Autode hindamine

Ahti 3 aastat 6 kuud tagasi
Autode ülevaate rubriigis annate hindeid -10 kuni +10. Millegipärast ei ole näinud ühtki auto,t mis oleks saanud maksimumpunktid, kuigi tekstist võib välja lugeda, et tegemist on peaaegu ideaalse autoga. Millest selline ebaloogilisus?
loogik 3 aastat 6 kuud tagasi
Kui tekstist tuleb välja, et auto on peaaegu ideaalne, siis on ju just loogiline, et ta ei saa maksimumhinnet. Ideaalne peaks saama maksimaalse. Ma pikaajalise lugejana mäleta hindeid -7 ja +8 vahel.
:( 3 aastat 6 kuud tagasi
arvesta veel sellega, et veel enne testi algust on VW saanud +5 punkti, samas kui jaapanlased alustavad -3 ja korealased -5 punkti pealt
Rainis 3 aastat 6 kuud tagasi
Lihtne näide: eks auto võibki enamvähem ideaalne olla, aga siis küsitakse selle eest ka väga kõrget hinda: tulebki miinus ja 10-t kätte ei saa. Või on disain okei, aga ei midagi erilist, jälle plussi ei saa.
Jah 3 aastat 6 kuud tagasi
Ideaalset autot meie maamunal olemas ei ole.
velts 3 aastat 6 kuud tagasi
haha, täiesti nõus :( -ga. Mulle tundub veel, et lisaks vw- le saavad juba enne testi algust +7 punkti skodad. No huvipärast pange mulle mõni link kus on nö grupitestis osalenud ükskõik mis skoda märki kandev auto ja ei ole tulnud esimeseks- TM talvetestid välja arvatud- seal ei ole skoda kunagi võitnud. Olen näinud isegi sakslaste enda teste kus on võrreldud millegipärast e klassi ja superbi ja superb võitis... Asi algab ikka heast lobitööst ka ma kahtlustan
Ahti 3 aastat 6 kuud tagasi
Kui ükski auto maksimumpunkte ei saa, siis järelikult on hinnang ebarealistlik.
taf 3 aastat 6 kuud tagasi
Ma pean ebarealistlikuks ideaalset autot, mis väärib maksimaalset punktisummat. Sel teemal on ka artikleid kirjutatud. Seesama Škoda teeb auto valmis, mis ongi justkui perfektne, aga k..t kui igav. Sel momendil kaotavad need punktid igasuguse mõtte.
valdur1 3 aastat 6 kuud tagasi
Eestis on olemas kindlasti ideaalne auto mis saaks +10. Ainult hindajaks peaks olema üks inimene mitte rohkem. Nt. Lotus 7, mis on ise ehitatud.
samkompunn 3 aastat 6 kuud tagasi
Ma olin täna hämmingus kui lugesin Jaanuarikuu Tehnikamaailma, seal sai see Sooperi poolt Autolehe testis sisuliselt üliautoks tituleeritud Ssangyong Tivoli testis viimase koha. Mis toimub? Kas Sssangyongi maaletooja pakkus ajakirjanikule nii palju meelehead või on soomlased rängalt eksinud ja parima auto testis viimaseks jätnud?
Ma mõtlesin peale Autolehe testi tõstimeeli, et Ssangyong on tõsiseltvõetava autoga maha saanud.
admin 3 aastat 6 kuud tagasi
Anonüümsed solvangud kustutan nüüd ja edaspidi.
Hindaja 3 aastat 6 kuud tagasi
Eks inimeste arvamused ja mõtted ole erinevad. Ka autoajakirjanike maitse võib kardinaalselt erineda.
