Maastikuautodest. Emotsioonideta

4x4omanik 2 aastat 11 kuud tagasi
Põnev artikkel. Täpsustav küsimus: nimetage üks ja siis testige sellist linnadziipi, millel paati vette lastes nelikveost abi pole. Tõesti tahaks sellest rohkem kuulda, kuna omalgi aeglustiga ja lukuga vanakooli raamil masin, kuid tahaks igapäevasõidukiks 4wd, millega paadi ka kruusaselt paadislipilt kätte saaks. Siis saaks vanakese puhkusele saata.
Ps. Kõik ei osta 4wd mudas sõitmiseks. Turvalisus talvel peateele keeramisel+kiirendamisel maanteekiiruseni on minu jaoks samuti vägagi kaalukas argument.
. 2 aastat 11 kuud tagasi
mulle tundub, et mida pehmomaks inimesed muutuvad, seda rohkem kasutatakse sõna turvalisus. eks ta ole- kui ise enam millegagi hakkama ei saa, siis loodad autoinseneride kätetööle.
4x4omanik 2 aastat 11 kuud tagasi
Vaadates liikluses hukkunute arvu on mõistlik turvalisusele ka mõelda.
nael 2 aastat 11 kuud tagasi
Endal pole praktilist kogemust, aga kui peaksin otsima, siis siin üks väike TM test www.youtube.com/watch?v=hDAsG_hzhlg
Selles küll proovitakse suverehvidega lumisest mäest ülesse saada aga küllaltki analoogset võimekust peaks olema paadikäru sikutades
. 2 aastat 11 kuud tagasi
paadil ja paadil on vahe- kas väike progress või suur bayliner. kui su haagis koos paadiga vastab teh passis lubatud massile, siis saab ka parketimaastur sellega hakkama. kui korraliku slipi asemel on rohune või mudane järvekallas, vajad vähe võimekamat riista. ei kujuta ette, kuidas autoleht rendib hulga erinevaid lootsikuid ja hakkab neid mööda eestimaa veekogusid erinevate autodega ringi vedama ning testima. arvan, et infot leiab muudest foorumitest- kasvõi kalameeste omast.
Jaz 2 aastat 11 kuud tagasi
Autoleht võiks olla eestvedaja ja hakata avaldama koos auto muude tehniliste andmetega ka auto haagiste lubatud suurimaid masse, piduritega ja piduriteta haagiste puhul. See number on paljudele just suurema maastikuvõimekusega autode omanikele oluline, täpsemalt - tihti just haagiste vedamise võimekus ongi põhjuseks miks sellist autot vajatakse, muidu kõlbaks kaksvedu küll. Ise olen esinduses sellele küsimusele vastuse saanud..... proovisõidu auto passist, müügimehed ka ei teadnud kust seda infot vaadata:-) Ok, kõikvõimas web annab sellele kindlasti ka vastuse aga lihtsam oleks kui need numbrid koos teiste andmetega oleks ka alati olemas.
4x4 omanik 2 aastat 11 kuud tagasi
to nael: see video peaks näitama, et Volvo on ainus, mis kõlbab? Julgen kahelda. Või mida täpsemalt, ma aru ei saanud.

