vastupidavuse test viimane number

parm... 5 aastat 5 kuud tagasi
Tere,

Kuidas on koostatud test ilma Subaru ja Lexuseta? Või on see Saksamaa eripära? Tavaliselt forester ikka testides igal pool eesrinnas!
bemmi mauno 5 aastat 5 kuud tagasi
Lexuseid ja Subaruid on nii vähe, et nad ei pane neid sinna tabelisse
kaan... 5 aastat 5 kuud tagasi
Tere! Sama küsimus.Huvitav,et juba 2012.-ndal oli Subaru Eestis enimregistreeritud uute sõiduautode hulgas 8.-ndal kohal.Vanemaid on sealt Saksamaalt ka juurde toodud.Aga saksa ülevaatuse statistikasse millegipärast ei mahu.
. 5 aastat 5 kuud tagasi
see üv statistika on minu arust täielik bullikaka, sest vähemalt ühe seal välja toodud ja nende sõnul täiesti mittesoovitatava auto puhul väidan ma kardinaalselt vastupidist- kestab ilma igasuguste liigsete probleemideta. nii tekivadki müüdid, millel reaalset tõepõhja ei pruugi tegelikult olla.
Tann 5 aastat 5 kuud tagasi
Ükisknäide lükkab raudselt kogu statistika ümber. Mul vanaisa elas kah 91aastaseks, kuigi Eesti mehe keskmine eluiga on mingi 69. Seega on keskmine eluiga vale.
. 5 aastat 5 kuud tagasi
eks neid näiteid võib tuua veelgi ja ilmselt mitte ainult mina, kuid siis tekibki küsimus, et kuidas saab tehase koostellinilt maha sõita sada romu, mis statistikas protsendi alla viivad ja üks väga hästi vastu pidav auto, mis statistikas lihtsalt teiste sisse ära kaob? eks see statistiline tõde ole nagunii kuskil vahepeal ja ilmselt sõltub väga palju inimestest endist ja miks mitte teha statistikat juba selle järgi, kes millise auto ostab ning siis järeldada inimese iseloomuomaduste ja elustiili järgi, et kas antud mudel peab üht tüüpi inimeste käes paremini vastu kui teist tüüpi omanike käes.
kuskil foorumis kaitsevad inimesed näiteks oma daciat, et ei lagune ta ühti nagu arvatakse, aga statistika räägib teist juttu ja võta siis kinni, kus tõde.
onutom 5 aastat 5 kuud tagasi
Jutt jumala õige. Põristan minagi oma ´97-nda aasta Galaxyga, mis kõigis TÜV-des järjekindlalt tappa saab, juba aastaid ja ei ole ma veel leidnud talle samaväärilist või paremat asendajat.
Aga kirjutama hakkasin ma just samade subarute ja lexuste pärast. Kui TM omal ajal neid TÜV-i statistikaid avaldas, olid subarud igatahes sees ja said igati kõrgeid kohti.Kui mälu ei peta siis oli Forester ühel aastal 2-5 aastaste masinate arvestuses isegi liider. Nii, et vaevalt on nüüd subarute müük nii kokku vajanud, et nad isegi tabelisse ära ei mahu (küll aga leiame sealt Daihatsu Sirioni).
Eks oleks nüüd kena kui keegi AL-st väheke asja selgitaks.
SFE 5 aastat 5 kuud tagasi
Samamoodi on nüüd kadunud varem neis tabelites olnud Hyundai Santa Fe. Või siis oli eelmine kord tegu mõne muu riigi ülevaatega.
Lõunakas 5 aastat 5 kuud tagasi
Samamoodi on tervenisti puudu Saab. Küll aga leiame tabelist Porsche 911 või varasemalt Mercedes SL. Kangesti jääb mulje, et tabelisse saamise aluseks pole mitte TÜV-l käinud selle mudeli autode miinimumsumma vaid mingid muud seniteadmata padupatriootilised faktorid.
kuzmits 5 aastat 5 kuud tagasi
Supsikut saksas statistiliselt nii vähe et see on nagu kärbsekaka seal turul. See et teda Eestis müüakse ei tähenda selle artikli kontekstis midagi.
Üldse on minuarust TÜV statistika põhjal auto vastupidavuse ja kestvuse hindamine natuke vale. Enamus inimesi enne ülevaatusele minekut laseb autol omale sel hetkel teadaolevad vead niikuinii ära parandada ja see seal statistikas kuidagi ei kajastu. Õige pildi annavad need samad autobildi poolt korraldatud 100000 km kestvustestid, kuigi tänapäeval see 100 000 pole ka enam mingi näitaja, kuigi jah kui ikka päris kehv auto siis 100 000 km midagi näeb ära ka. õigem oleks 200 000 kestvustest aga see võtab ju ka oma aja.
Martt 5 aastat 5 kuud tagasi
Eelmisega nõus. Eks see test mingit trendi näitab, kuna arvud on suured, aga küsitavusi on. Näiteks, kui mul on auto, mis vajab kaks-kolm korda aastas remonti ja on vahetult enne tehnoülevaatust taas korda tehtud, siis ta saab kenasti läbi, kuigi laguneb varsti edasi. Teisalt võib olla auto, mis ei saa aastas kordagi remondimehe tähelepanu, sest probleeme pole, aga ülevaatusel saab vea kirja, sest pirn ei põle vms.

