Tagasiside varuosade võrdluse artiklile

Iseremontija 2 aastat 3 kuud tagasi
Vaatasin põhjalikumalt artiklis välja toodud varuosade hindade tabelit. Kuna tegemist on margiesindusest võetud hinnapakkumistega, siis mõningate detailide hinnatase on pehmelt öeldes kõrge. Autoomanikule suunatud ajakirjana võiksite teha artikli teemal, kus on välja toodud näiteks kvaliteetsemate B-varuosade maksumus. Praeguses artiklis võrreldud sõidukid on 10 aasta vanused, mille tõttu vaevalt enamik enam margiesindust külastab.

Võtsin tabelist ühe suvalise näite ning toon võrdluseks Ladu24 andmetel kvaliteetsemad B-varuosa analoogid.

Volvo V70 2,4D 120kw
Pidurikettad ees
Esindus – 350€
B-osa (Zimmermann) – 115€

Piduriklotsid ees
Esidus – 155€
B-osa (Zimmermann) – 68,71€

Veepump
Esindus – 220€
B-osa (SKF) – 49,55€ (NB! 120€ eest saab juba terve hammasrihmakomplekti)

Starter
Esindus – 660€
B-varuosa (Lucas) – 193,62€ - (NB! Vana starter tuleb tagastada)

Ilmselgelt ei ole soovituslik keredetaile sellistest kohtadest tellida, kuid erinevate kuluvosade kohta võiksite küll seda teemat uurida. Volvo valimine oli hetkel lihtsalt juhuslik näide.
Leo 2 aastat 3 kuud tagasi
Naabrimehelt aiaäärselt autolt saab peaaegu niisama
. 2 aastat 3 kuud tagasi
Eks see artikkel vähe imelik ole, sest ma ei mäleta, millal viimati näiteks uue starteri või geneka ostsin- viimase 15a jooksul kindlasti mitte ja viimati käisin esinduses hammasrihma vahetamas mõni aasta tagasi üle 10a vana autoga, sest eestis vähelevinud mudel ja eelistasin profimat tööd. Sealtsamast ostsin ka kunagi ühe klaasiliistu, mis reaalselt ehk 10-20€ väärt, taheti aga saja ligi. Et aga soodsaid netipoode on juba vägagi palju ning 10a vanuse auto omanik enam esindust eriti ei tüüta, siis jääbki vaid üle vaadata neid hindu seal tabelis ja mõelda, et kas mõned asjad on kullast või vähemalt hõbedast, et nii palju maksavad.
:( 2 aastat 3 kuud tagasi
Mulle on jäänud vägisi mulje, et kui jupp on sama märgiga karbis, mis auto ninal, siis on ta originaal, kui sama jupp samalt tootjalt firmaesinduses on ilma sildita karbis, siis on tegu B-varuosaga. Kui ostad jupi autovaruosade poest, siis vaatamata karbi markeeringule on tegu B-varuosaga, kui leiad kuskilt tähed PRC, on tegu C-varuosaga ning Biltema kuulub kindlasti D-varuosade rubriiki.
Fiati kaubikuga esinduses käies pakutakse õlifiltrit ligi 200€ ja eriti head õlifiltrit Ferrari märgiga üle 200€, pakuks, et see viimane on vuffel. Kui minna sama autoga Peugeoti teenindusse, sest Fiatil on ju teadaolevalt pesukoti diisel, nagu ka enamikul sama klassi pirukakärudel, siis tehakse õlivahetus ja sinna juurde kuuluv filtrivahetus, küsitakse filtri eest vaid 20€ ringis ja kui tahad eriti head õli, saad filtri tasuta.
. 2 aastat 3 kuud tagasi
Esindused elatuvadki ju hooldusest ja seda soosib ka garantiiajal kohustuslik esinduses käimine. Kui ikka töötunni hind on 50€ või rohkem, siis peaks sealt saama ka tekkivate probleemide kõrgtasemel lahenduse, aga paraku tuleb endal tihtipeale tõestada, et sa pole kaamel ning käia ühe ja sama hädaga mitu korda, enne kui suudetakse see korda teha.
Aga kui sa ei osta 200€ õlifiltrit, mille tooja on heaks kiitnud ja nõuab sellist varuosa, siis riskid mootori purunemisega ja garantii katkeb. Nii ütleb sulle esindus. Vahet pole, et sama tootja vorbib täpselt neidsamu filtreid ka jaemüügi jaoks.
Ahto 2 aastat 3 kuud tagasi
Tegelikult on ka nn b- osade turul karm võitlus. Vennas tegeleb autoremondiga. Rav4 vaja veepump vahetada, odavam firma oli mingi 36 euri ja skf kuueküme kandis. Hea kunde, paneme parema, ehk skf oma. Kohale tuli skf pakend, kleeps veel kinni, sees oligi see 36 euri maksev pump. Seega jama värk. Tellid nt sachs siduri komplekti, sees valeo korv, luk ketas ja mingi kolmanda tootja laager.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.