volvo xc90 t8

valdur1 3 aastat 12 kuud tagasi
Volvo XC90 T8 tarbib 2,1l/100km. Kui palju sõidab auto paagitäie bensiiniga, kui paak on nt.60l ? Pea-aegu 3000 km. Utoopia või ulme? Sellistel hübriididel ei tasu keskmist kütusekulu üldse arvestada või tõesti sõidab esimesed 50 km elektriga, siis laeb bensiinimootor 50 km läbimisel aku uuesti täis ja asi kordub.
velllo 3 aastat 12 kuud tagasi
See on pistikhübriid. Bensumootor ei lae akusid. See keskmise bensukulu arvutus on mingi kokkulepitud meetod ilmselt, et enamus sõidab akuga ja mingi osa km bensuga. Pakun, et kui akut ei lae üldse siis on bensumootori keskmine kulu sellisel autol ikka 12 l sajale.
väike vend 3 aastat 12 kuud tagasi
Bensiinimootor võib isegi akusid laadida, kuid see ei tähenda, et auto toimiks samal põhimõttel nagu diisel-elektriline allveelaev. Ning lisaks ei saa need akud täis järgmise 50km-ga. Keskmine kütusekulu on saadud arvutuse ja rangete testide tulemusena ja pakub keskmist võrdlusmomenti. Kui juhina seda keskmist ületada, siis haihtub ka see 2.1L 100 km kohta õhku. Kui selle uue autoga linnas keskmise autojuhina sõita, pöördeid alla 2000 hoides ja tempos 17 sekundit 0-100km/h siis on see 2.1L isegi võimalik (kuid milleks siis 400hj auto, kui sellega sõita nagu oleks sel 40 hj). Kui iga foori all nautida seda 5.3s "sajani" siis enam ei ole võimalik.
mitsu 3 aastat 12 kuud tagasi
Uuel Mitsubishi Outlander PHEV'il on ka lubatud ulmeliselt väikest kütusekulu 1,9 l/100 km kohta. See number saavutatakse peamiselt linnas liigeldes enamasti elektrimootorit kasutades. Mitsu mootor laeb ka akusid, võimalik, et seda teeb ka Volvo.

"Outlander PHEV keskmine kütusekulu algab vaid 1,9 liitrist 100 kilomeetri kohta*. Puhtalt elektrijõul on PHEV võimeline ühe laadimisega läbima üle 50 kilomeetri*, bensiini- ja elektrijõul ühe laadimise ja tankimisega kokku üle 800 km*. Auto on laetav nii kodusest seinakontaktist kui kiirlaadijast. Kiiruseni kuni 120 km/h liigutavad autot kaks elektrimootorit. Bensiinimootorit saab kasutada elektrimootorite energiaga varustamiseks ja akude laadimiseks. Kiirusel üle 120 km/h sekkub bensiinimootor otseselt vedamisse, seejuures jätkub akude ja elektrimootorite energiaga varustamine."

www.mitsubishi.ee/outlander-phev/
kuzmits 3 aastat 12 kuud tagasi
Tulge nüüd maa peale. Seda mitsut testisautoleht ja sai keskmiseks 6.5 l sajale . Pole põhjust a rvata et volvo teistmoodi käituks reaalsetes oludes www.autoleht.ee/testid/uus?id=7808&ver=2
Mitsu hübriid maksab 43 000 diisel automaat 28500 mitte elusees ei tasu sellise auto ost ära kui tahate kokku hoida siis kas diisel või cng muude hübriidide puhul on ostuhind lihtsalt nii kõrge et kogukolu tuleb ikka suurem kui tava bensukal või diislil
Lõunakas 3 aastat 12 kuud tagasi
Kahjuks ei oma üksiktarbijad mitte mingisugust turujõudu asjadele ametliku käigu andmiseks ja nii saavadki autotootjad tarbijatele aastakümneid valetada keskmise kütusekulu osas. Minu mäletamist mööda trükkis ka Autoleht mõni aasta tagasi ära Autobildi artikli, kus oli välja toodud, et tegelik keskmine kulu oli 10-60% suurem paberites lubatud kütusekulust. Humoorikas on lugeda 200+hj bensiinimootoriga autode teste, kus tehaseandmetes märgib tootja keskmiseks kütusekuluks a la 5,8 sajale :)

Kiire arvutus- minu autotootja lubatust on minu auto keskmine kütusekulu 12% suurem.
Jaz 3 aastat 11 kuud tagasi
Minu auto kulu kütusele on tootja poolt lubatust 0,5L/100km väiksem... Keskmine kulu. Suvel. Talvel on keskmine kulu u 0,2-0,5L/100km tootja poolt lubatust suurem. Jälle keskmine kulu. Maanteekulu on lubatud maanteekulust talvel võrdne-surem, suvel väiksem. Linnakulu on lubatust talvel suurem, suvel suurem. Et selline statistika siis, tegelikud numbrid täispaakmeetodil saadud, mitte kompuutri järgi. Muide, kompuuter eriti ei valeta aga valetab ja pika perioodi puhul on vahe küllaltki suur, vahel tegelikkuse kasuks, vahel ka vastupidi. Tundub, et ei tunneta tegelikku koormust autole, st ei oska lugeda reisijaid/kola autos ega haagist sabas. Haagiseid vean palju ja nende vedamise mõjust kütusekulule võiks kohe pikalt pajatada aga jäägu see kuhugi haagiste teemasse:-)
Eelmisele 3 aastat 11 kuud tagasi
Kuidas mõista lauset: "Muide, kompuuter eriti ei valeta aga valetab..."
?
:( 3 aastat 11 kuud tagasi
valetab selle kohta et ei valeta
Jaz 3 aastat 11 kuud tagasi
Minu viga, pole parim lauseehitus. Rõhk sõnal "eriti" ehk siis väga palju ei valeta aga siiski valetab.
😎 3 aastat 11 kuud tagasi
Ära põe,kes tahtis sai aru,kes ei tahtnud targutab iga sõna ja lausega 👆

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.