linnamaastur

valdur1 4 aastat tagasi
lugesin Autolehest et uuel linnamaasturil Volvo XC90 on nii mugavad istmed et mõnus on läbida pikki vahemaid. Küsimus: miks maasturiga läbida pikki vahemaid kui auto (maastur) on mõeldud teedeta maastikul sõitmiseks?
. 4 aastat tagasi
selleks, et jõuda teedeta maastikule, tuleb enne pikki vahemaid läbida, sest ümberringi on kõik teedega maastikud.
😈 4 aastat tagasi
Rõhk sõnal linnamaastur,see XC90 jõuab maastikule täpselt nii tihti,kui mõni käpard sellega (talvel) kraavi maandub😋
wuuut 4 aastat tagasi
Ega siis XC90 ju mingi maastikuhundina ei turustatagi. Pigem ikka turvalise, ruumika, mugava autona. Maasturi kõrgem isteasend võimaldab liiklusest paremat ülevaadet. Plussiks siis veel kõrgem kliirens ning nelikvedu mis talvel paksu lumega on ikka hea omadus. Valdur1 ma ei saa sa pointist aru, et miks ei või maasturil olla mugavad istmed ning autoga pikki maid läbida?
. 4 aastat tagasi
silma jäi, et õhkvedrustus võimaldab ka kliirensit muuta: tavaseades on see 23,7 cm, maastikurežiimis 26,7cm. kui see nüüd trükiviga pole, siis kas selle 3cm pärast oli üldse mõtet kogu seda õhkvedrusüsteemi peale aretada?
ja ilmselt on see ka lisavarustuses ja ilmselt mitte odava raha eest.
😈 4 aastat tagasi
Punktiga nõus, Mersul tava 18cm,tõstetult 28 cm.(ML-il) vahe 10cm.! 3cm.on tõesti olematu vahe😞
volvomees 4 aastat tagasi
Volvo laseb tehaseandmete järgi muuta vahemikus 22,7 cm kuni 26,7 mm. Esimene on kiirteeasend, teine offroad, tavaasend võib seal 24 tuuris olla.
😈 4 aastat tagasi
Kiirtee võiks olla 15-16 cm. 22,7cm.on ikka veidralt palju👎

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.