Mingi lugu vanast a8-st

kollane lumi 3 aastat 10 kuud tagasi
Ma ei lugenud seda lugu , aga mind paelus hoopis alternatiivide kirjeldus. Lexus Ls400-le on märgitud miinuseks disain. Disain on täiesti subjektiivne mõiste. Samas võiks miinuseks ka panna, et tootmises oli ka roheline mudel. Või pruun. Pruun on kole. Jne. Olles ise Ls400 omanik, teeb mulle selline alatu lahmimine tuska. Kirjutanud siis, et istmed ei paku mingisugust külgtuge, kojameeste toimimisloogika on vale, pagasiruum ei avane töötava mootoriga või et käigukastil pole sport režiimi (on küll "power" variant, aga see ei tee midagi suurt). Aga ei, disain on suur miinus...
jurta taga 3 aastat 10 kuud tagasi
Japside disain on läbi ajaloo olnud rohkem selline "köögikombaini" tasemel,teeb töö ära,aga vaadata pole midagi:-(( Eriti käib see Toyoba(Lexsu) kohta! Mille üle siin üldse solvuda on?
:( 3 aastat 10 kuud tagasi
Autolehe kolumnist teatas mõnda aega tagasi, et Top Gear oli ja jääb meelelahutuseks, kuidas muu autoajakirjandusega on, jäi lugeja enda otsustada. Aga eks ta ole, et valitud seltskonnale rõõmu valmistada, tuleb kedagi kurvastada. Aga Toyota korporatsiooni joon on teada ja seda nad ei häbene, piisab sellest, et Toyota (Lexuse) omanikud teavad ise, mis autos nad istuvad ja on rahul, teised ei peagi Toyotat ära tundma.
. 3 aastat 10 kuud tagasi
öeldakse, et tähtis pole vorm, vaid sisu.
PPK 3 aastat 10 kuud tagasi
Ja seesama Audi A8 on jube eristuva ja omanäolise disainiga??
kollane lumi 3 aastat 10 kuud tagasi
Ma ei ütlegi, et Ls400 on iluetalon. Vaid, et ilu on subjektiivne mõiste ehk mõnele muusik, mõnele viis.Sellist asja ei saa miinuseks lugeda. Ja PPK-ga olen ühel nõul.
jurta taga 3 aastat 10 kuud tagasi
Ei A8,ega Ls400 ei näe kumbki"välja" :-) Samas Lexus erinevalt A8-st vähemalt kestab!
:( 3 aastat 10 kuud tagasi
Kuna A8 on tehtud tühjadest õllepurkidest, siis tema remont on lihtne, istud auto kõrval, 24-pak kõrval ja jood, kuni oled kõrvale pannud auto kaalu jao tühje purke.
Lärri to kollane lumi 3 aastat 10 kuud tagasi
Heatahtlik soovitus: madala enesehinnangu korral otsi abi psühholoogidelt, mitte ajakirjanikelt.
kollane lumi to lärri 3 aastat 10 kuud tagasi
Vau! Just nüüd läks asi isiklikuks. Lärri, mis toimub? Siiani rääkisin mina ilu subjektiivsusest ja teised Lexuse välimusest.
Vaata, mis alafoorumis sa oled. Ma avaldan arvamust ajakirja sisu üle ja sina hakkad mind paika panema. Loe mu postitused uuesti läbi. Psühholoogi abi on vist sulle rohkem vaja. Või prille?
Barry White 3 aastat 10 kuud tagasi
Lärrile on Toyota asemel Mersut vaja :) või Lexust
Di Sain 3 aastat 10 kuud tagasi
Milleks ärritus, ma ei mõista? Kui inimene mingite õnnetute asjaolude kokkulangemisel kulgeb Toyota, Lexuse, Dacia või mõne muu kolemargi/kolemudeliga, siis pole selles ju see veel maailma lõpp. Ja ka mitte põhjus üritada keelata omadussõnade kasutamist. Ja kui kohe üldse ei suuda teiste hinnangutega leppida, siis tasub piirduda enda kasutuses oleva margi pressiteenistuse šedöövritega. Sealt leiab alati lohutust. Mistahes vanema Lexuse omanik võib ennast lohutada ka margi värskemate "saavutuste" vaatamisega. Kiiresti saab selgeks, et on olnud võimalik palju hullemaid asju kokku keerata kui 90ndate LS. No ja kindlasti on ju vanas LS-s ka midagi head. Ei maksa pead norgu lasta. Tõsiselt.
Di Sain'ile 3 aastat 10 kuud tagasi
Nüüd me siis kõik teame millised on kolemargid :-) Tänud Sulle ;-)
kollane lumi 3 aastat 10 kuud tagasi
Selge. Mind on valgustatud. Ilu peitub autoajakirjanike ja mitte vaataja silmades ning kõik, mis pole ilus on halb. Teeme siis nii, et mina sõidan oma koleda ja halva Lexusega edasi ja teised võivad ilusaid ja häid saksa autosid piltidelt vaadata. Tsau-bakaa!
Hääl jurta tagant 3 aastat 10 kuud tagasi
Mis neid saksa autosid piltidelt vaadata,ikka sõidame ja omame ka :-)
Lõunakas 3 aastat 10 kuud tagasi
Disain on väga subjektiivne teema mille üle vaielda. Küll ei ütleks ise ühtegi halba sõna ei tolle aja Lexuse ega ka Audi osas. Pigem ütleks oma maitse järgi, et kuskil nii aasta 2003 paiku hakkas Toyota oma disainikeskusesse palkama sügava nägemispuudega inimesi, kuniks need moodustasid kogu disainiosakonna. Õnneks hoiti neid isikuid Lexuse disainimesest eemale. Kuidas muidu seletada selliste autode nagu Toyota Mirai, Yaris perverso, Avensis (2003-2008) jne sündi. Mirai disain ületab paraku kõik piirid www.toyota.ee/world-of-toyota/articles-news-events/2014/the-toyota-mirai.json
Aga eks ka neil autodel ole oma ostjaskond- inimesed kellele pole absoluutselt oluline, milline auto välja näeb(sees istudes ju ei näe kui kole see on) ,kas see ka sõidurõõmu endas kätkeb või mis värvi see on- peaasi et see peaks vastu ja oleks sama robustne nagu Aseri tellis.
Lõnakas'ele 3 aastat 10 kuud tagasi
Mille poolest järgmine Avensis,mida praeguseni püütakse"näo kohendustega"juba 8aastat müüa parem on?
. 3 aastat 9 kuud tagasi
no esimene avensis oli see kõige hullem, teised ikka kübe paremad. aga tegelikult on kõik maitseküsimus.
kui aga mõni sportlikum auto on kellegi jaoks üledisainitud, siis paljudel juhtudel on tegemist hoopis voolujoonelisuse parendamisega, sest sellised autod käivad tuuletunnelist läbi ning nii mitmedki jõnksud ja punnitused kerel on hoopis selle tulemusena tekkinud. niisama lambist neid suvalisi kumerusi ja avasid ikka külge ei poogita.
mati 3 aastat 9 kuud tagasi
disain on põnev küsimus ja siin ükshäälsust ei saavuta:) Aga Lexus on sama moodi alla käinud (Kui uus IS välja arvata). 2000. lõpu GS on oli veel väga ilus, sellele järgnev enam mitte ja uute esiosad näevad aina õudsemad välja.
inimene 3 aastat 9 kuud tagasi
Minu arust on uued Lexused väga ilusad. Ja Mirai on ka äge.

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.