kasutatud auto - Subaru Impeza

saprk 3 aastat 8 kuud tagasi
Mulle jubedalt meeldis seal üks lõik 2,5l turbo mootori kohta, kus lahja segu põhjustas detonatsiooni ja mootori purunemist (1 ja 2 kolvirõnga vahelt murduvad tükida välja) Lahendus sellele (ehk kuidas katkist autot remontida) - laadida "ajule" uus tarkvara..
Aga samas pole ei Toimetaja, ega ka Eksperdi jutus sõnagi, et tegu oli tehase "bläkiga", mille remont reeglina omanike kaela veeretati.
Ekspert mainib, et süüdi on kehv kütuse kvaliteet :)
Huvitav mitmel tolleagsel selle probleemiga autol on veel originaal mootorid?
Lõunakas 3 aastat 8 kuud tagasi
Ma ka lugesin ja imestasin, et kuidas Subarul küll nii hea uus tarkvara on, et suisa mootori mehhaanilisi vigastusi suudab parandada :)
Jään ootama, millal sarnane innovatsioon jõuab ka arstiteadusesse, siis saab näiteks liigeseoperatsiooni asemel jala korda näiteks koolitust või kursust läbides.
mati 3 aastat 8 kuud tagasi
Oli seal tõesti kirjas, et "uus tarkvara parandab purunenud kolvirõngad ära?" Tundub ausalt öeldes kahtlane. Usutav on, et uus tarkvara aitab mootoririkkeid ennetada
:( 3 aastat 8 kuud tagasi
Subaru Impeza kuulub niiöelda wannabe autode kilda, väljalasketrakt on ehitatud võimalikult "sirge" ja pole ime, kui gaasijala tõstmisel tekkivad paugud ja tõmbetuul kollektoris lisaks ägeolemisele ka midagi kaasa veab, olgu need siis kasvõi kolvirõngatükid. Ajada süü madala kvaliteediga kütuse kaela oleks sama, kui süüdistada halba ilma või elektrolüüdi tihedust aku kolmandas purgis. Pigem tuleks kiita kütusekeemikuid, et need nii vägeva kütusega maha said, et kolvirõngad lausa lendavad!
:) 3 aastat 8 kuud tagasi
Jääme ikka täpseks, ei murdu ega lenda kolvirõnga tükid,vaid kolvi tükid 1.ja2.kolvirõnga vahelt !!!
Indrek A 3 aastat 8 kuud tagasi
Loo autorilt:

Väljavõte ühest loost, kus pakutakse välja viis erinevat teooriat, miks kolvid purunevad:

"Ringlands fail because the stock hypereutectic piston material is brittle and susceptible to heavy damage during detonation. Detonation itself is the primary cause of failure."

www.vikingspeedshop.com/how-to-avoid-blown-ringlands-in-your-subaru-wrx-or-sti/
Am 3 aastat 8 kuud tagasi
No ühe saksa päritolu margiesinduse "spetsialistid" lubasid tarkvaralahendusega likvideerida teatud kiirusel rooli tuleva vibratsiooni (meil on diagnostikasse järjekord, tulge ülehomme uuesti, kas paneme aja).... ma jäin ikka sõnatuks. Sõitsin rehvitöökotta ja asi tehti paari eraldunud tinajupi asemele kleepimisega korda. Miks pagana pärast peame täna ikka ise poolmehhaanikud olema oma autode kallal et ratta tasakaalustamisega koos meile ülddiagnostikat kaela ei määritaks?
a 3 aastat 5 kuud tagasi
Vana teema küll juba, aga tahaks siiski mainida, et see kolvi purunemise probleem ilmnes juba pea 10 aastat tagasi, kui need autod olid veel uued ja siis kutsus tehas autosid kohe tagasi tarkvara uuendama. Vastav kuulutus on siiani leitav ka Eesti Subaruklubi foorumist. Tarkvarauuendus muudab põlemisprotsessi selliselt, et detonatsioonioht oleks väiksem, ehk ennetab mehhaanilise rikke teket. Aga arusaadavalt ei saada ka tasuta tagasikutsumisega korda 100% autosid, Impreza puhul arvatavasti on protsent isegi keskmisest väiksem (sest osad autod kaotavad modifikatsioonide tõttu garantii, osad sõidetakse sodiks või ehitatakse rallikaks ja mootor/aju leiab hiljem uue elu teise kere sees, mõned omanikud on (omaarust) ise targad jne).

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.