Dziip 1,9l\100km

valdur1 3 aastat 4 kuud tagasi
Kui Saksamaal saab odomeetri kerimise eest karistada, siis miks ei võiks Eesti olla esimene riik maailmas, kus saab kütuse kulu valeandmete esitamise eest karistuse määrata. Uus Skoda džiip kütusekuluga 1,9 l\100km - ULME. See ju ainult esimesed sada kilomeetrit, edasi 10l\100km? Lume sees veelgi rohkem?
...... 3 aastat 4 kuud tagasi
Palun seda asjandust Jeebiks mitte nimetada
Jaz 3 aastat 4 kuud tagasi
Mul on koduteel lõik (laskumine) kus pärast ärapööret peateelt kõrvalteele vabakäigul auto hoiab täpselt kiirust. Juba aastaid erinevate autodega harjumus seal käik välja lükata ja "vabaga" lasta kuni järgmise ristmikuni. Lõigu pikkus tubli 740m kaardirakenduse järgi. Suurem kauplus mida ka tihti külastan asub asub 1,8 km kaugusel. Nüüd siis: tulen poest 1,8 km teekonna millest 740m lasen autol vabalt veereda. Keskmine kulu (muidu linnas kanti 7,2-7,8) on järelikult..... nii neid "keskmisi" saadaksegi:-)
Ja üldse, õigel eestlasel "võtab" auto sajale 6l, olgu või kahepooletonnine USA raud ja maja kommunaalkulud on 100€ kuus ka kõige külmemal talvel, olgu maja või 250 ruudune:-)
valdur1 3 aastat 4 kuud tagasi
Küsimus Jaz-ile. Kas 700m tühikäigul veeremist ei võta rohkem kütust kui mootoriga pidurdamisel? (Oleneb vist auto vanusest) Ja veereda saad siis, kui keegi sabas ei istu ja närviliselt signaali laskma ei hakka.
Teadja mees 3 aastat 4 kuud tagasi
Vabakäigul mäest alla veeremine võtab vähem kütust, kui käiguga mäest alla veeremine, kuna ei ole pidurdamist ja auto veereb kiiremini.
Käiguga pidurdamisel, aga mootor pidurdab autot ja veel enam, käiguga pidurades hoiad mootori pöörded tunduvalt kõrgemal, kui tühikäik, mis tähendab, et pidurdamise ajal raiskad kütust tarbetult pöörete kõrgel hoidmisele.
See käiguga pidurdamisel kütusesäästmise jutt on möga tegelikult, mina kasutan vabajooksu.
Käiguga pidurdamine säästab kütust ainult sestap, kuna see pole nii järsk, nagu lärts jalapidurile lüüa, kuid vabajooksul säästad tunduvalt rohkem, lihtsalt auto tuleb õigel ajal vabale lükata ja pead ikka natuke aega ja kohta ka valima, kus seda teha, et sa autot käest ei lase vabakäigul, igaühele seda ei soovitaks.

Kuid see 1,9 sajale tundub küll väheusutav.
Kah teadja 3 aastat 4 kuud tagasi
Tänapäevane mootor suudab tuua kütuseetteande nullini kui vaja. See oli karburaatoriga kui pedaali lahti lastes imeti hooga kütust edasi.
. 3 aastat 4 kuud tagasi
kui võtad jala gaasilt, peatab aju kütusepihustite töö kuni tühikäigupöörete saavutamiseni, peale mida hakkavad pihustid taas tööle, et vältida mootori väljasuremist. vabajooksul töötab mootor tühikäigul ja tarbib kütust. teadja mees on tegelikult poolteadja.
Teadja mees 3 aastat 4 kuud tagasi
jah auto tarbib tühikäigul kütust, aga selle peale te ei mõtle, et see kogus on marginaalne ja kestab lühikest aega, kuna auto veereb selle maa suht kiiresti ära.
Mõelge nüüd ise, lähened ristmikule, vabakäigule võtad sa ennem, kui käiguga pidurdama hakkad.
Käiguga pidurdamise korral sõidad stabiilse sõidu kütusekuluga kauem, kui vabale lükates.
Ütleme on 1000m tee, vabale lükkad siis, kui ristmikuni on 400m, käiguga pdurdama hakkad aga siis, kui ristmikuni on 150 m.
Mis tähendab seda, et näiteks 250 m sõidad sa käiguga pidurdaes enne stabiilse sõidu kütusekuluga kauem ja see on kordades suurem, kui tühikäigu kulu.
. 3 aastat 4 kuud tagasi
mis jama sa ajad? iga normaalne juht hakkab juba kaugelt pidurdama käiguga ja käigu võtab välja vahetult enne seda, kui on vaja seisma jääda või siis hetkel, mil mootoripöörded on tühikäiguni jõudmas. sinu jutt on selline, et kõigepealt veeren vaba käiguga ja siis mingi hetk panen käigu sisse ning pidurdan mootoriga. absurd. iga säästliku sõidu koolitaja ütleb sulle, et kasuta käiguga pidurdamist nii palju kui võimalik.
Teadja mees 3 aastat 4 kuud tagasi
Kui sa hakkad kaugelt käiguga pidurdama, siis jääd sa lihtsalt enne ristmikku seisma.
Vabale lükates veered aga kõvasti pikema maa maha, kui käiguga pidurdades.
Jah need mitmed ökosõiduõpetused on teada, õpetavad linnavahel 5nda käiguga sõitma, mis sest et mitmelgi autol on 5nda käiguga 90ga sõites 1800-2000 pööret huvitav, mismoodi sellega veel 50ga peaks sõita saama?

