Töökindluse tabel

aulemb 2 aastat 5 kuud tagasi
Sai kiire pilk peale visatud Saksa ülevaatuse statistika osas ja mulle üllatuseks puuduvad nimekirjast Subarud.
Kas need on Saksamaal ülevaatusest vabastatud või neid Saksas ei müüda, tekkis küsimus.
Chris 2 aastat 5 kuud tagasi
Seal on mingi kogus masinaid, mis on statistikas ära toomise eelduseks. Ju neid on siis liiga vähe müüdud selleks, et mainitud saada.
Parm... 2 aastat 5 kuud tagasi
Ma vist küsisin sama siin aasta või enam tagasi. Aga jah Jaapanlast eriti ei osta keegi muu kui Eestlane. Juhtlammas ütleb, et peab ja ostetaksegi. Skandinaavias sama moodi eriti ei näe Avensist ja CR- V sõitmas. Kusjuures huvitav teema, kuna just vaatan Taanis aknast välja parkla peale ja siin on 50 auto kohta 2 jaapanlast ja 2 koreakat.
{¥}Ying-Yang 2 aastat 5 kuud tagasi
Inglismaal on Opel'itega kehvasti.
Vauxhall 2 aastat 5 kuud tagasi
nimeks ja rool "valel" pool 😝
Mati 2 aastat 5 kuud tagasi
Mu meelest mingis Soome sarnases asjas olid mõned Subarud ka sees
Ilmselt 2 aastat 5 kuud tagasi
On Saksas Porsche 911 täiesti tavaline "rahvaauto",mida on seal lademes ;-))
kadakasaks 2 aastat 5 kuud tagasi
No ega täiemõistuslik saksa paruni järeltulija ei ostagi mingit jaapanlaste tehtud "põllumeeste autot". Registreeritud autode arvult on Subaru automarkidest Saksamaal alles 28. kohal. de.statista.com/statistik/daten/studie/159344/umfrage/pkw-bestand-in-deutschland-nach-marken/
Isegi Porschesid on rohkem registris :)
Kui üldse vaadata Saksa müügistatistikat kuude lõikes, siis esimese 20 müüduma mudeli hulka reeglina Jaapani autod ei kuulu, kui hiljutisest statistikast õieti meelde jäi, siis Qashqai oli esimesena vist kuskil 22. koha kandis. Igas autosid tootvas riigis on suur osa ka patriotismil misõttu ostetakse kodumaiseid autosid.
Sulev-Sander 2 aastat 5 kuud tagasi
Lisaks patriotismile on ka riiklikud toetused kodumaise toodangu ostuks. Vähemalt Saksa kriisi ajal sai Merkeli poolt taoline asi kehtestatud...

Aga tabelist rääkides siis kindlasti on mingi osa ka iga konkreetse margi ostjaskonnal. Tahan öelda, et sõltuvalt auto kasutamise otstarbest ka autosid hoitakse ja hooldatakse erinevalt. Nt Berlingo või Kangoo vs SLK või 911. Loomulikult ka läbisõit mängib rolli.
aulemb 2 aastat 5 kuud tagasi
Ja kuigi sakslane jaapanlast ei osta, on ometi tabelis Suzuki
😈 2 aastat 5 kuud tagasi
Lisaks: Tojoba,Mitsu,Honda,Mazda ja Nissan 👆(kõik puha "vanad Saksa margid"😝)
frei 2 aastat 5 kuud tagasi
aga Toyota, Subaru ja Honda ongi sellised autod mida osta tasub, vähemalt uuena. Kia ja Hyundai on ka töökindluselt ja oma ülipika garantiiga sellised, mida võiks kaaluda. Vähemalt vw ja skodat ega bemmi omalegi ei soetaks. Saksased on targad :)
Mstislav Tutu 2 aastat 5 kuud tagasi
Naljakas, et ühes ja samas ajakirjanumbris nimetab investeerimisspetsialist Koppel korea autosid uuteks kvaliteedietalonideks ja paar lehekülge edasi algab tüv-tabel kus kiad ja daewoo-chevroletid on kohe esimeses vanuseklassis neli viimast kohta hõivanud. Pika garantii kohta ütles üks Hyndai omanik tabavalt, et see on tore küll, aga tema eelistaks tegelikult oma autoga sõita, selle asemel et seda pidevalt garantiiremondist tagasi oodata.
Aga. Veel paar lehte edasi tuleb järgmine edetabel, 100 000 km oma mida troonib Kia Sportage. Mida see siis näitab? Kõikuvat kvaliteeti vist. 100 000 km testis mahub isegi Dacia esikümnesse.
Kuzmits 2 aastat 5 kuud tagasi
Kvaliteediedetabelist rääkides on kõige parem nali ikka see, et viimases ajakirjas sai kia sportage kvaliteedi osas esimese ja ka viimase koha... autobild 100 000 km kestvustest läbiti esimese koha ja hindeva 5. Ja mõni lehekülg enne oli sakslaste enda TÜV Edetabelis viimasel kohal. See on ikka paras jama. Mida siis uskuda?
to Kuzmits 2 aastat 5 kuud tagasi
Esimene test oli KIA tellitud ja teine VW.
Kuzmits 2 aastat 5 kuud tagasi
Vw enda mudelid olid TÜV is ju keskmike ja viimaste hulgas.
levorg 2 aastat 5 kuud tagasi
Õige,frei!
Rix 2 aastat 5 kuud tagasi
Kia Sportage kehva ülevaatustulemuse taga oli ju palju läbipõlenud esitulede pirne? Selline asi näitab juba ise, kui mõttetu on TÜV statistikast mingeid põhjapanevaid järeldusi teha....
SLK kohta kunagi lugesin, et selle kõrged kohad on tingitud väikestest läbisõitudest, ei muust.
Igasuguse "statistika" suhtes tasub alati ettevaatlik olla.
Ahto 5 kuud 1 nädal tagasi
Nüüd uus tabel ilmus. Tegelikult on see omanike laiskuse tabel, sest ikka selline inimene nagu Top Geari pegueot omanike pilamine, läheb ülevaatusele ja ei kontrolli pirnide korrasolekut. Verdustuse liigendeid peaks ka kuulda olema, samas osadel naisjuhtidel võib ka ratas alt ära ja nad ikka ei saa aru, et midagi valesti on.

Ehe näide on naisterahvas, kes kurtis, et Almeral ei lähe käigud enam hästi sisse. Kasti lahti võttes avastati, et seal pole enam laagreid. See hääl on ju kuulda.

Nii, et jah, peaks tegema eraldi laiskuse tabeli.
Peeedu 5 kuud 1 nädal tagasi
Eesti mõistes on enamus puudusi kukepea. Läbipõlenud pirn näiteks. Puhas omaniku saamatus. Samas kui arvestada uute autode garantiiaega kus tuleb käia esinduses kus mitte lihtsalt ei vahetata õli ja filtrid vaid toimub etteantud tabeli järgi kontroll ei tohiks ju läbikukkujaid üldse mitte olla.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.