Jaapani/Saksa autod Hiinast

janars 2 aastat 8 kuud tagasi
Hiina enda autotootjate tõusu me ilmselt lähiajal näeme. Viimasel ajal on esitletud aga ka saksa ja jaapani autotootjate poolt päris mitmeid ägedaid autosid, mida aga paraku hakatakse tootma ainult hiina turule. Olgu selleks siis sportlik crossover Mazda CX4 või siis peagi ilmuv esiveoline 1seeria BMW.

Ameerikast autotoomisest on juttu olnud. Kui reaalne ja kulukas oleks aga auto toomine Hiiinast? Ühest küljest vajavad need masinad Euroopa tüübikinnitust, teisalt baseeruvad need autod ju suuresti samal tehnikal, mis Euroopas tänavalegaalsed mudelid, seega sisulist vastuolu ei tohiks nõuetega olla. Oleks ju huvitav võimalus saada endale auto, millega igaüks vastu ei tule.
. 2 aastat 8 kuud tagasi
ma sügavalt kahtlen, kas nad ikka baseeruvad samal tehnikal- tegu on kopitud disaini ja hiina tehnikaga ehk siis näiteks pudrust tehtud pidurid ja õhupall airbagi asemel.
janars 2 aastat 8 kuud tagasi
Eiei. Ei ole jutt mitte hiinlaste poolt mahaviksitud autodest, vaid konkreetselt Jaapani ja Saksa autotootjate endi mudelitega, mis on aga eksklusiivselt ainult hiina turu jaoks tehtud.

www.autoblog.com/2016/04/26/mazda-cx4-china-official/
. 2 aastat 8 kuud tagasi
seda, kas hiinasse tehtud ja reeksporditud autod läbivad euroopa tüübikinnituse, on nii peenike teema, et suvalises foorumis sellele vastust ei saa. ostmine ja toomine on loomulikult reaalsed- lähed kohale, ostad, topid konteinerisse ja laevale, aga iseasi, kas su rahakott sellele kõigele vastu peab.
:( 2 aastat 8 kuud tagasi
Hiinlased toodavad ka rahakotte, kui on kartus, et enda oma vastu ei pea. Samas on teatud markidel ka väga kindel sihtturg ja lihtsalt huvist või jonnist mingi konkreetne mark istumise alla saada ei piisa. Liiatigi ei olda eriti huvitatud mittesihtturul tehtud arvustustest, kui asi ühele turule kasvõi mööndustega kõlbab, siis need, keda see teema ei puutu, hoidku arvamus enda teada. Aga Venemaa turg on Hiina ja muu kummalise kollase tootja jaoks kui just mitte lahti, siis ka kätt ette ei panda ja arvustusi leiab nii ajakirjanduses kui (seni) tasuta veebikeskkonnas.
valdur1 2 aastat 8 kuud tagasi
Mis juhtuks Euroopa autotööstusega kui liiklusse lubatakse tüübikinnituseta Venemaa, Hiina, India autod? Ulme sest raha paneb kõik (tüübikinnituse ) paika. Selliseid autosid Euroopasse ei lubata. v.a. mingi Lada, mis vastab EURO6 nõuetele ja maksab 10tuh juures. Vaevalt sellele Eestis tüübikinnitust on taotletud, ikka kuskil Euroopas. Sel juhul saab aga müüa ka siin.
janars 2 aastat 8 kuud tagasi
Ega ju jutt käi sellest, et hakata neid massiliselt siia tooma. Aga kui USAka saab üksikkorras siia tuua, ka tüübikinnituse üksikkorras, siis nii ju tehakse ja autosid ostetakse-müüakse.

Ega foorumis spekuleerides tõde ei selgu, aga panin teema siia alajaotusse, et ehk on mõni Autolehe žurnalist teemaga rohkem kursis :)

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.