KRISTJAN OJANG'u "veoauto"😊

😈 3 aastat 4 kuud tagasi
Vaadates Kristjan Ojang'u auto andmeid MNT-st , tekitas hea tuju see,millised "veoautod" meie teedel vuravad ! Ć koda Octavia 1,4 Kategooria tĂ€his N1 , Kategooria: veoauto , Kere nimetus: kaubik , KandevĂ”ime nutused : 456 kg. Ehtne "VEOAUTO"- maksude optimeerijatele 👍
kuzmits 3 aastat 4 kuud tagasi
Jokk

KĂ”ik on korrektne. Tootja annab tĂŒĂŒbikinnituse. Las koerad hauguvad, karavan liigub edasi. Loll on see kes elada ei oska.
koputaja 3 aastat 4 kuud tagasi
Ja mÔnel ei ole muud teha, kui teiste inimeste autonumbreid maanteeameti lehele toksida. Tundub igati mÔistlik ajaviide.
raputaja 3 aastat 4 kuud tagasi
Tehnikast mitte huvituvale inimesele on see muidugi asjatu aja raiskamine ;-) Autolehe lugeja reeglina tunneb tehnika vastu rohkem huvi,kui mis vÀrvi on auto !
Juhan 3 aastat 4 kuud tagasi
Eks sellest ka see avarii,kui enne ikka veoautoga sÔitnud pole,siis jÀÀvadki sellised vÀiksed sÔiduautod nagu Audi A6 pimenurka peitu !
Carlos 3 aastat 3 kuud tagasi
Ammu oli aeg,et keegi Autolehe toimetusest omale veoauto ostab,muidu ainult sĂ”idukad ja ĂŒks "vĂ”rr" !!!
oot 3 aastat 3 kuud tagasi
kuidas veoauto omamine mĂ”jutab maksude maksmist ja kas ka tehnilist ĂŒlevaatust kuidagi teisiti?
too 3 aastat 3 kuud tagasi
Eraisikuna ei mĂ”juta rohkem, kui ĂŒlevaatus on igal aastal ja erijuhtudel kolme kuu tagant vĂ”i peale igat tĂ”sisemat remonti, kui on tegemist eriveokiga. Olen sĂ”itnud B-kategooria alla kuuluva pisiveoautoga, mille kasti oli monteeritud teleskoopnool, auto oli arvel kui kraana ja pidi lĂ€bima regulaarselt tehnilist kontrolli isegi siis, kui nool maha monteeriti, kuid auto jĂ€i kirja ikka kraanana. Kindlustus on soolasem pĂ”himĂ”ttel "firma maksab, mis see sulle korda lĂ€heb". Firma saab maksusoodustusi kĂ€ibemaksult, aga see on libe tee. Kui veokas suudab vedada haagist, mis nĂ”uab BE kategooria luba, siis on liiklusjĂ€relvalvel alus nĂ”uda BE luba ka siis, kui sa kĂ€ru ei vea.
koputaja 3 aastat 3 kuud tagasi
Kodanik Ojang vĂ”iks nĂŒĂŒd ka sĂ”na sekka öelda,miks talle just veoautot tarvis lĂ€ks!?
Tann 3 aastat 3 kuud tagasi
Mis see autoomaniku sĂŒĂŒ on, et ta kehtiva Ă”iguskorra jĂ€rgi elab!? Targutajad on oma vihakĂ”ne valele adresaadile suunanud nagu.
Kann 3 aastat 3 kuud tagasi
MĂ”ni leiab juba vihakĂ”ne sealt ka kus seda ĂŒldse pole(riigiisade ajupesu on oma töö teinud) :-))
Kristjan Ojang 3 aastat 3 kuud tagasi
Tegemist on ettevĂ”tte kasutuses oleva sĂ”idukiga ehk teisisĂ”nu minu tööautoga, mis on Ć koda poolt juba tehases N1 kategooria jaoks valmistatud. Seda vĂ”imalust pakub Ć koda muide mitmele teiselegi oma mudelile, ka Fabiale. Kui palju M1 ja N1 Octaviad ĂŒksteisest erinevad, ei oska tĂ€pselt öelda, kuna pole erinevusi pĂ”hjalikult uurinud, kuid usun, et kellel on selle teema vastu sĂŒgavam huvi, leiab info ka Ć koda maaletooja kĂ€est.
Loodan et eelpoolsed sĂ”navĂ”tjad said rahuldava vastuse ja vĂ”ime teema lĂ”ppenuks lugeda ning rÀÀkida edaspidi Ć koda Octavia kasutusomadustest, ĂŒlalpidamiskuludest ja muust huvitavast, mis toimtetuse auto rubriiki puudutab.

Seniks kÔike paremat!
Kristjan Ojang
Autolehe toimetaja
😈 3 aastat 3 kuud tagasi
TĂ€nud ammendava vastuse eest👌 Edu ja jĂ”udu Autolehe tegemisel👍
kuzmits 3 aastat 3 kuud tagasi
Minuarust on vahe selles, et maaletooja, mitte tehas, vastu tulles kliendi soovile "skeemitada" osta auto ettevÔtte nimele. Kruvib kohapeal universaalkerega autole selle metallist vÔre sinna tagaistme kohale ja teeb tagaistmed mitte alla volditavaks( selles viimases 100% kindel pole). Point on selles, et N1 peaks olema justkui kaubaveo ruumiga eraldi auto. Sellise vÀikse nipiga saabki tavaautost N1 ja saab maksudest kÔrvale hoidma hakata. Aga muidugi maaletoojad pakuvad seda vÔimalust. Kui ei pakuks leiaks klient ju jÀrgmise maaletooja kes seda teeks. Nii ongi vaikimisi kujunenud see tavaks.
afg 3 aastat 3 kuud tagasi
Tööauto on tööauto, ĂŒkskĂ”ik, kas töö on kirjatöö vĂ”i midagi muud. Kui asi on reguleeritud nii, et 100% tööauto saab olla kaubik, siis tuleb sobiv auto reeglitele vastavaks teha. SĂ”ltuvalt tööst, puudub reaalne vajadus mingi Berlingoga ringi sĂ”ita, siis miks peaks seda tegema? Norras on sama teema, olen nĂ€inud seal igasugu kaubikuid, ka S-klassi mersut, millel on tagumine iste vĂ€lja visatud ja eesistujate selja taha vĂ”resein pandud. Kaubaruum on, vahesein on, milles probleem? See kui riik ei suuda vĂ”i ei pea vajalikuks kontrollida, mis sĂ”ite selle autoga tehakse on juba iseasi, aga samas just need ebamugavused nagu vĂ”resein, vĂ€hem istekohti, sĂ”idupĂ€evik jms ongi selleks loodud, et inimene, mĂ”tleks enne, kui skeemitama hakkab.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ĂŒkskĂ”ik millisel viisil on keelatud ilma vĂ€ljaandja kirjaliku loata. KĂ”ik Ă”igused kaitstud.