velts 3 aastat 6 kuud tagasi
Eks autode hindamine on emotsionaalne tegevus ka, lisaks erinevatele katsetele kus mingeid parameetreid mõõdetakse. Soomlased, kes TM teste teevad lähenevad asjale põhjalikumalt, teevad rohkem katseid, sõidavad autodega rohkem testimise ajal jne, sellele lisaks ka veel emotsionaalne nö testija arvamus. Nendel on testimeeskonnas mitu inimest ja lõpptulemus kujuneb kõikide testijate hinnangutest + katsete tulemustest. Eelarved on ka teised ja on võimalik rohkem siis testida. Autoleht arusaadavalt testib asju oma eelarve piires. Testi teeb üks ajakirjanik, paljuski koosneb test varustuse üles loetlemisest ja sõiduemotsioonist. Kui me nüüd Sooperi tausta vaatamae millega ta viimasel ajal ise sõitnud on siis kui talle on meeldinud Dacia Duster siis Tivoli on ka minuarvates sinna patta auto ja eks see emotsionaalne testi tulemus nii välja kukub. Asi võibolla ka selles, et kui sa testidki üht autot, siis on lihtsam sellega rahule jääda sest vahetult sa kohe teist nö ei "näpi" kui sa hakkad aga grupitestis 1:1 le teiste autodega võrdlema siis pääsevad järelikult konkurentide paremad omadused rohkem esile ja tulemus ongi teine. See kui auto jääb testis viimaseks ei ole ta veel saast. Mõnele inimesele sobib tagumikutunde ja disaini järgi võibolla just rohkem see testi viimane auto. Olen ise ka pikaaegne Autolehe ja TM lugeja ja tegelikult on silma jäänud see, et kui võrrelda Autolehe ja TM oma, eestlastest ajkirjanike tehtud ja kokku kirjutatud teste, siis on Autolehe üldine tase oma testide tegemisel ikka parem kui TM oma ajakirjanike, a la Ojala tase on ikka väga madalale langenud. Tavaliselt on TM is siis mingi grupitest mida on tõlgitud soomlaste varasalvest, mis on asjalik ja 2-3 sõiduproovi mida on teinud kohapealne ajakirjanik. Ametlikult on seda nimetatud ajakirjas sõiduprooviks kus kirjutatakse mõnest uuest mudelist. Nüüd kui sisusse süübida siis 95 % sellest "sõiduproovi" teksti osast on kirjutatud varustuse ja mootorite käigukastide loetelu ja sedagi mitte täielikult. põhimõtteliselt saab sellise testi teha laua tagant lahkumata pelgalt müüja kodulehte vaadates. Ja sõidu emotsiooni kohta on viimases kahes numbris olnud täpselt üks kuni 2 lauset kogu tekstis. Kes ei usu, see otsib näiteks üle eelmise TM välja ja loeb selle mõttega üle. Vot selline lugejate lollitamine teeb pahaseks. Kui ma juba ajakirja vaevun ostma, siis ma loodan selt mingi info saada tõsimeeli sõiduproovist, seda varustuse jm jura saan ma ka tootja kodukalt. Härrased TM st kui te seda loete, kutsun üles väiksele enesekriitikale. Nüüd läks vähe OT ks siin autolehe foorumis.. :)
lugeja 2 3 aastat 6 kuud tagasi
Otsisin Autolehe Tivoli jutu suure kära peale välja. Seal pole ju mingit ülistust või üliautot, ma loen välja, et normaalne väike maastur, mõned asjad on head, mõned keskmised, mõned viletsad.
Anna Kannatust 3 aastat 6 kuud tagasi
Kogu probleemo ongi tegelikult selles, et kui me loeme eesti (auto) ajakirjandust ja neid arvustusi, siis me ei saa sealt asjalikku informatsiooni, vaid ajakirjaniku enda subjektiivset arvamust sellest autost ja sellest on kahju. Kui ma ostan ajalehe/ajakirja (muide tellin ja maksan teile aasta ette) siis ma sooviksin saada asjalikku ja prof. infot, mitte konkreetselt selle ajakirjaniku enda arvamust, et kas meeldib või mitte aga paraku just nii see kipub olema. Aga kustutage kohe see kommentaar jälle ära! Hakkate üha enam ELU24 portaali meenutama!
M. 3 aastat 6 kuud tagasi
No ma ei tea, Anna jutt on minu meelest paras möla. Minu nägemus: 100 % objektiivset faktiinfot saab autofirma kodulehelt. Autoajakirjaniku arvamus peakski olema professionaalne ja kui ajakirjanik sõidab igal aastal 50 uue autoga ja nii 10 aastat jutti, siis küllap on ka.
Siis tema subjektiivne arvamus peakski olema piisavalt pädev, et seda uskuda. Selge see, et jutt on subjektiivne, aga just see subjektiivne hinnang ongi nende arvustuste point. Tehnilised näitajad või tootja kiidulaul on hoopis midagi muud, kui auto tegelikult.
