Nädala Pirn

Lugeja 4 aastat 8 kuud tagasi
Kuna selle nädala Autolehe "nädala pirn" on võetud Delfi kommentaariumi kirjavea põhjal, siis uue nädala "pirniks" pakun selle nädala Autolehe lehekülg 5 asuvat Ford Mustangi kohta käivat teksti, kus Euroopasse jõudva neljasilindrilise baasmootori põhinäitajateks on 30 hobujõudu ja 434 njuutonmeetrit.
Täname tähelepanu eest!
. 4 aastat 8 kuud tagasi
Eks nende pirnidega olegi selline lugu, et üks asi on puhtalt näpukas, teine asi on lihtsalt kirjaoskamatuse teema, sest vaevalt et inimene, kes tunneb keelt ja võõrsõnu, simulaatori asemel stimulaator kirjutaks. Suurem osa Delfi kommentaatoritest erilise erudeeritusega just ei hiilga. Üldse on netikommentaaturlus hea ülevaade inimeste harid(t)ustasemest.
xxx 4 aastat 8 kuud tagasi
Autolehes on viimasel ajal pidevalt kirjavigu ja igasugu muid näpukaid. Võiks lehe enne trükki saatmist ikka läbi lugeda. Kahandab ajakirja mainet
:( 4 aastat 8 kuud tagasi
Autolehes ilmuvad artiklid kuuluvad ilukirjanduse, mitte täppisteaduse valda, seega ei nõua need ülelugemist ega kirja- ja faktivead parandamist.
asd 4 aastat 8 kuud tagasi
Üle lugemine võtab aeg ja raha... Eks toimetusel tuleb leida kompromiss perfektsuse, hinna ja operatiivsuse kombinatsioonist. Kui leht oleks 2x kallim ja kajastaks eelmise kuu F1 tulemusi, siis me ju ei ostaks teda, kuigi silm puhkaks ja hing rõõmustaks nauditava ja veavaba keelekasutuse üle. Ja see pole ju tegelikult midagi erilist siin maailmas, igal elualal kohtab praaki või üle jala laskmist, mille kinnimaksmine või talumine on odavam, kui lõputu viimistlemine.
Autolehitseja 4 aastat 8 kuud tagasi
Igal väljaandel on korrektor,kes peaks välistama sellised "näpukad"!
. 4 aastat 8 kuud tagasi
Ma siin vahel vaatan National Geographicu või muude kanalite all jooksvaid eestikeelseid subtiitreid ja sealgi kohtab üsna koledaid kirjavigu. Just grammatika poole pealt, mitte näpukaid. Niiet pole kõvasti õppinud tõlkijad ka mingid ilmeksimatud või siis lihtsalt kasutatakse odavat ja väheharitud tööjõudu. Viimati käänati tank (sõjamasin) tangiks.
appi 4 aastat 7 kuud tagasi
Lõppeva nädala pirniks võib nimetada aga eesti "autoajakirjanike" poolt aasta autoks valitud junni!
. 4 aastat 7 kuud tagasi
ja siis mõne aasta pärast ise kirjutavad prantslaslikest tüüpvigadest.
mõh 4 aastat 7 kuud tagasi
Milles probleem on? Oma lemmik ei võitnud ja siis on vaja kohe autoajakirjanikke halvustada või? Natuke laiema silmaringiga inimesed teavad, et ka mujal maailmas ei satu aasta auto tiitlit kandma sugugi mitte rullnokkade märjad unistused ega ka ülehaibitud keskpärased Aasia päritolu väiksemad pereautod, vaid sellised uustulnukad, mis ajakirjanikele mingil põhjusel teistest rohkem meeldivad. Minuteada on tegu subjektiivse hinnanguga, mitte ei ole paika pandud kindlaid kriteeriume, milline üks aasta auto olema peab. Mõnikord võidab rahva lemmik, teinekord innovatiivne mudel, kolmas kord tippklassist omadused, neljas kord midagi, mis aasta pärast on unustatud. Mis siis?
Autolehitseja 4 aastat 7 kuud tagasi
See "junn" on sapika taassünd "makaronimeeste" nägemuses:-))
:( 4 aastat 7 kuud tagasi
Ma loodan, et seekord hinnati autot ennast, mitte varustust, mida tavaliselt pakutakse väikesele autole suure auto hinna eest ja mida antakse veel kaks suurt kastitäit kaasa, kuna see lihtsalt ei mahu ära.
to autolehitseja 4 aastat 7 kuud tagasi
Haritud inimene nagu sa oled, seleta kuidas seostuvad sulle "makaronimehed" prantsuse autoga? Sapikaga on tal ühist nii palju, et mõlemal tagavedu ja tagamootor. Sama hästi võiks öelda, et tegu on 911 Porschega.
appi 4 aastat 7 kuud tagasi
"Mõnikord võidab rahva lemmik, teinekord innovatiivne mudel, kolmas kord tippklassist omadused"
Äkki sa täpsustad, millistele kriteeriumitele nendest uus Twingo vastab.
to appi 4 aastat 7 kuud tagasi
Uus Twingo on omaklassis kõige parem auto - piisavalt innovaatiline, hea juhitavuse/manööverdavusega, odav, hea varustusega, sihtgruppile ehk naistele ka ilus. Mida sa ühest linnaautost veel tahad?
Autolehitseja 4 aastat 7 kuud tagasi
Vabandused,ajasin tõesti makaroni ja konna sööjad segamini! Puhas minu hooletus! Autode vastupidavusest rääkides,on nende meeste tehtud autod väga sarnased :-))
Lärri 4 aastat 7 kuud tagasi
Twingo on oma tagamootori ja -veoga vähemasti teistest kontseptuaalselt eristuv. Selge see, et Macan oli kuue seast konkurentsitult parim auto aga selleks kohustavad nii Porsche bränd kui hinnalipik - mingit üllatust ei ole kui ehk välja arvata asjaolu, et mingil moel ei paista ta nii jõle välja kui Cayenne. Ülejäänud, erandiks vaid Mazda, näivad kõik omal moel ja enda viimaste aastate tegemiste taustal olevat suurema või väiksema eneseületusega hakkama saanud. Nissan üle pika aja talutava välisilme, MB üle mitme põlvkonna margivääriliselt uhke C-klassi ja Citroen julge disainiga. Tõsi, prantslased on seda vahelduva eduga viljelenud ka viimastel aastatel ja kohati päris õnnestunult.

