatel suurustel on- lihtsalt üks on suurem ja teine väiksem. mõnele on see oluline, mõnele mitte. kui auto kütusekulu on 0,2l suurem, tähendab see pikemas perspektiivis suuremat rahakulu.
Nojah 1 aasta 2 kuud tagasi
Numbriline vahe ajas on siiski 5%. Võrdluseks, maanteel piisaks ju ka spido järgi 95ga sõidust, aga 100 on populaarsem, kuigi lõpuks ajaline vahe väike. Vahe on tundes jne.
papi 1 aasta 2 kuud tagasi
Loogiline ju - kiirem auto jõuab esimesena järgmise foorini. Mõne jaoks võib see vägagi oluline olla.
Nojah 1 aasta 2 kuud tagasi
Vaevalt seda vahet just fooridevaheliseks liikluseks ära kasutatakse. Pigem spetsiifilistemaks tavaliikluse välisteks tegevusteks. Liikluses aga nt maanteekiirusel on võimsamal masinal ka parem möödasõidu kiirendus. Võibolla veel midagi. Miks seda peab just surnuaeda jõudmisega seostama? Arvestame sealjuures, et selliseid valikuid ei tehta tavaliikluse tingimustest lähtuvalt.
Peeedu 1 aasta 2 kuud tagasi
On inimesi kes on väga trendi ja arvuteadlikud. Nad teavad oma auto ametlike kiirendusandmeid une pealt. Mis sest, et see number saavutatakse tahomeeter piirajasse iga käiguga minnes ja tühjal teel ideaalse ilmaga.
Tavaliikluses enamasti vahetatakse käik ammu enne ülesse. Lisaks veel kindlasti keegi koperdab ees. Tempot startides foori all teevad ees kaubikud 16-18 sekundit sajani ja ka nemad ei võta mootorist maksimumi. Lisaks veel roheline laine. Väga tihti meie kliimas on tee märg ja tolmune kui mitte lausa jäine ja haarduvus on nigel. Ehk siis seda tehase numbrit võimsamal autol raske korrata tavaelus.
Muidugi möödasõitudel on võimas mootor abiks aga mitte alati. Tänapäeval on autodel kõikide normide ja kütusekulu numbri pärast käike palju ja maanteekiirusel töötab mootor madalatel pööretel. Kui jääte kellegi taha kotti siis mootor nurrub pea tühikäigul kõrgema käiguga. Kui nüüd järsult lapatsit anda ja käiku alla ei vaheta või ei tee seda korralikult automaatika kulub aega kui mootor ennast jõuab nadilt kiirendades pöördevaheimku kus jõudu palju ja sealt edasi hobujõudude või kilovattide nagu paberites. Seetõttu näiteks paljud ajakirjad testivad möödasõidumaad erinevate kiiruste ja käikudega.
Muidugi kui kiirendus on 3,9 või 4,1 sajani juhtub igal juhul möödasõit kiiremini kui mõne rahvaautoga.
Indrek 1 aasta 2 kuud tagasi
Kui kaks kallist autot on täiesti ühtemoodi vastuvõetavad ja hind ka üks aga kiirenduse vahe on 0,2 sekundit siis ei tekki ju kahtlustki kas valida kolme sekundi või nelja sekundi auto.Müügi üks osa on ju numbrid ja oma raha eest tuleb ju maksimum saada.Kui aga kolme nädala sisuks kuus on palgapäeva ootamine siis tundubki see 0,2 sekundit ebaolulise suurusena.
:( 1 aasta 2 kuud tagasi
Kuna meie ametlik piirkiirus on 90 km/h, siis kiirendus sajani on äärmiselt eksitav ja et ajakirjanikele üks kord ka mingi tulemuslik töö anda, tuleks neil reaalselt katsetada kõigi uute autodega, milline on kiirendus 90-ni ja see suurelt kirja panna. Eriloa alusel võiksid julgemad ka katsetada kiirust 110-ni ja tulemuse väikses kirjas artikli lõppu märkida.
Jaz 1 aasta 2 kuud tagasi
Eks see number ole tähtis neile kes selle endale tähtsaks mõelnud on . Praktiline väärtus muidugi on teisejärguline, nu vast kord-paar auto omamise aja jooksul saad kellegagi "joonele pannes" näiteks 500€ kihlvevovõidu ja kõik.
Et mingi number kusagil tehnilistes andmetes eputusvahend oleks, seda vast mitte. Ikka auto väline vorm ja kaubamärk on see millega poseerida.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.