Jargratturid liikluses

Demis 10 aastat 10 kuud tagasi
Tere Sügis - sombused päevad ja pimedad õhtud. Sellest hoolimata kohtab liikluses jalgrattureid, kes on eestlaslikult halli end riietanud. Nii on neid sügishämaruses praktiliselt võimatu märgata. Seega - miks ei ole liiklusest osavõtvale jalgrattale seaduses ettenähtud TULESID? Peavad ju tuled olema kõikidel muudel teedel ja tänaval liiklevatel sõiduriistadel? D.
baddog 10 aastat 10 kuud tagasi
Liikluseeskiri §232. Jalgrattal peab olema: 1) töökorras pidur ja signaalkell; 2) vähemalt ühe ratta mõlemal küljel kollane helkur; 3) pimeda ajal või halva nähtavuse korral sõites ees valge ja taga punane tuli või viimast asendav punane helkur. Seega tulede olemasolu kohustav punkt on täiesti olemas. Tean isegi, et signaalkella puudumise eest on trahvi tehtud, aga see on selline punkt, millest isegi ei kavatsegi kinni pidada. Samas, valgustus on oluline ja kui satud tõesti maanteel tuigerdava täiesti nähtamatu ratturi peale siis võib ju talle personaalselt märkuse teha, mitte internetis kaeblema tulla. See mõjub olenevalt inimesest kindlasti palju paremini - võib-olla talle pole kunagi keegi õpetanudki, et kui tema autot näeb, ei tähenda see, et autojuht ka teda märkab.
Raido 10 aastat 10 kuud tagasi
Jah, tuled vajalikud. Täiega närvi ajab ka see kui jalgratturid sõidavad autodele ettenähtud teel, samas on paralleelselt sellega ka jalakäiate ja jalgratturite tee. Siis manööverda seal autode ja jalgrataste vahel. Pikirööpad võivad auto suunda järsku muuta, ja kui selle tagajärjel jalgrattur alla jääb, siis jälle autojuht süüdi, et ei arvesta nendega. Milleks see tee on ehitatud kui seda ei kasutata. Ja ise vinguvad et vähe jalgratta teid ja vähe jalgratta teid. No ma ei tea
hommiktn 10 aastat 8 kuud tagasi
need teed kus on koos nii jalgrattur kui ka jalakäia on suhteliselt ohtlik ebameeldiv jalgrattaga liigelda, sest jalakäia ei pane ratturit tähele ja kui on rahvast rohkem siis peab väga tihti peaaegu seisma jääma et inimestest mööduda.
tomka25 10 aastat 8 kuud tagasi
Lp hommiktn! Kui ratturil on ebameeldiv juhul, kui jalakäijad ja ratturid suunatakse ühele teele, siis sama mõtteviisiga mõista nüüd ka autojuhte. Neil ju ka ebameeldiv ja suuremate kiiruste tõttu ju veelgi ohtlikum, kui rattur sõidab seal, kus autodki (eriti, kui tee on kitsaks planeeritud arvestusega, et kergliiklus on sellest eraldatud). Eks iga liikleja näeb oma mätta otsast. Samas on asi ju ikkagi lahendatud liikluseeskirjaga - sõida seal, kus tohid ja sinna ära mine, kuhu ei tohi!
tomka25 10 aastat 8 kuud tagasi
Ratturid väidavad, et kõrvalteede ristmikud ja hoovisissesõidud jne võtavad tempo alla ja trenn läheb jamaks. Minu küsimus on aga, et kas tõesti peab trenni tegema liikluses? Kas Urmo Aava peaks ka trenni tegema tänavatel? Ja kui keegi teeb märkuse, et miks sisekurvi lõikad ja vastasuunda sõidad ja miks nii kihutad, siis vastus on, et muidu läheb tempo alla!

Lisa postitus


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.