to . : Autoleht võiks justnimelt võtta 1 ja sama haagise (koos paadiga veel ilusamad pildid) ja erinevate autodega erinevatelt pinnakatetelt proovida paati välja võtta veest. Siis seesama offroad spetsialist juurde ja las aga seletab ja kommenteerib. Ega kabinetivaikuses pliiatsist imetud lood polegi need kõige põnevamad. Ikka katsed päriselust!
Muideks, rentida polegi vaja. Esindused annavad oma autosid hea meelega proovimiseks.
sulev 2 aastat 11 kuud tagasi
Mina arvan, et nendel paadilugudel poleks lugejaid, sest tegelikkus on selline, et meil Eestis pole nii rikkaid inimesi (miljonärid välja arvata, aga neid pole palju), kes üldse paati auto taga veaks, sest paadi omamine on paras luksus. Seega rohkem oleks just vaja väiksema keskklassi uute autode võrdlusi, sest meie enim ostetud sõidukid on aastaid sellest segmendist. Golf, Octavia, Auris, Focus, Astra jne... Teine kategooria oleks Saksamaalt toodud 3+ aastat vanad hall metallik diisel automaat premium-masinad, millega võiks ka teha katseid pärast 100000-200000 km läbimist, ehk alles siis, kui meie vaene rahvas neid ostma hakkab. Kokkuvõttes, Eesti on vaene maa. Siin elab vaene rahvas. Paadid ja kaatrid pole vaeste lõbu, kellel niigi laenud ja liisingud turjal. Neid ei jõua 95% eestlastest osta ega pidada ja vedada.
jah 2 aastat 11 kuud tagasi
4x4omanik pidas ilmselt silmas, et katsetada siiski nelikveoskeeme. paadi vedamine oleks butafooria
to jah 2 aastat 11 kuud tagasi
mis neliveoskeeme? kas on veel mõni, mida pole katsetatud? ammu ju teada, kuidas neliveolised jagunevad- liba- ja pärisveolised. need parketimaasturid oma abiks lülituva tagasillaga on kõik ühesugused.
jah 2 aastat 11 kuud tagasi
loe Autolehte, siis saad aru, millest jutt käib
Ahto 2 aastat 11 kuud tagasi
Teema algatajale on artiklis vihjeks öelgud, et nn ise mõtlevad 4wd ei ole kõige paremad. Eelistada tasuks siis neid, millel on olemas nupp 4wd lock. Siis on süsteemil teada, et ei võta tagaratastelt vedu ära, kui seda just seal vaja on. Nissanil, (Kia, Hyundail, vist), mitsubishil on see nupp ollemas.
fütoplasma 2 aastat 11 kuud tagasi
See naela video on üks suur komöödia! Vaadake 45 sekundil toimuvat, kus Volvo põrutab hooga mäkke, teised pidurdavad enne hoo maha. Olen Golf Syncroga talvel põrutanud ja võin öelda, et tagumised olid koguaeg järgi nii kui gaasi litsusid. Tunne oli nagu Audi Quattros. Selle Volvo kohta just öeldakse, et tagavedu ei tule taha nii ruttu ja esiratas on end juba sisse kaevanud.
nael 2 aastat 11 kuud tagasi
Minu viidatud videos läks volvo tõesti kohe mäkke, aga jutus kiideti just opelit
See 4wd lock ei aita, kui mõlemal sillal 1 ratas läbi vajub ja siis need 4-veo elektroonilised abimehed käituvadki erinevalt: mõnel võtab vastasratas nõksutades veo taha, mõnel püsivalt, mõnel ei miskit
Loomulikult on kõge parem "rauast" sillalukk, aga need ikka nn "pärismaasturitel".
Paadiveost niipalju, et paar nädalavahetust olnud sõite TLN>Pärnu ja TLN>Haapsalu trassidel ja üllatusin kui palju erinevaid paate (mitte kalleid kaatreid) on järelkärude peal ja vedasid neid peamiselt suurema keskklassi universaalid
sulevile 2 aastat 11 kuud tagasi
vähemalt pool eestit ilmselt mõtleb ennast vaeseks või vähemasti on seda olukorda keeruline muuta, kui koguaeg keskenduda sellele, et korrutada kui vaesed me kõik oleme. Ja mis puutub sellesse, mida testida siis hea näide on siinkohal top gear, neil ka kästi teha tavalisele ostjale suunatud autoarvustusi a.la ford fiesta, aga populaarsed olid nad ikka tänud sportautodele, kaugetele reisidele ja kreisidele eksperimentidele. hall-metallik-diisel autoarvustusi on internet täis, see ei pane lehte ostma.
sulev 2 aastat 11 kuud tagasi
Ma ei korruta midagi, vaid räägin asjadest nii, nagu nad meil paraku on. Reaalselt lähevad meil kaubaks uuena enim väike keskklass ja seda juba palju aastaid järjest. Tarvis oleks põhjalikku võrdlevat arvustust Eestimaa teedel (ka kruusateel ja Tallinnas Laki tänaval) ja seda igal aastal. Tehnikamaailm on midagi sarnast teinud soome tõlkelugude näol, aga ma ei usu, et oleks küllalt.

Teine suur grupp on siia toodavad premium-autod saksast. Ei ole nõus väitega, et hall-metallik-diisel autoarvustusi on internet täis. Neid mahub siia veel. Eriti selliseid, kus võrreldakse omavahel kasutatud autosid, mis on mõne aasta vanused ja ikka sõitnud juba ka. Ehk siis autod, mida reaalselt siin ka ostetakse. Vaene eestlane ei osta salongist uut Audit või Mercedest. Ta ostab sellise second-handina.

Top Gearist ma ei räägiks, sest kõigile on ammu selge see, et tegu oli rohkem nalja-, mitte aga autosaatega. Kes soovib unistada sportautodest, mida ta eales omama ei hakka, palun väga, vaadaku siis neid kolme idiooti. Kohalikku lugejat on vaja aidata valikute tegemisel, mis on tema jaoks reaalselt olemas. Paadi või kaatri vedamine on valdavale enamusele utoopia. Me ei ole nii rikkad!
me ei ole nii rikkad, 2 aastat 11 kuud tagasi
... sellepärast ma suviti veangi kaatreid - Dacia Loganiga. Välja sikutada on küll raske, aga alati on mõni džiibimees, kes lahkelt abi pakub. Kaatriomanikke on rikkuselt seinast seina, aga veepealne vendlus kestab ka slipil.
Haha 2 aastat 11 kuud tagasi
Ma ka aitaks. Aga kui nädala sees ei juhtu abivalmis dziibimeest slipi lähedal leiduma, siis ootad? 😂
. 2 aastat 11 kuud tagasi
aga milleks vintsid või talid on leiutatud? ka sellised kaasaskantavad. mingi puu või post ikka sadama juures on ning seod ühe otsa dacia külge ja pole jeebumeest vajagi. ainult äpu ootab homset päeva ja päästearmeed.
Purjetaja 2 aastat 11 kuud tagasi
Dacia mehed tunneb tegelikult jutust(postitusest) kohe ära.
Tundub, et vaesus ja loll jutt (loe: olematu haridus) käivad käsikäes.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.