Autode tegelik kiirus vs tehnilised andmed

Risto 2 aastat 10 kuud tagasi
Grip testis hiljuti kaht 5 liitrist autot. Mersedes w126 5,6 ja Jaguar. 1985 a. Mõlemad pandi joonele ja o-100 kiirus oli jahmatav. Jaguari aeg oli 14 sekki ja Mersu oli kiirem.. 12. Sekki. Vaatasin et tehnilistes näitajates oli Mersu aeg 7 sekki.
Tekkis küsimus kas Mersu valetab voi on kõik hobused 30 aastaga ära jooksnud juba.? Ja kas vana 5 l poel enam mingi näitaja kui tänapäeva vabalthingav Passatki teeb neile ära?
Huvitav mis aegu võiksid veel vanad Porsched ja Ferrarid anda tänapäeval. Kas äkki neistki on ainult nimi ja legend alles ja kiirendavad ka 16 sekiga. :)
Jalopnik väitis et kiirenduse valetamine on autotööstuses ametlik saladus. :)
ei valeta 2 aastat 10 kuud tagasi
Kiirendus jatse tegakse 15 kraadisel kallakuga mäel kus vastav vints tõmbab autole kiuruse sisse. Kiirendus arvutakse välja auto kaalu mootorivõimsuse järgi välja
nael 2 aastat 10 kuud tagasi
No eks 30 aastaga on need hobused ka vanemaks jäänud, pole enam seda teravust sees ;)
See on ikka ülim optimist arvata, et mootor 30 aastasena ikka sama tihke. Meenub et vist top gearis tehti mingi stendis mõõtmine umbes 15 aastat vanade masinatega ja oli vist umbes pool võimusest järgi

Kas mitte teh.passis toodud võimsus on arvestuslik, mitte reaalselt stendis mõõdetud ja kui kiirendus ka arvutuslikult saadud siis polegi suurt reaalne sama head tulemust saada
Tann 2 aastat 10 kuud tagasi
Eks mootorid vananedes muidugi kaotavad võimsust, aga kui uuena 7 seki auto teeb täna 12 või 14 sekiga "sajani", siis olid testis lihtsalt rikkis mootoriga autod. Nii lihtne see ongi (või oli neil mõni muu oluline sõlm rikkis, kast näiteks)
Sass 2 aastat 10 kuud tagasi
1995 VW Corrade - VW Corrado VR6 restoring horsepower
www.youtube.com/watch?v=KMic_78PaT0

Video tegemisel oli auto vanus 20 aastat, vaadake ja tehke omad järeldused.
Madis 2 aastat 10 kuud tagasi
Paar-kolmkümmend aastat vana auto tehnilisi näitajaid kunagiste uue auto näitajatega võrrelda on muidugi tore, aga loota, et need ikka samad on... Miskipärast ei usu, et meie väikeses riigis ostetakse 10+ aastat vana auto selleks, et see uuevääreseks ennistada. Tänavapildis on valdavalt ikka need nn preemiumautod paraku odavautona hädapäraseks igapäevaliikuriks, millele ka korralisele hooldusele kulutamine on liig ja iga "küla sepp" saab moel või teisel käepäraste vahenditega remondi tehtud.
Kui need 30 a vanad masinad kõik uueväärsed oleksid, siis oleks me kindlasti väga rikkad et sellist ennistust endale lubada. Odavam on uus auto osta ja nendest nn preemiumitest võib julgelt mööda vaadata sest automaailmas on ikka palju huvitavamaid asju.
Rix 2 aastat 9 kuud tagasi
Autode tegelik kiirus ja kiirendus on määratav muidugi ainult neid parameetreid konkreetsel autol üle mõõtes, aga kuna minu teada Maanteeametis sõiduki esmasel registreerimisel seda väga vajalikku protseduuri ei tehta, siis jääb see iga ostja enda mureks.
Kui sellised andmed oleks auto ostjale teada, nii nagu seda energiamärgist igale poole topitakse, siis arvatavasti jääks nii mõnigi läbiaetud romu platsilt ostmata. Kes ostaks masinat, mille võimsus on näiteks ainult 50% ettenähtust? See ju tähendaks, et mootor on väga kulunud või midagi ei tööta enam korralikult (pihustid, kõrgsurvepump, turbo ei anna enam nii palju rõhku kui vaja jne) ja kaubaks läheksid ainult korralikumad masinad. Nii et kelle huvides see on, et pole kohustust kõiki masinaid arvelevõtmisel mitte korragi dünostendist läbi lasta.
Kusjuures see ei näitaks ainult mitte mootori seisukorda, vaid ka jõuülekande kadusid. Kui ikka undav diferentsiaal kusagil Leedus hambapastat täis toppida ja odomeetrilt 200 000 maha kerida, siis ega väga palju pöördemomenti enam ratasteni ei jõua.
Teadja mees 2 aastat 9 kuud tagasi
kasutatud auto võimsuse langus on loomulik nähtus, see langeb väga erinevatel põhjustel ja ei ole tingimata, halb märk.
aulemb 2 aastat 7 kuud tagasi
Ja maksud määratakse jätkuvalt KW järgi, mis tootja andnud.
Ja alates 2018 ka igal omanikuvahetusel
Ikka 2 aastat 7 kuud tagasi
Juba 1. Juulist 2017 ! Arvad,et nad jõuavad nii kaua oodata!?
Turbotigu 2 aastat 7 kuud tagasi
Mingi äpiga proovisin mõõta mingi hetk oma 16 a vana golfi kiirendust. Tundub, et see on jätkuvalt tehaseandmetega suht sama. Need äpid nöögivad küll aga mingi tulemuse saab justkui. Kuna tegemist esiveoga siis on teekattest ja rehvide pidamisest omajagu kinni. Number ise jäi 8,5 kanti
valdur1 2 aastat 7 kuud tagasi
Kui kasutatud auto võimsus langeb umbes poole peale, miks siis peab omaniku vahetusel maksu maksma täis hinnaga? Millal tekivad esimesed kohtulahendid sellise olukorra kõrvaldamiseks? Ma ei tea, palju maksab dünostendi kasutus, aga kui ikka autol on 200kw asemel 100kw, siis ei tahaks küll riigile seda üleliigset raha maksta.
Kaak 2 aastat 7 kuud tagasi
Valdur, kui 200kw auto on seisus, et annab välja 100 kw , siis usu, seda ei ole kauaks. Ära osta.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.