Pidurdusteekond

Hr Sven 2 aastat 7 kuud tagasi
Tervist, see kiri oleks siis suunatud eelkõige toimetusele.
Oleks siis idee pidurdusmaa testi kohta. Erinevad autod, massid, klassid jne. Kas 2t auto jääb seisma enne smarti jne. Isegi sama mudel baasvarustuses vs kõikide lisade ja kelladega. Ja seda kõike reaalse linnakiirusega ehk 40-65km/h
Eestis on seda majanduslikel põhjustel küll keeruline teostada aga ühtteist saab ikka teha.
nael 2 aastat 7 kuud tagasi
Ja mis see pidurdusmaa teadmine siis annab, valid selle järgi autot või?
Lisaks võiks ju siis teha võrdluse ka tehase piduriklotsidega ja erinevate varuosamüüjate analoogidega pidurdades; mõtteid tekiks kohe rohkem, mida mõõta annaks, näiteks veel erinevate rehvidega, erineva karedusega teel, kas pidurdada kohe nii et nina klaasil ja abimehed töös või erineva pidurussurvega jne
: 2 aastat 7 kuud tagasi
On õhkõrn lootus, et kui auto on ikka väga hall ja diiselmootoriga, siis 2 tonni käitub kuidagi teisiti, kui teiste samaraskete autodega.
. 2 aastat 7 kuud tagasi
No mina paneks joonele mõnetuhandetonnise kaubarongi ja Ford Sierra või kui see ei õnnestuks majanduslikel põhjustel, saadaks Hr Sveni kooli tagasi füüsikat õppima. Vabandan muidugi ette kui Hr Sven pole veel kolmandast klassist kaugemale jõudnud ning füüsikatunnid alles ees ootamas.
:( 2 aastat 7 kuud tagasi
Üllataval kombel on trollid ja linnaliinibussid väga äkilised pidurdama ja jäävadki seisma! Isegi nii hästi, et tuttav bussijuht kurtis, et bussijuhi tervisele on ohutum keegi alla ajada või kellelegi tagant lauluga otsa kihutada, kui hakata äkkpidurduse tõttu bussis kukkunuga kohut käima.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.