Tean seda omast käest. Mul on üks vanem auto, mille iga-aastane hooldus on vahetult enne ülevaatust ja olen alati kenasti läbi saanud, kuigi aasta sees tuleb aegajalt ikka midagi teha.
mees42 5 aastat 5 kuud tagasi
ma ei tahaks uskuda et isegi saksimaal on porchesid rohkem kui subaruid. kuidagi ei taha uskuda
mees42 5 aastat 5 kuud tagasi
üldiselt vist oleks aeg lõpetada see võõramaalaste statistuka näitamine siin. okes tore kui eesti tingimustes meie oma info saadaval oleks juba ükskord
:( 5 aastat 5 kuud tagasi
Eestis kuulub autode tehniline seisund privaatsete isikuandmete lahtrisse
Andrus 5 aastat 5 kuud tagasi
Eelmisele,väga õige märkus!
Mati 5 aastat 5 kuud tagasi
Eesti info on saadaval, aga see on omadega täiesti pekkis. Mudeleid kajastatakse vähe, osad lüüakse lahku keretüübi, teised mootori järgi jne. Maanteeameti kodulehel peaks kättesaadav olema.
Veyron 5 aastat 4 kuud tagasi
Täiesti mõttetu teema. Asi on pigem kasutajas kui autos. Kui auto on hästi hooldatud, siis pole tal mingeid vigasid küljes, olgu ta milline mark tahes. Olen veendunud, et on autojuhte, kelle auto on töökindluse tabelis viimasel kohal, kuid see on ideaalses tehnilises korras ja samuti on kindlasti autosid, mis on tabelis töökindluselt esimesel kohal, kuid on nii vigasid täis, et sellega ei tohiks liigeldagi. Sõltuvalt omanikust ja tema rahakotist.
Ja kuidas üldse saab ülevaatusel läbi põruda või seal vigu avastada, sealjuures mõne margi puhul lausa pooltel autodel?? See näitab ju autoomaniku lohakust ja hooletust, võib olla ka lihtsalt õhukest rahakotti. Enne ülevaatusele minekut käid remonditöökojast läbi, lased kõik vead ära parandada ja ongi asi korras? Kui sumbuti ripub traadiga, puksid on kulunud ja esiklaasis on mõra ning suhtumine, et "ehk läheb ülevaatuselt läbi", siis pole ju selles auto süüdi, vaid omanik?
cc 5 aastat 4 kuud tagasi
Olen paberlehega erinevates Eesti otstes. Seega, mis oli Rootsi testide originaalne veebiaadress, mida ka Autolehes soovitati?
a 5 aastat 4 kuud tagasi
Minumeelest võiks need statistikad sisaldada ka ülevaatusel käinud autode koguarvu. Siis saaks nii mõnedki anomaaliad selgemaks. Osalt on see aimatav, näiteks kuna vanade autode kategoorias võidavad sportautod, mida on vähe ja kõik hoolikalt hoitud.
Aga Rootsi testi kohta oli artiklis avaldatud imestust, miks Subarud ja Toyota Avensised uuena on head, vahepeal kehvad ja siis jälle head.
Vastus oleks ilmselt näha, kui üv läbinud autode hulk oleks kirjas. Parema puudumisel kasutasin auto24 kuulutuste arvu, mis peaks peegeldama üldist autode jaotust küll. Sealt on näha, et
VW Passatitest ca 35% on vanemad, kui 10 aastat.
Kõikidest Subarutest ca 20% on vanemad, kui 10 aastat.
Toyota Avensistest 10% on vanemad, kui 10 aastat.
Ma järeldaks siit, et uuena on Jaapani autod head ja neid müüakse ka palju. 5-8 aasta kategoorias on neid veel palju, aga juba üsna lagunenud. 10+ kategoorias on alles jäänud ainult need vähesed, mis on hästi hoitud või Euroopast kasutatuna sisse toodud.
Rein 5 aastat 4 kuud tagasi
Kus ma seda artiklit lugeda saan?

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.