Testid nähtsvad ainult tellijale

Tanel 2 aastat 8 kuud tagasi
Lugupeetud autolehe toimkond
Olete edukalt integreerinud enda kodulehele süsteemi, kus ajakirja tellija peab sisse logima, et sisu näha. Kahjuks on minu arust see vananenud ja puudustega.
Sisse saab logida ainult ID-kaardiga aga aina vähem inimesi kasutab ID-kaarti internetis enda identifitseerimiseks. Praeguseks on juba igal pool kasutusel mobiil-ID. Seega isiklikult hakkaksin kasutama sellist lähenemist alles siis, kui mul oleks võimalus kasutada kõige uuemat tehnoloogilist lahendust. Pole mõtet ju ajas tagasi minna, sest sellega kaotate ainult kliente.
Teiseks kasutate enda tellijate nimekirja, et anda õigus lugemiseks veebilehel. Tegelikult ei pruugi tellija nimi ja tegelik lugeja olla üks ja see sama inimene. Näiteks perekonnas tellija ehk maksja on üks aga lugeja on keegi teine. See tähendab, et ka selle lahendusega kaotate kliente.
Tulevikus soovitan enne uute lahenduste rakendamist need korralikult läbi mõelda, sest poolikult tehtud asjad ei jäta profesionaalset muljet!
Paluks kommentaari Autolehe toimkonnalt selle uus lahenduse kohta!
Sass 2 aastat 8 kuud tagasi
Tanel, teema on juba üleval:

www.autoleht.ee/foorum/1176/2601

Seal on autolehe välja imetud selgitus samuti olemad.
Janis Kaal 2 aastat 8 kuud tagasi
Tänan Tanelit küsimast ja Sassi viitamast - pika selgituse olen varasemas teemas juba andnud.

Lühidalt teemat veelkord kokku võttes: ajakiri Autoleht (ilmub paberil kolmapäeviti) ja autoleht.ee (ilmub veebiaadressil) on erinevad tooted. Seni oleme müünud AINULT Autolehe pabertellimust, mitte paketti Autoleht+autoleht.ee või veel vähem autoleht.ee keskkonda eraldiseisvalt.

autoleht.ee keskkond ei ole (seni) tasuline. Lihtsalt osa selle sisust on kättesaadav neile, kel enda nimel kehtiv tellimus ja võimalus end (seni) ID-kaardi abil identifitseerida. Tulevikus ka mobiil-ID abil.

Paberlehe kehtiva tellimuse puudumine ei saa edaspidi takistuseks ka neile, kel soov vastavat sektsiooni veebi vahendusel tarbida. Selleks loome veebiülese maksevõimaluse.

Lugupidamisega,
Janis Kaal
vastutav väljaandja
Tanel 2 aastat 8 kuud tagasi
Tänan, Janis, vastuse eest!

Kahjuks jääb mul hetkel segaseks selle tagamaad. Saan aru, et ajakirja väljaandmisega seonduvad kulud. Eraldiseisvalt tulevad juurde veel veebilehe arendamise ja ülalpidamisega kulud, mis on tänapäeval iga korraliku ettevõtte "must have" lisa. Ongi loogiline enda loomingu eest veebi väljaannetes samuti tasu saada. Selleks peab need kuidagi kinniseks tegema ja siis raha eest sisu avaldada. Küll aga jääb arusaamatuks, miks te seda nii algeliselt ja ajast tagasi minnes tegite. Oleksite võinud võtta Ekspress Grupiga ühendust ja küsida abi sellises asjad. Nad on väga edukalt rakendanud digilehe. Isiklikult ettevõtjana ei saadaks turule poolikut toodet aga inimesed on erinevad. Läbimõtlemata lahenduse elluviimine näitab lohakust ja ahnust, mis jätab halva maigu suhu ka kokkuvõttes Autolehe, kui ajakirja, kohta, sest brändinimed on neil veebilehega samad.

Teises teemas proovisite ka väita, et ajakirja tellija on kohustatud ainult saama ainult ajakirja ennast ning veebiväljaande sirvimine on teie poolt antud, kui puhta kingituse ja boonusena. Sellise suhtumisega te kaugele ei jõua ja näitab, et teie ärimudelis on augud sees.

