Kui palju tekib CO gaase elektriauto aku laadimiseks ja mis saab edasi nende akudest?

Karlis 2 aastat 4 kuud tagasi
Juba pikemat aega on räägitud kui "roheline" on elektriauto. Minu peas hoopis keerlevad küsimused, et mis saab nendest akudest edasi kui nende eluiga on otsa lõppenud ja kui palju CO gaase tekitatakse elektrijaamades nt ühe Tesla Model S'i aku täis laadimiseks? Millised need numbrid on võrreldes sama võimaste diisel- ja ottomootoritega?
qp 2 aastat 4 kuud tagasi
Missa arvad kui palju co gaase tekitatakse elektrijaamades sinu kartulite praadimiseks?
. 2 aastat 4 kuud tagasi
"Põhjus on meie elektrienergia tootmise struktuuris, täna toodetakse veidi enam kui 80% elektrist kohalikust fossiilsest kütusest, põlevkivist, mille puhul süsinikdioksiidi heide ühe toodetud kilovatt-tunni kohta on märksa suurem (0,9kg) kui enamikul Euroopa riikidel, kes kasutavad vähemsaastavamaid energiakandjaid,

Siit võid välja arvutada, palju lendub näiteks 20kW aku täislaadimisel.
www.pealinn.ee/tagid/loodus/valdur-lahtveeeesti-energia-raiskamine-on-meid-viinud-euroopa-n180854
ww 2 aastat 4 kuud tagasi
Ka fossiilsete kütuste töötlemisega tekitatakse CO gaase. Akusid ei laeta ainult energiaga mida saadakse millegi põletamisel. Kui aku eluiga lõpeb läheb see taaskäitlemisse kus eraldatakse kõik uuesti kasutamist võimaldavad detailid ning kunagi sünnib sellest uus aku.
:( 2 aastat 4 kuud tagasi
Ma ei õigusta mingil juhul CO-gaaside ülemäärast õhkupaiskamist kuid ei tohi ära unustada, et valdav enamus õhuhapnikust on toodetud roheliste taimede poolt nendest samadest õhusleiduvatest CO ühenditest. Aga loomulikult pole sellel midagi ühist püstitatud teemaga.
Sass 2 aastat 4 kuud tagasi
CO on bullshit.
keemik 2 aastat 4 kuud tagasi
CO on vingugaas, bullshit gaasina põhiliselt CH4

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.