Autolehe prioriteedid

Lugeja 3 aastat 8 kuud tagasi
Autoleht, tehes ülevaate mingist autost, märgib ära ilusti alghinna (bensiin, esivedu) ja teiseks diisel, nelivedu. Aga need 2 viimast asja ei huvita sõiduautode juures. Huvitaks bensiin, esivedu + varustuse hind (elementaarne: automaatne kliima, automaat, vihmasensor jne jne). Siit ka ettepanek märkida ära siis: alghind (millega tegelikult teda ju kätte ei saa), varustusega (tänapäeval elementaarse lisadega) ja siis ehk see diisli, nelivedu
:( 3 aastat 8 kuud tagasi
Minu arust on Autoleht saanud väga hästi hakkama kõikmõeldavate aga omaenese rahakoti pealt autoostjatele tarbetute lisade üleslugemisega, hind on aga kokkuleppe küsimus ja seaduse järgi määrab hinna, millega ta midagi ostab, ostja, müüjale jääb valik, kas ta müüb selle hinnaga või mitte.

Hoopis suurem Autolehe probleem on selles, et ta pole suutnud pärast mitmeid lugejate utsitamisi ja enda lubadusi leida autot "hind alates..." ja seda hinnata, millegipärast keskenduvad kõik arvustused ja tutvustused lisade heade ja halbade külgede üleslugemisele unustades elementaarsed asjad, mille pärast sellist elementaarselt askeetliku varustusega autot üldse otsitakse ja ostetakse. Asi pole ju mitte selles, et ostja ei suudagi kallimat ja varustatumat autot osta, vaid ta ei vaja seda.
to :( 3 aastat 8 kuud tagasi
No aga proovi sa minna mõnda autosalongi ja küsi näha sellist isendit, puht pragmaatilistel põhjustel Eestisse neid ei tellita, okei Logani või Fabia puhul äkki tellitakse kui kampaania rõhub või rõhus sellele hinnale .
P. 3 aastat 8 kuud tagasi
Torisejatele. Telli omale sobiva varustusega auto, mitte ära võta platsil pakutavate hulgast. Leht peab just välja tooma selle kõige "planguma" mudeli, kui ruumi leiab siis ka kõige priskema. Vähem teadjate jaoks võib ju lingi kohaliku esindaja kodulehele ka panna.
kah lugeja 3 aastat 8 kuud tagasi
Need kõige odavamad versioonid eksisteerivad vaid paberil. Nii et ma arvan, et testimine on võimatu. Ja kui oleks võimalik, siis mõttetu, sest need firmad, kes neid planke ostavad ei osta ikka testi järgi, vaid loeb "kilohind".
miisu 3 aastat 8 kuud tagasi
hind alates ei sisalda isegi registreermimist ja esmaabi komplekti, ilma milleta ei saa kuidagi, seega 300-400 tuleb kohe otsa. Odava auto puhul on see arvestatav raha.
miisu'le 3 aastat 8 kuud tagasi
Lisaks on see autoesindustele hea teenimis koht! Näiteks Škoda küsib veel 449€ ! Samas on sama teenus Subaru'l 290€ !!! Müstika😒
Lugeja 3 aastat 8 kuud tagasi
Siit ka siis see teema, et see alghind on ju tegelikult mittemidagi ütlev. Hinda oleks koos varustusega vaja (kes vähem varustust tahab, on alati heameel et talle tuleb hind odavam) aga see DIISEL, NELIVEDU on ju mõttetu lisamärkus, mida öeldakse iga auto kohta. Diisel, nelivedu las jäävad dziibimeeste eripäraks, normaalsele sõiduautole neid ju pole vaja...

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.