Volkswagen Amarok 3,0 TDI artikkel Autoleht nr:29

Griitik 2 aastat 11 kuud tagasi
Loen artiklit ja mulle tundub, et see kubiseb vigadest? Esiteks Amarokile ei pakuta ju DSG kaste, neil on palju tugevamad klassikalised automaadid, sama mida kasutatakse Touaregi peal. Teiseks klassikalise automaadiga käib koos mehaanilise torseniga keskdiferentsiaal ja torseni põhi müügi ja kasutuse argument ongi ju see, et ta on kogu oma headuses täis mehhaaniline, mitte elektroonika juhtimisel. Manuaalkastiga on kaasas lülitatav nelivedu. Ja kas lisaks matt hallile värvile on tõesti ka matt sinine olemas, sest kõikidest uutest videtotest on näha Aventura puhul läikiv uus sinine ja matt hall? Igal pool mujal väidetakse, et 165kW mootori 550nm on saadaval alates 1500rpm, kas Eesti jaoks toodi max pöördemoment allapoole? Kes leiab sellest artiklist veel vigu? Või ongi kõik tõsi ja Amarok on muudetud mittevastupidavaks pargimaasturiks, sellest oleks küll kahju.
Soovitusena Autolehele, kasti laiuse võiks anda rattakoobaste vahelt mis on Amarokil 1220mm ja see näitab kas sa oma muruniiduki või ATV saad kasti sõita, tagumine lai serv ei ütle midagi ja rattakoobaste vahe on enamus pisikestel kastikatel väiksem, see on oluline nüans Amaroki kasuks.
Volkwageni kaitseks, tööauto armatuur võibki olla kergemini puhastatavast kõvemast plastist, see on tööauto.
Kas tohib küsida kus proovisõit tehti? Ja millal esimesed prooviautod Eestisse laekuvad?
esindus ka ei tea 2 aastat 11 kuud tagasi
Ka Möller Auto Pärnu ei tea, et Amarok on klassikalise automaadiga, väga alandav lugu, ma sealt küll midagi ei ostaks kui nad isegi ei tea millest auto koosneb.

Vaata kuulutust: Volkswagen Amarok HIGHLINE 4Motion DSG N1G 2.0 132kW
www.auto24.ee/used/2258110
pootsman 2 aastat 11 kuud tagasi
esmane registreerimine:12/2016 ????????????????????????????????????????????
esindus ka ei tea 2 aastat 11 kuud tagasi
Registrisse võtmata uus masin, ju juba arvestavad, et seda nad enne detsembrit maha ei müü. :) Keegi VW töötaja võiks artiklit ja käigukasti kommenteerida, mis värk siis on, tõesti on erinev info igal pool.
kupu 2 aastat 11 kuud tagasi
Huvipärast sai hollandlase käest küsitud. Amarok kasutab samasugust automaatkasti nagu Rolls-Royce, Bentley ja Maserati, ka BMW. Ehk siis 8 käiguline ZF.
ZF 2 aastat 11 kuud tagasi
Käigukasti osas on Griitikul õigus, muu jutt on tal täisjama.
Griitik 2 aastat 11 kuud tagasi
Käigukasti osas on siis korras, parandatud.
Kas keegi oskab rääkida mis elektrooniline vidin on torsenile juurde poogitud?
Väga lahe, et matt värve on rohkem peale halli, tahaks kohe näha, ammu oli aeg tehases ka laiatarbe autodele matt värve pakkuda.
Juutuubis enamvähem kõik uue Amaroki videod väidavad, et on 550nm@1500rpm, kui on 550nm@1400rpm, siis seda parem, väga hea. Super.
Kasti laiust võiks ikka kirjeldada rattakoobaste vahelise laiusega, see kirjeldab kui laia koorma saab kasti ladustada, näiteks Honda ATV on 1200mm laiune standardrehviga.
Ma seda kahtlustasingi, et Eestis veel neid masinaid pole ja proovisõit oli Saksamaal.
Ootame siis septembri-oktoobrini, siis saab meil ka käppida.

Mul on heameel, et seal pole DSG kasti, sest see on korralik sõimusõna, Audi (Q7) päritolu 3.0 V6 peaks downforced versioonis ka päris hästi kestma Amaroki, mitte nagu Multivani 2.0 132kW mida on juba garantii ajal mitu korda remonditud. Minu huvi on selle liikuri vastu reaalne, võrdlen uue 2.8 Hiluxiga (tuleb ka september) ja ostan neist ühe.
Kristjan Ojang 2 aastat 11 kuud tagasi
Tõepoolest on artiklisse sattunud viga sisse. DSG kaste Amarokile ei pakuta, vaid kasutatakse ZF automaatkäigukaste. Tänud tagasiside eest ja minu poolsed vabandused.
Mis puudutab tehnilisi andmeid ja mõõte, siis need on saadud kõik VW pressimaterjalidest, kus tekstides on kirjas pöördemoment alla 1500 p/min, tabelites aga täpsemalt toodud välja 1400 p/min. Tahan siinkohal märkida ka seda, et ühe lehekülje pikkuse loo juures pole kahjuks võimalik kõiki tehnilisi parameetreid ja auto mõõtmeid välja tuua. Selleks ei jätku lihtsalt leheruumi. Kui on soov end autoga detailselt kurssi viia, saab seda teha maaletooja juures.
Urmas 2 aastat 11 kuud tagasi
Vähemalt saab Volkswagen ise ka aru,et DSG on paras kräpp! Autole mis peab taluma mehist kohtlemist ja pikalt kestma seda ikaldust ei paigaldata 👍

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.