Kahjuks on ka ajakirjas endas väga palju reklaami, mis oluliselt raskendab ajakirja sisu sirvimist.
Loodetavasti istute nüüd lähiajal enda meeskonnaga uuesti kokku ja alustate selle veebisisu lukustamisega nullist, mõeldes iga detaili täpselt läbi.
Kaak 2 aastat 8 kuud tagasi
Tanel, kuidas sa sinna seisu jõudsid . et reklaamid oluliselt raskendavad sul ajakirja sirvimist?? Ma ei ole sellisesse staadiumisse veel jõudnud. Anna teda mida sa suitseta, ma tahan sama segu proovida.
Ilmselt Janis ei taibanud abi küsida Ekspress Grupist, jälle kuradi hea idee sul. loomulikult küsigu omanikult raha juurde.
. 2 aastat 8 kuud tagasi
Ah mis siin ikka eriti heietada- kui veebis ilmuks artikleid, mida paberajakirjas poleks või on veebis paberartikli põhjalikum versioon, oleks digipääsu nõudmine põhjendatud, aga kui ma tellin ajakirja nagunii, siis mida mul sealt veebist enam lugeda on, et pean sisse logima? Kasutatud autode arvustusi? No palju neid ikka jõuab lugeda ja tegelikult leiab ka mujalt netist infi küllaga.
:( 2 aastat 8 kuud tagasi
"autoleht.ee keskkond ei ole (seni) tasuline" - (seni) parim põhjendus, miks Autoleht peaks saama Bonneri, Bullitzeri või koguni Nobeli kirjanduspreemia. Kui näpud põhjas, siis pole ilus minna käsi pikal tellija püksitaskusse. Andke välja aastalõpu topeltnumber ja otsustage ära, kas tahate anda välja paber- või digilehte, korraga mõlemat pole veel ükski leht või ajakiri suutnud.
ken 2 aastat 8 kuud tagasi
A mis need Bullitzer ja Bonner on? Merzedes-Benc ja Folksvagen?
miljoni-aasta-tellija 2 aastat 8 kuud tagasi
See ID-kaardiga logimine on tõesti totaalne saast, otsi kaardi lugeja, siis kaart, siis on paroolid meelest läind ja siis tabab kaardi lugemist mingi error. Nagu jala vanaema juurde maale läheks, telefoniga oleks veel täitsa ok.
Soojalemb 2 aastat 8 kuud tagasi
Tunnistan ausalt - mind alati hämmastas, et Autolehe materjalid, mille lugemiseks pidi paberkandja tellija-ostja raha maksma, ilmusid hiljem veebi tasuta lugemiseks. Saan aru, kui tegu oleks infoga, mis järgmisel päeval on oma aktuaalsuse kaotanud. Seega ma täiesti mõistan toimetust, kui nad on otsustanud säärase lahkuse lõpetada.

Tõsi, kui nüüd pisiasjade kallal norida, siis Autoleht tavatseb oma paberkandja veergudel tsiteerida siinseid foorumi postitusi. Olen seal endagi kirjutatud ridu trehvanud lugema. Ainumas, et ma ei mäleta, et ma oleks nupule "Lisa postitus" vajutades aktsepteerinud mingeid tingimusi a la "käesolevaga kinnitan, et luban teksti avaldada Autolehe tasulises välja-andes" vms.

Aga noh, see oli niisama norimise pärast, tegelikult teete te head tööd ja mulle Autoleht meeldib! :-)
. 2 aastat 8 kuud tagasi
on ka mõni minu foorumikirjutis trükimusta näinud ja seda siis kas halva või hea kirjutise näitena, ei oska öelda, aga honorari pole ma saanud :)
Priit 2 aastat 8 kuud tagasi
Mulle on samuti probleemiks see, et Autoleht ei ole minu, kui füüsilise isiku tellitud ja arvustusi lugeda ei saa. Kahjuks ei saanud ma Janise vastusest aru, kas autoleht.ee pean nüüd eraldi lisaks tellima paberajakirjale? Et kas autoleht.ee on ainult füüsilisest isikutele ligipääsetav?

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.