Kust sa nii lolli juttu võtad, et ma käiguga pidurdama hakkan? Ma võtan käigu välja, veeren ristmikule, natuke pidurdan vajadusel ja siis sõidan edasi, kui saab.
. 3 aastat 4 kuud tagasi
ära täna rohkem peale võta, eks?
eriti jabur on see lause: Kui sa hakkad kaugelt käiguga pidurdama, siis jääd sa lihtsalt enne ristmikku seisma.
no comments...
Teadja mees 3 aastat 4 kuud tagasi
Sinu postitus näitab ehedalt, et mõtlemisoskust sul ei ole.
Kas arvad, et see käiguga pidurdmaine teeb su autost igiliikuri, mis ei jäägi kunagi seisma?

Saage juba aru, et käiguga on pidurdamine, aga pidurdamine on kütusesurm, vabaga ei ole erilisi takistusi autol veeremiseks, käik sees on aga tugev takistus, mis raiskab kütust.
Teadja mees 3 aastat 4 kuud tagasi
Kulla inimene tee lihtne test, võta 90 km/h sisse, siis lase gaas lahti ja vaata, kaua su auto veereb enne kui seisma jääb.

Nüüd korda testi, aga nüüd võta käik välja ja veere neutraali peal, vaata kui kaugele nüüd veered, vean kihla ,et vahemaa on vähemalt 1,5-2 korda pikem.
. 3 aastat 4 kuud tagasi
eelnevalt just kirjutasin, et käiguga pidurdades suletakse kütusepritse. lugeda ei oska või?
Teadja mees 3 aastat 4 kuud tagasi
Jah suletakse ilmselt küll, aga kas sa selle peale ei mõtle, et käiguga pidurdades on mootori pöörded tunduvalt kõrgemalt kui tühikäik, mis tähendab seda, et suur osa auto liikumisenergiast raisatakse mõttetult mootori pöörete peale, mida pole vaja, näiteks 2000 pööret jne.
Tühikäik aga hoiab kõigest 800.

Samuti tõin ma väljaasjaolu, et vabale lükkad sa varem, kui käiguga pidurdamist alustad, mis tähendab seda, et stabiilse sõidu kütusekuluga sõidad sa kauem, kuid stabiilse sõidu kütusekulu on näiteks 6 sajale, aga tühikäigu oma võibolla 1,2-1,6l tunnis. Ja selle väikse vahemaa peale kulub tühikäigule ülivähe kütust, mida ei saa aga öelda stabiilse sõidukütusekulu kohta, kus vähemalt 200m kauem võtab auto 6 sajale.
Teadja mees 3 aastat 4 kuud tagasi
Sinusugused . jahuvad ikka kogu aeg sellest, kuidas kütuse peale andmine kinni lükatakse, kuid laiemalt sinusugused mõelda ei oska.
See, et kütusepeale andmine kinin lükatakse, ei tähenda, et kogu ettevõtmine veel ökonoomsust annab, kuna arvestada tuleb paljude asjaoludega nagu ma siin üritan ette võtta.
. 3 aastat 4 kuud tagasi
kustkohast sellised tulevad? elavad mustamäel koos emaga?
Teadja mees 3 aastat 4 kuud tagasi
Luba küsuida . ühte asja, kas sa üldse üritad kaasa mõelda või ainult lahmid ja jahud sellest, kuidas kütus kinni lükatakse ja edasi sa ei mõtle?
Paistab, et mõtlemisoskust sulle ei ole antud, oled lihtsalt kuskilt kuulnud seda käiguga pidurdamise asja, ise üldse läbi ei mõtle ja lihtsalt lahmid seda kütuse kinni panemise asja kogu aeg, kuid reaalselt sa olukorda samas loogiliselt läbi ei mõtle ega ei arvuta.
tegin isegi kiire arvutuse umbes ja juba seal oli vabale lükkamine veidi ökonoomsem, teen millalgi ka täpsema arvutuse või siis parem juba reaalse testi.
Kus sõidan läbi linna teatud teekonna ja teen sama testi mitu tiiru, ühel juhul pidurdan käiguga, teisel lükkan vabale ja kompuutri nullin ära.
. 3 aastat 4 kuud tagasi
kas sanitarid peavad juba naistepäeva, et patsiendid ikka veel arvutitoas istuvad?
Autojuht 3 aastat 4 kuud tagasi
Vaielge palju tahate aga iga pidurdus on kütusekulu. Mida rohkem viitsib keegi seda raisatud kütust (seismisest kuni saavutatud kiiruseni) ära kasutada inertsi näol, seda ökonoomsemaks läheb sõit, kuid suureneb ajakulu.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.