Anna Kannatust 3 aastat 6 kuud tagasi
Ma ei tea muidugi, kas kommentaator M on Autolehe palgal või on ta lihtsalt"M", aga minu, kui autoajakirjade pidav lugeja (juba 25 aastat) ei saa sealt praktiliselt mingit detailset infot. Võib-olla M tunneb tõesti huvi ja peab väga oluliseks, kas pagasiluuk avaneb jala viibutuse või käteplaksu peale, kas autos on 2 või 12 topsihoidjat, kas leidub üks USB ja AUX pesa või on ikka taga ka jm säärased sõitmisesse absoluutselt mittepuutuvat infot, kuid just nimelt asjalikku infot ei saa. Isegi omaegne Tehnika ja Tootmine oli kordades asjalikum. Mis puutub margiesinduste kodulehte, siis pean asjaliku info all silmas siiski otseselt autode testimist, mitte mingeid kütusekulu või pikkuse/laiuse arvandmeid. Eeldan siiski erapooletuid võrdlusi. Pole veel kohanud, et mõni margiesindus hakkaks oma kaupa maha tegema, seega sealt objektiivset võrdlusmomenti on lihtsameelne loota. Jah, kui ajakirjanik sõidab tõesti igal nädalal uue autoga ja seda juba ligi 10 aastat, seda enam ootaks midagi enamat, kui vaid panipaikade loetelu ja puutetundlikud ekraanid, mis tunduvad hetkel olema eriti erutav teema. Muide hetkel on talv ja oleks näiteks ideaalne aeg kirjeldada ka, kuidas toimivad /rakenduvad veojõu ja stabiilsuskontrollid (muide erinevatel autodel kohati päris erinevalt ja oleks oluline teadmine inimesele kes tõesti hakkab autot ostma, mitte lihtsalt ei kiimle foorumis), samuti kuidas on auto läbivus paksus lumes jne jne- aga ei midagi, üks jauram aastaläbi, aga nagu selgub osale on see väga OK.
. 3 aastat 6 kuud tagasi
aga mida te õigupoolest lugeda tahate? inimene, kes on juba mõnda autot pidanud, teab juba ise, mis talle auto juures oluline on- isteasend, pagasiruum, mootori võimus jms ning selleks, et mõnest uuest autost pilti saada, tulebki vaid välja uurida auto mõõtmed, mõned tehnilised nüansid ja minna ning teha esinduses üks proovisõit, et tagumikutunne kätte saada. kes ostab elu esimese auto, see ehk jah loeb ja loeb ja läheb tegelikult veelgi rohkem segadusse, sest erinevad autod ja erinevad arvustused ei anna talle mingit olulist infot, sest ta lihtsalt ei tea, mida tegelikult tahta. seega jälle käik esindusse ja proovisõidule. tänapäeval käib võidujooks selle nimel, kes rohkem puutetundlikke ekraane ja igasugu riistade ühenduspesi suudab keskkonsoolile monteerida ja seda need autoajakirjanikud tavaliselt ka rõhutavad- näed, suur kena värviline ekraan, aga kahjuks kõrvalistujale natukene halva nurga all...
kui nüüd võtta seesama tivoli, siis minu jaoks piisas juba sellest: 4,2meetrise linnadžiibi sõitjateruum on avar ja mugav, ka taga istujad jäävad rahule nii pea- kui jalaruumiga. Pakiruum mahutab samuti piisavalt.

ehk siis sain aru sellest, et auto on väike ja sellise kerepikkuse juures ei saa pakiruum kohe kuidagi piisavalt suur olla. aga sõltub muidugi kelle jaoks- pereemal paar poekotti taha visata on ilmselt piisav.
ja teine asi: Suuremaks miinuseks osutus juhi isteasend: kuna rooli ei saa sügavuti reguleerida...

taolise reguleerimatu rooliga autot ma ei osta. aastal 2016 oleks see elementaarne lisa, aga kui tootja ei raatsi sellise asja peale raha kulutada, siis sõitku ise.
autobild 3 aastat 5 kuud tagasi
Eelnevalt vihjati, et VW ja Skoda saavad lisapunkte ja nii see vist ongi
Päris paljud "autotestid" on ikka autolehel autobildist tõlgitud ja Autobildi omanik on VAG
j.pp 3 aastat 5 kuud tagasi
Mul küll ei õnnestunud tuvastada, et Autobildi kirjastaja Axel Springer AG kuuluks Volkswageni grupile. Äkki "autobild" täpsustab oma allikaid?

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.