Disclaimer: ma pole ühegagi neist sõitnud, seeski istunud mitte. Selge, et autole kui tervikule adekvaatse hinnangu andmiseks oleks see möödapääsmatu. Arvamus põhineb nähtul-loetul ja vastavate markide suhtes varem kogetul.
appi 4 aastat 7 kuud tagasi
Ma arvan, et kõige parem hinnang nendele Twingodele on see, kui me hakkame nägema kes ja kui palju neid endale ostma hakkavad. Tahaksin väga näha, et vähemalt osa nendest ajakirjanikest ka selle endale soetavad. Täna sõidavad nad pigem teistsuguste autodega.....millegipärast. Seega on tänane praktika selline: väääga hea, vääga innovaatiline, super-hüper, mugav ja ilus ja seksikas jne aga...... endale ei ostaks ja ei ostagi - see on meie autoajakirjanike loogika. Ja muide - mis sihtgrupist te koguaeg räägite? Naistest? Kulla mehed, naised ei soovi juba ammu endale selliseid trabante. Ma ei tea muidugi teie naiste maitse eelistusi, kuid minu tutvusringkonnas küll ühtegi sellist naist ei ole, kes sellist junni endale ihaldaksid. Ja arvan, et ka ükski mees ei soovi, et tema naine ja lapsed sellise ebaturvalise bagiga näiteks linnadevahelisi otsi läbiks. Jah see on võib-olla tõesti linna auto ja hea temaga parkimismajas keerutada, kuid andke andeks, linnas võib ka trammiga sõita. Auto on ikka selleks, et aeg ajalt ka kaugemale sõita. Kokkuvõtteks: tegemist ei ole kindlasti praktilise autoga.
äh 4 aastat 7 kuud tagasi
See on tüüpiline madala enesehinnanguga eestlase lora, et auto peab olema mingi pikendus, eriti naistel. Võtame aga selle, mis väljast võimalikult härg välja paistab, olgu pealegi, et seest on sama väike nagu see Twingo, baasmudeli esivedu ei luba maanteelt maha pöörata, alamõõduline mootor ei võimalda paremat kiirendust, kui Moskvitš 408 ja üldine vastupidavus on napilt garantiiaja lõpuni. Polsterduseks kasutatud kõva plast ei ole tegelikult suurem asi, müraisolatsioon on olematu ja turvalisust pakuvad nad tõesti ainult parklas, sest neil on veidi rohkem rauda. Suuremal kiirusel on kõrgem raskuskese ja suurem inerts pigem kahjuks. See-eest on 20 aasta taguse mudeliga võrreldes lisandunud hulgaliselt elektroonikat ja kalleid vidinaid, mis teeb võimatuks tema hooldamise väljaspool monopoolset seisundit nautivat margiesindust.
Arenenud Euroopa maades on sellised väikesed autod väga levinud nii naiste kui meeste seas, sest linna maa on kallis ja nad ei saa lubada endale luksust kulutada 15-20 ruutmeetrit tänavapinda ühe auto parkimiseks.
Ma ei ole nõus ka Lärri arvamusega, et Macan on konkurentsitult parim, kuna ta ei ole esitanud parima definitsiooni. Minu jaoks ta ei ole parim, sest sellise auto ostmise järel läheks naine lastega ilmselt minema, kuna ma olen ilmutanud äärmist ebapädevust oma finantsolukorra hindamisel ja mind ennast pandaks võlavangi.
Am 4 aastat 7 kuud tagasi
Väikeautod on tegelikult kasutada ikka imemõnusad linnas ja teistes kitsastes oludes (mäed, ajaloolised kitsaste teedega maakohad jne). Ei imesta üldse et Roomas ja Pariisis enamus autodest ikka väikesed on. Sobivus meie oludesse - eks see ole vaieldav, maitse asi ju ikka ka.
USA-s tehti kümmekond aastat taagasi uuring miks reeglina suurt autot eelistatakse. Peamine väide väikese (väiksema) auto hankimise vastu oli mitte küsimus mahutavuse, ühiskondliku arvamuse vms osas vaid...... hirm. Ehk siis turvatunne, õigemini selle puudumine. Kui ümberringi vuravad 2-2,5 tonni kaaluvad monstrumid no siis ongi hirmus pisikese autopõrnikaga nende vahel sebida. Täitsa arusaadav. Samas kusagil lõuna-euroopas pole ju häda midagi, teised on ju sama suured:-)
Minumeelest on see Twingo vahava, eelkõige see et nüüd on jälle juletud teistest autodest eristuda, vahepealsed mudelid muutusid ikka väga "tavaliseks" . Nüüd jälle omamoodi massin ja see on igatahes tervitatav:-)

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.