Sõidumugavus tagaistmel.

mmm 2 aastat 5 kuud tagasi
Selline mõte toimetuse jaoks, et kas ei võiks edaspidi testida ka autode sõidumugavust kaassõitjana ja eriti tagaistmel. Mitte lihtsalt seisvasse autosse istudes ja mõõtes palju seal taga ruumi on, vaid konkreetselt laske kellelgi tagaistmel istuda ja sõitke väike 5 km tiir läbi linna. Juhikohalt on enamik autosid üsna mugavad ja ok sõita ja ma ise ka ei märganud teemat kuni hiljuti tuli hakkata rohkem taksoga sõitma. Lühikese ajaga kujunes selge seisukoht, et kui võimalik siis WV grupi odavamate autodega, ma ennast sõidutada ei lase. Volksvagen Passati ja Skoda Octavia tagaistmed on hirmsad ju. Kõvad nagu puupingid, kombineeritud jäiga vedrustusega. Taga sõites on selline tunne, et peksab neerud lahti. Superb oli juba pisut parem, kuigi ka mitte väga hea ja noh Audi A6 oli suhteliselt ok. Positiivselt jäid silma Toyotad isegi võrreldes eelpoolmainitutega ja ekstra klass on vanad E klassi mersud. Kurvasilmne vana taksoklassik on ikka väga pehme ja mõnus taga olla.
Aga kokkuvõtteks, võib-olla tasuks vastavale nüansile testides tähelepanu pöörata, nende autoostjate peale mõeldes, kes ka tagaistmel sõitvate pereliikmete mugavuse peale mõelda tahavad?
nnn 2 aastat 5 kuud tagasi
Üks hea valik tagaistmel sõitmiseks on kindlasti Mercedes-Maybach S 600 Pullman.
mmm 2 aastat 5 kuud tagasi
Noh see on midagi teiselt planeedilt. Ma just mõtlesin seda, et taksodega sõites olen vaadanud, et sama hinnaklassi autode mugavus on nagu siga ja kägu. Skoda ja passatiga on ka väga hea sõita kui ise roolis oled. Aga noh tagaistme mugavus kasvõi avensisel oli kõvasti mõnusam kui kahel eelpool mainitul
Sass 2 aastat 5 kuud tagasi
Sõitsin viimati Golf 7'ga ja hiljem pikem sõit ca. 10 aastat vana Civicu tagaistmel .. selline sedaan kerega: www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2105545&rhash=f54a , ja Golfile tegi silmad ette... Golf oli muidugi Trendline, ma ei tea, kas kõrgem pakett seda mugavust tõstab.
valdur1 2 aastat 5 kuud tagasi
Kui juba test tehakse, võiks rooli panna mehe- naise, kelle pikkus on 180cm või rohkem. Saaks testida juhi taga oleva reisija mugavust.
. 2 aastat 5 kuud tagasi
Aga äkki on see kõik väga subjektiivne- kellele meeldib kõvem iste, kellele pehmem, kes on paksem, kes on kõhnem, kes lühem, kes pikem. Samas tuleb mõne istme ebamugavus välja ehk alles 100km pärast. Kui palju on erinevaid automarke ja mudeleid, kui palju on erinevaid inimesi- kõikide variantide testimine on võimatu. Mõttetu teema.
mmm 2 aastat 5 kuud tagasi
Noh võikski testida väikesel Tallinna ringil. Usu mind kõva iste ja jäik vedrustus on päris valus kombinatsioon koos tänavaaukudega. Mingi 5km sõitu võiks juba selge pildi anda. Kindlasti ei ole mõttetu teema.
. 2 aastat 5 kuud tagasi
Õnneks paljud autotootjad ei tea sellist kombinatsiooni nagu talin ja tema tänavaaugud ning teevad autosid normaalsete teede ning inimeste jaoks. Maailmas on mõndagi muud huvitavat peale talina, millest paljude maailmanägemus vaid koosnebki.
mmm 2 aastat 5 kuud tagasi
Mainisin Tallinnat kui head katsepolügooni. Kui seal ok sõita on, siis on igal pool. Ise ma ei ela Tallinnas. Ja üldiselt tänavauke on igal pool. Ka Soomes ja Saksamaal ja kus iganes. Auto peaks siiski suutma neid mõistlikult pehmendada, mitte ainult juhi vaid ka reisijate jaoks, mitte lihtsalt puupingiga neere lahti taguma.
Pikkus 2 aastat 5 kuud tagasi
Väike teemaväline põige. Valdur tõi jutuks, et test võiks olla mehega, kes on vähemasti 180 cm pikk. Juhi pikkusega meenub proovisõit Subaru Foresteriga, mille tagaluuk avanes üsna madalalt. Isegi nii madalalt, et mina kui 190 cm pikk mees pidin üksjagu kummardama, et sinna alla toimetama mahtuda. Algul ei mõistnud, miks ei raatsi tootja lubada luugil kõrgemale tõusta. Siis meenus: nojah, aga autot teevad ju jaapanlased, kelle keskmine pikkus on tublisti lühem...
4x4omanik 2 aastat 5 kuud tagasi
Üldiselt tagaistmed sama klassi autodel kõik ühte auku, vähemalt isteasendi ja ümberseatavuse osas. Ruumikuselt on erinevusi.
qp 2 aastat 3 kuud tagasi
Ega pole küll ühte auku, ühtedel on seljatugi nii kõva, et põrgatab sind igal teel. Valus ja väsitav. Kõigutab ka küljelt küljele. Teisel vajub selg pehmesse polstrisse, võtab kuju selja järgi ja sinna võidki jääda. Ei tunne sa enam teeauke läbi selja. Istmepadi on ka selline, kes tahab pehmet, kes kõva.(sõltub soost ka;-)) Mulle tagaistmel reisijana sobib pigem pehmema poolne.
Ints 2 aastat 3 kuud tagasi
Minu hiljutine kogemus väikebussi tagaistmel ütleb sama, et erinevates samatüüpi sõidukites on erinev mugavus. Sõitsin VW Caravelle ja Renault Trafiku tagaistmel, mõlemad olid 9 kohalised ja mõlemaga sõitsin ca 300 km. Ja kui valida järgmine kord sarnast bussi, siis VW sinna valikusse ei kuulu, sest seal oli ikka väga ebamugav olla.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.