Liiklusmärgid

valdur1 1 aasta 5 kuud tagasi
Eesti plaanib täiendada oma liiklusmärkide valikut ja viia see euroliidu nõuetega kooskõlla. Mida arvab Autolehe lugeja muutustest liiklusmärkide valdkonnas? Kas terves Euroopas on samad liiklusmärgid kasutuses? Või on riikides erinevused? USA-s tohib foori punase tulega paremale pöörata, kui see ei sega teisi liiklejaid. Kas Eesti tohiks oma peaga sellise korra ellu viia? Või peab ootama heakskiitu euroonudelt?
Kas on vaja liiklusmärke? Ehk saaks poole vähemaga hakkama? Või kaotada ühel aastal näiteks hoiatusmärkide kehtivuse, teisel aastal keelumärkide kehtivuse jne. Kas tekiks kaos eesti liikluses?
Nojah 1 aasta 5 kuud tagasi
Kui otseselt võtta, siis punasega parempööre pole liiklusmärkide küsimus.
Euroopa märkide erinevus, kui seda on, pole arvamuse küsimus.
Aga milles see märkide muutmise kava täpsemalt seisneb? Pole ise miskit plaani märganud.
Veidike halamist kah, et meil tuleks suunatule näitamine kohustuslikuks muuta, enne kui märke muutma hakata :) Tln-s on tihti näha, et kui ruumi on, siis reastutakse ümber ilma suunata, kui ruumi pole, siis ehk näeb suunda kah.
Üldist trendi vaadates, siis meil on "jopesid" liikluses palju, kas nad ka märke näevad on kahtlane. Vb tuleb lahenduseks rohkem märke panna. Aga et mingeid märke muuta, tundub ilma tausta teadmiseta kahtlane.
Jaz 1 aasta 4 kuud tagasi
Ma läbin korda 6-8 korda nädalas üht ringristmikku mille eel olev post märkidega on käesoleva talve jooksul eilse hommiku seisuga kolm korda maha sõidetud. Et siis äkki oleks mõistlikum jätta märgid kui liikluskorraldusvahendid rahule ja pühenduda rohkem neid hoidvate postide teemale. Kasutada näiteks mäesuusatamisest teada kergelt painduvaid kaikaid. Kui märk otsa panna on ilmselt tuulega küll küliti aga no siis sõidavad kõik parema käe reegli järgi:-)
sten 1 aasta 4 kuud tagasi
Muudatustest liiklusmärkide valdkonnas ei arva midagi, küll aga olen seda meelt, et liiklusmärke on liiga palju ja mis veel hullem - ülereguleerimist on palju. Lihtne näide Tallinnast - Laagna tee kesklinnapoolne ots läks remonti ja ilmselt seetõttu tekitati kesklinna suunal Laagna teelt Smuuli tänavale mahapöörde ette kiirusepiirang 50 km/h ja mis veelgi hullem - millegipärast blokeeriti enne mahapööret 20 m ulatuses kõige vasakpoolsem sõidurida. Aru ma ei saa, mis selle asja mõte on. Liiklusohutust nimetatud blokeering nüüd küll ei suurenda, pigem vastupidi.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.