Rehvimüra

valdur1 2 aastat 2 kuud tagasi
Mis sõnakõlks on REHVIMÜRA? See häirib juhte, kellel pole raha multimeedia muretsemiseks autosse. Teised juhid keeravad muusika kõvemaks ja pole mingit rehvimüra. Ja ka teised häirivad kriuksumised ja kolinad kaovad koheselt. Kas auto sisemuse polsterdamine pigimattidega aitab vähendada rehvimüra ? Kui tehases vähendatakse auto kaalu kilodes, siis kiideldakse sellest . Kui pigimattidega raskendatakse autot kilodega, keda siis huvitab kütusekulu suurenemine. Raha ju on mattide paigaldamiseks kui ka kütuse suurenemise jaoks.
Mille järgi määratakse rehvide müratase? Kõik oleneb ju teekattest. Veel peaks müra tekitamisel mõjuma rehvi laius, rehvi muster. Pidi isegi mõjutama rehvi ehitus- traatkarkass või nailonkarkass.
Aga kui suur erinevus ikkagi dB on erinevatel rehvidel?
Maie 2 aastat 2 kuud tagasi
Oh sind küll, ma ju ütlesin eile, et ära võtmisega liiale mine.
nael 2 aastat 2 kuud tagasi
EU-s müüdavate rehvide infos peab olema ära toodud ka tekitatav müra (naastrehvidel ei pea olema välja toodud).
Valdur, kui huvi on siis uuri ise edasi, mis reeglistiku järgi tootjad seda müra mõõtma peavad.
Autos muusika valjemaks keeramine ei likvideeri ühtegi kolksu, naginat, rehvimüra jne
Maie 2 aastat 2 kuud tagasi
Meie Volgas sa keerad Elmari põhja kui Sõnajalad laulavad, aga niimoodi on ju lõpuks võimatu sõita- kogu see müra hakkab närvidele käima.
Väino 2 aastat 2 kuud tagasi
Sa Maie ära siin minu sõpra solva !
etem 2 aastat 2 kuud tagasi
Oleneb margist, mõne margiga ei aita suurt midagi ka pigimatid. Mõnevõrra vaiksemad on üldiselt sedaanid, kuna nende tagasild on natukegi eraldatud auto salongist.
Turbotigu 2 aastat 2 kuud tagasi
Rehvidel on peal praegu kleeps kõiksugu infoga, sh ka rehvimüra number. Erinevaid rehvisid saab seega poes võrrelda omavahel. Palju rohkem sõltub aga tegelikult sõidukist kuhu alla need rehvid pannakse. Noo jaa, kui just traktori mustriga maastikurehvid välja jätta :D Tahad vaikset salongi ostad BMW, oled vähenõudlik siis Fordi ja kui on täiesti ükskõik mis lärm salongi kostab siis Mosse või Dacia. Muusika üldiselt ei aita, sest pikema otsa puhul ei jaksa keegi tundide viisi eurotümakat kuulata. Aga noh, eks kindlasti on ka neid, kes volüüminupuga veermikku remondivad. Pigimatid jms ... fanaatikute teema. Tavakasutajal on lihtsam osta veidi kallim auto kui hakata kogu salongi laiali lammutama ja seda matindust sinna laiali laotama (netist leitavad pildid, kuidas see välja näeb päris elus). Kui seda teha aga väga lihtsal ja pinnapealsel moel siis on tulemus enamasti vaevumärgatav. Kui müra häirib siis saab mõnel juhul lihtsamini asja paremaks kui edevuse osas kompromiss teha (rehvide kõrgus/laius), seda siis juhul kui alla on torgatud üüratu velg kummiribaga selle umber. Ja kõige lõpuks, kui mitte miski ei aita ja ikka häirib, siis saab ehituspoest osta need kollased kõrvaklapid, need on veel selle lisaga, et ei kuule tagaistmel istuva Maie vingumist kah :D
Maie õde 2 aastat 2 kuud tagasi
Valdur va vanamees, mesasja sa ajad jälleki. Kass sa tahat rehvimürra asendada tõõse müraga? Vaikuse asemel? Är sõss ostku nii laiu kumme imämp. Muru tasandit meil iloste är ja nüüd võit niä laia kummi är vahetada kitsamba vasta.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.