Kliima puuteekraanil

Autojuht567 1 aasta 6 kuud tagasi
Mul on selline küsimus- mis teema autoajakirjanikel selle kliima reguleerimisega on, eriti mis nüüdsetel autodel ekraanilt. Ka minu Peugeotil on see ekraanilt reguleeritav. Aga selle aasta jooksul olen seda kruttinud vast 2 korda! Milleks seda ekraanilt reguleerimist nii pahaks nimetatakse, nagu seda peaks koguaeg tegema?! See on ju AUTOMAATNE ja reguleerib ise ju...
. 1 aasta 6 kuud tagasi
Paraku on see automaatika tehtud üldist keskmist silmas pidades. Ka enda kliimat pean vahel torkima, sest ta ei tee siiski kõike nii täpselt nagu väljas olev ilm ja autos olev olukord parajasti nõuavad. Õnneks mul ekraanivaba ning nupud-klahvid saadaval.
Kah autojuht 1 aasta 6 kuud tagasi
Mu meelest on jama, kui varasema ühe liigutuse asemel (nupud) tuleb nüüd teha kolm (ekraan), aga veel ka ebamugavamalt. Kui autotootjad saaks ka sellelt sendi kokku hoida, hakkaksid reklaamima, et enne tuleb panna labakindad kätte ja alles siis hakata kingapaelu siduma ja ka suppi võib süüa noa ja kahvliga.
Lärri 1 aasta 6 kuud tagasi
Loen päevi, mil esimene lollakas tuleb välja nühvelrooliga. Mõtle kui palju füüsiline baranka maksta võib. See oleks juba kokkuhoid!
. 1 aasta 6 kuud tagasi
Tegelikult piisab roolimiseks tavalisest joystickust ja nagunii on enamusel käes rohkem nutitelefon kui rool. Tehnilise poole pealt juba ammu olemas süsteemid, kus roolilatti liigutab elektrimootor ja kogu side lati ja rooli vahel on juhtmetega. Sisuliselt poleks ka roolilatti vaja, sest kummalegi rattale annab paigaldada lihtsa ajamsüsteemi, umbes nagu kahepoolsete väravate avamisel kasutatakse.
Uuu 1 aasta 6 kuud tagasi
Mida vähem vidinaid/elektroonikat, seda lollikindlam ja väiksem võimalus, et midagi peese lendab.
autojuht567 1 aasta 6 kuud tagasi
Eelmisel autol oli ka keeratavad nupud aga ikkagi sai neid mingi 2 korda aastas keeratud- ülejäänud ajal toimetas automaat. Ja uuel on need, mida vaja - esiklaasi tuulutus, tagaklaasi/peegli soojendus, siseõhu ringlus- eraldi nuppudena väljas. See, mis ekraanil, seda pole vaja koguaeg näppida.
Mati 1 aasta 6 kuud tagasi
Kui auto soojas garaažis seisaks, siis vast jah. Aga mu auto ei seisa ja ikka on vaja panna rohkem aknale puhuma, rohkem jalgadele puhuma, kui rohkem rahvast, siis rohkem akendele. Kaassõitja soovib teistsugust temperatuuri kui mina. Ehk et mina näpin neid nuppe iga päev ja seda on palju mugavam ja kiirem teha päris nuppudega.

Teine asi, mis mulle meeldib, on suur helitugevuse pöördnupp, millega saab vajadusel volüümi kas kohe maha või valjemaks keerata.
autojuht567 1 aasta 5 kuud tagasi
aknale puhumise nupp on eraldi olemas. Raadio nupp on eraldi olemas. Kõrvalistujal on aega ekraanilt oma temperatuuri reguleerida küll ja küll... Jalgadele, jne reguleerib automaatselt ilusti
Nojah 1 aasta 5 kuud tagasi
Ma olen seda automaatset reziimi kasutanud ca 10a jooksul vast paar korda prooviks ja järeldanud, et see pigem häirib. Alates sellest, et alles soojeneva mootori puhul üritab automaatika suure vuhinaga etteantud temp-i saavutada, mida ise ei pea nii vajalikuks, las käib vent pigem tavalises vaikses reziimis. Keeran ise nupust tiba juurde või vähemaks ja suuna ka vastavalt vajadusele, kas tuuleklaasile või salongi, jalgadele talvisel ajal pidevalt. Suvel siis automaatika poolt samuti häiriv jahutamise pongestus, kui minu poolest võiks seda vaiksemalt ja aeglasemalt teha. Trennist tulles samuti hea asja ise kiirelt ja lihtsalt suunata. Automaatika teeb ka miskit, aga mitte seda, mida ise hetkel tahaks. Selles mõttes on nupud suht igapäevases kasutuses ja kuskilt ekraani kaudu menüüdest otsimist ei kujuta ettegi, või ainult automaatreziimiga piirdumist.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.