KÜSITLUS Millise autoga teed igapäevasõite?

Aulemb 1 aasta 3 kuud tagasi
Huvitav dilemma, sest ma ei suuda Subaru Outbacki ja Subaru XV kuidagi liigitada.
Need ei liigutu maasturiks, nad ei ole klassikalised sõiduautod ja nad ei ole ka maasturid.
Palun ühte klassi veel juurde )
krt teab 1 aasta 3 kuud tagasi
XV on minu silmis Foresteri väike vend, ehk siis ikkagi nn linnamaastur (kuigi kõlbab ka niitmata murul sõita). Outback on jah sihuke veider elukas, misiganesmoodi neid kõrgema põhjaga sõiduautosid nimetatakse (kus ka Octavia Scout, Audi Allroad jne).
Aulemb 1 aasta 3 kuud tagasi
XV pidev nelivedu ja aeglusti - ja võib ikka murult kaugemale keerata, lausa 25 cm paksus lumes kannatab teed sisse sõita.
Lähtusin tehnilisest passist - M koos G-ga, järelikult maastur. Ja andku pärismaasturite mehed andeks :)
v8 1 aasta 3 kuud tagasi
Kahjuks ei oska autuzurnaali määrangut kasutades, kas minu GC on mingi dsziip või maastur. Diip värk
K 1 aasta 3 kuud tagasi
Mis loom se GC veel on?
W12 1 aasta 3 kuud tagasi
Peaks Grand Cherokee olema
valdur1 1 aasta 3 kuud tagasi
Küsitlus on paigas, aga ju siis Subaru pole liha ega kala. Pane sel juhul oma täpike linnamaasturi lahtrisse. Kas aeglusti on, kas esisilla lülitus on? EI OLE! Need muudavadki Subaru linnamaasturiks. Võid panna ka punktike sõiduauto reale sest mis muu auto Subaru on kui 4 ratta veoga sõiduauto.
Aulemb 1 aasta 3 kuud tagasi
Kui uuesti loed, siis aeglusti on XV olemas.
Seega linnamaasturi alla ei liigitub.
Ja ka kaubikud ja pirukad on puudu.
Igapãeva masinaks on Peugeot pirukas
ert 1 aasta 3 kuud tagasi
Mul on pargimaastur talviseks sõitmiseks. Aeglusti puudub, kahe silla lukusti on olemas.
to aulemb 1 aasta 3 kuud tagasi
...et mismoodi sel XV-l see aeglusti on? Kuis ma ka ei otsi, siis ei leia! Mu meelest on sel momendijaotusega pidev nelivedu, aga aeglustis pole miskit kuulnud. Muidugi kui ikka Subarust jutt käib.....
Aulemb 1 aasta 3 kuud tagasi
XV käsikastiga
goo.gl/images/yf1wKv
väike vend 1 aasta 3 kuud tagasi
Kui tehnilisi andmeid vaadata, siis Subaru XV-l on aeglusti rohkem moepärast. St. aeglusti ülekanne on 1.447:1, mis on naeruväärne võrreldes maasturitel tavapärase ca. 2.7:1-ga. Kuna CVT-ga mudelil aeglustit pole, siis võib arvata, et 5k käsikastiga autole oli odavam panna aeglusti kui 1. käigu ette veel üks madalam maastikukäik nagu vist Dacia Dusteril oli.

Ehk: vahekast ega aeglusti tee veel kõrgest autost maasturit. Vahekast võib ilma aeglustita olla ja aeglusti ise võib olla olematu reduktsiooniga.
honda mees 1 aasta 3 kuud tagasi
Vastan küsimustele.
Oma iga päevaseid sõite teen 2005a honda accord-ga.
Seda juba kümme aastat.
japs 1 aasta 3 kuud tagasi
Outlander 2011 ja FN2 Tpe-R
väike vend 1 aasta 3 kuud tagasi
Omalt poolt siis gaasitatud 97 Lincoln Mark VIII ja kui pakiruum jääb väikeseks või põhi madalaks/lumi sügavaks, siis 97 Ford Expedition.
ints 1 aasta 3 kuud tagasi
kas mitte esimese põlvkonna outbackidel ei olnud ka manuaalkasti puhul aeglusti? Vähemalt lisavarustuses kui mitte seerias....

Aga see maasturi definitsioon on suht kummist (veoskeem, aeglusti, rummulukud, difrilukud, täisraam, jaotuskast, vints, snorkel jne jne), kuni selleni välja et mingi TR-3 mehed arvavad et millegi muuga ei peaks üldse tee pealt maha keerama :P
Ahto 1 aasta 3 kuud tagasi
Passis mu X-trailil M1G, ehk maastikusuutlik sõiduauto.
Ahto 1 aasta 3 kuud tagasi
Kui mnt ameti lehelt autosid kontrollida, siis saate teada, millega sõidate.
Kristjan 1 aasta 3 kuud tagasi
Ford Sierra 2.0 74 kW. 1987 aasta
SS 1 aasta 3 kuud tagasi
VW 3.0TDI 4X4
WRX STI

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.